Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, Kas is wel creatief:D Alleen iets minder leuk voor papa en mama..;)

Debora, ik heb dat ook heel erg gehad een paar weken geleden. Helemaal buiten adem en hartkloppingen. Voelt heel eng. Is nu weer over gek genoeg. Heeft een week of 2 geduurd denk ik.

Jeej, Joma krijgt de boxspring:) Flink inwijden he?:D (sorry, seksgebrek hiero)

Eerste werkdag was prima! De afdeling kende ik al omdat m'n moeder er dus ook werkt. Heb veel ingelezen vandaag. Moet alle wetten en regelingen over het leerlingenvervoer weten. Nog best ingewikkeld al die artikelen. Denk je iets te snappen zijn er weer 100 uitzonderingen voor;) Oja, ik heb ook een officiele functienaam gekregen: consulent leerlingenvervoer. Lekker algemeen:D
    Ben tegen half 5 naar huis gegaan, mijn hoofd was vol en leeg tegelijk. Ik mag ook wat thuis doen dus heb een boekje meegenomen. En kan dus helemaal mijn eigen tijd indelen, niemand die het boeit of je om 2u of om 18u naar huis gaat. Erg lekker.

Lune en Jeroen zijn buiten aan het spelen. Lune is echt op Jeroen gericht de laatste tijd. Hij is ook veel liever en geduldiger met haar dan ik nu ben:) Ik ben steeds toch wat moe en prikkelbaar dus kan niet zoveel van haar hebben. Ach, ze vindt me nog steeds lief en ik haar natuurlijk ook dus komt wel goed;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :$:Dhhaha wat een fantasie zeg

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    klinkt leuk hoor maja ideaal toch;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb een nieuwe geopend dan kunnen ze deze dicht doen

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi!

Heb steeds stukjes bijgelezen vandaag, maar we zijn veel buiten geweest en dus is er niet veel blijven hangen...

Debora die misschien een meevaller heeft van de belastingdienst, vivi die alsnog moest gaan werken, met de pa van Ichtus leek het iets beter te gaan toch? Mag hij van de ic af? Meiske die leuke dingen gaat doen met de kids en haar zoon die een dure olijfboom als stoel wil gebruiken... :D Heb ik dwaasje ook voorbij zien komen? Ja, die had een zere bil... Hoe is het nu? Debie, hoe was je weekend? Was je pom nog gelukt? SM, jij kreeg logeés geloof ik. Alles weer rustig inmiddels? En jij uitgerust? Maja had een leuke 1e werkdag gehad. Heb je er iig voor niks zo slecht om geslapen ;) Hoe is het met Wen en Fenne? Al een tijdje niet gezien geloof ik. En is naatje nog langs geweest afgelopen week? En suus? En dees? Heb ik nou iedereen gehad? Ik hoop het. Het was uit m'n blote hoofd...

Ik moet straks nog even 2 uurtjes gaan werken. Zal wennen zijn na zo'n heerlijke vakantie. Peter was vandaag ook nog thuis en dus hebben we een heerlijk laatste vakantie dag gehad met z'n 3jes. Morgen moet hij weer gaan werken en Tessa naar het kdv. Ik ben vrij en heb dus een heerlijke dag voor mezelf. Wil wat plantjes en spulletjes halen voor in de tuin. Als ik nog zin heb ook even om een zandbak voor Tessa. Wilden we eerst niet doen, maar ze vind het zand nu in de tuin zo geweldig en is niet bij de emmer met zand weg te slaan. Ik ga denk ik maar zo'n schelp halen. Kan in de andere helft water.
    Nu even koffie maken. Moet over een half uur de fiets op. Fijne avond allemaal.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36