Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh Maja spannend eerste werkdag!
    En lekker hoor die 'ambtenaar' tijden!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ik begin nu alleen maar om 10u omdat degene die mij in moet werken vanochtend een afspraak heeft:D En het niet handig is als ik er dan al ben.
    Heb geen idee hoe lang ik vandaag werk, denk gewoon tot een uur of vijf.

SM, lekker weekend zo zeg! Klinkt echt heel relaxed.

Ik ga ff eten en achter de pc weg, moet de hele dag nog denk ik;)

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus dikke knuffel meid, hopelijk valt het allemaal mee en komt hij er helemaal bovenop

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh....mooie foto's joom...
    en GWEN alvast veel plezier morgen..

VIV.. geniet van je rustige dag

MAJA.. werkse vandaag

IEDEREEN.. thnx voor het meeleven

HIER: kids naar school, andere 2 bij oma zodat ik even mijn handen vrij heb voor het huishouden.. kanik boven even flink d e boel doen.. vanmiddag naar het zh.. er is nog geen verschil.
    Vandaag onderzoeken etc.. en met wat mazzel mag ie vanavond van de bewaking af.. hopen maar...

ik ga snel aan de slag..

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Ichtus, sterkte met je pap. Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

Joma, leuke foto's:)

Maja, werkse vandaag!

Supermummy, weer veel visite dus.
    Wat heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen zeg!

Hier is er een bom ontploft in huis. Pfff, wat een rommel zeg. Ik ga dus vandaag maar de goede huisvrouw uithangen en de boel opruimen en schoonmaken. Maar eerst nog even naar het zwembad.
    Waarom heeft mijn meid nou van dat lange haar?? Ze kan het echt onmogelijk zelf goed afdrogen.
    Oh ja, voor de liefhebbers: K3 gaat weer op tournee. Ik heb net kaarten besteld voor november. De 1e rang was al bijna uitverkocht;) Sofie gaat ook mee, ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden:)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb me net toch dom gedaan. Had email bij vak veiling aangepast, dacht doe ff een bod van 9 euro voor een weekend vrijdag tot maandag bij blauwe meer in een stacaravan om te kijken of alles goed werkt, is het gewoon het hooste bod :$ Ze gaan de hele tijd voor 30 of meer, dus mannetje maar gebeld en ff kijken of we wel of niet gaan het weekend.

7. supermummy

hihihi is het dit weekend? Voor 9 euro?

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ichy sterkte meid en duim mee dat hij van de bewaking af mag en snel opknapt

Maja werkse verslagje horen we wel

Meiske oh leuk k3 waar en wanneer en waar kijk je dan??

Debie das wel lekker goedkoop hahah

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
  10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh debie das wel fijn voor 9 euro een weekend weg..whahaha.. ik zeg.. DOEN!!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha denk dat we ook gaan maar was ff niet gepland

12. supermummy

:xIk ging net naar het toilet stond daar de schoonmaakdame die me een hele tijd niet gezien had.
    Zegt ze sooooo alweer zwanger??de derde al of niet?
    En ik uuh nee :$:D en toen begon ze erover heen te lullen dat 6 maanden eigenlijk nog maar net bevallen is etc.....
    Dus ik lijk zwanger 8) en dat terwijl ik 10 kilo lichter ben als voor de zwangerschap van Nora. Ze heeft wel gelijk ik heb er een buikje van over gehouden.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ohhh, dat zijn echt kut opmerkingen van mensen. En hier ook een buikje terwijl ik ook wat lichter ben

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Da's nog eens goedkoop een weekendje weg Debie!

Leuk dan zo'n opmerking Supermummy:x

Joma, ik heb gebeld naar seetickets. Je kunt ook kaartjes online kopen. Ik bel altijd, want ik wil graag bij het gangpad zitten. Dan kunnen de kinderen af en toe naar voren lopen als ze dat willen.
    De 1e rang was al bijna uitverkocht:$ Alleen op vrijdag was er nog plek. Gelukkig zijn Eva en Kas op vrijdagmiddag altijd vrij, dus we gaan nu 5 november om 14uur. Stijn moet wel gewoon naar school dan, maar dat vindt hij niet erg. Alles beter dan naar K3:p

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik las van je papa ichtus: knuffel...

ben even aan de telefoon met belastingdienst maar moest even reageren op ichy

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    pff schijnbaar hebben ze mijn handschrift verkeerd gelezen en is het rekeningnummer niet goed bij hun. (de 9 was bij hun een 2) Blijkt dat we al sinds aug. vorig jaar geen hypothheekrente aftrek meer gestort krijgen!! En we missen het nu pas... Ik dacht: huh wat hebben we weinig geld over deze maand. En keek; geen hyp.rente bijgeschreven. Maar dacht dat dat maar 1 x niet was. Gewoon al 8 maanden niet!
    Nu moet ik m'n rekeningnmr wijzigen en een andere brief schrijven en hopelijk krijgen we dan over 6 weken bericht dat we dat geld alsnog krijgen. Gaat om 3160 euro... En dat hebben we gewoon al die tijd niet gemist! ha ben toch wel zuinig blijkbaar. :D

En verder een hoop aan m'n hoofd dus sorry dat ik niet reageer op iedereen vandaag.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora dan hoop ik dat je het geld achteraf toch nog krijgt, kun je je voorstellen dat degene waar dat rekeningnr van was al die tijd hard gelachen heeft

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja idd! haha Nou zou ik zelf gaan bellen als er zomaar ineens iedere maand 400 euro op m'n rekening gestort zou worden ;)
    Vind het knap dat we het nu pas merken. Ik bedoel we zijn er al 500 euro op achteruit gegaan vorig jaar omdat ik weg moest bij het verpleeghuis, maar blijkbaar dus 900 euro in totaal :$ En gewoon niks merken. Ook stom van ons natuurlijk, maar ja je verwacht gewoon dat het doorloopt, de andere dingen waar we het rekeningnummer bij gewijzigd hebben zijn ook goed gegaan

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora ik heb dat dus keertje gehad dat ik ziektegeld van iemand anders kreeg en dat netjes gemeld, toen vroeg ik wat er was gebeurd als ik niets gedaan had zegt die man dan waren we er waarschijnlijk pas heel laat of niet achter gekomen ook fijn toch dus als je niet eerlijk bent moet er een ander onder lijden.
    Nou die persoon bij jullie kan dus al dat geld terug betalen daar ben je klaar mee

krijg net een mail van mijn vriendin of we misschien met een groep naar concert at sea willen gaan nou lijkt me super idee!!
    Ze gaat kijken of ze het zelf gaat redden en ik heb meteen vast vrij gevraagd mocht het concert dan niet doorgaan kan ik altijd weekendje met martijn weg

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh leuk joh! En idd gaat het niet door, dan worden die vrije dagen toch wel goed besteed!

Deel Deze Pagina