Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee Luuk heeft er geen moeite mee. Als ik vraag waar ze is zegt hij: oma en opa, weg

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah dat heb ik al voorgesteld maar ik mag niet van maurice hij vind dat heerlijk...
    dus lopen met de hond

Wij gaan hier rond half elf weg denk ik ichy

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ichy ik heb voetbalplaatjes voor zoonlief in mijn borstzakje van mijn jas gestopt help je herinneren....!!!!!!!

4. 40plusmama

Ik ga slapen

Veel plezier morgen dames!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja doet ik... oke..mooie tijd.. kan ik nog ff dweilen van te voren..whahhaaha...

Oh dees.. dan heeft ie zich er wel snel bij neergelegd dat Haja er niet is.. nou ja.. beter zo dan dat ie er een drama van zou maken.. zaou t voor jullie ook niet makkelijker maken dan zeg...

Dames.. ik duik nog ff op de bank en dan t bed in...

Morgen vroeg op...

LUF YA ALLLLLLL.....

koes koes

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    slaap lekker dees

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    slaap lekker all... en tot morgen ichy

8. 40plusmama

Mogguh

Ik heb niet zo lekker geslapen. Last van mijn keel en buik en nu ben ik enorm misselijk. Dat is een bijwerking dus dat kan maar lekker is het niet.

Luuk heeft een goede bui en kijkt naar Plop. Hopen dat hij een goed humeur weet te houden. Het regent dus hij kan niet naar buiten en dat kan problemen geven :D

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

bale dees, en ja het is rotweer bleh

zit gelijk aan me ontbijt
    moest een bruinepistolet met filet american nemen en een glas chocomel light dus lekkerrrrrr

ga rond 9.30 weg

10. 40plusmama

Veel plezier allemaal!

Ik ga zo verder inpakken en de auto laden, badkamer schoonmaken (gisteren niet aan toe gekomen) en Luuk verschonen want die staat nu ergens op te persen en wil niet op de pot :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dwaas bedankt voor de voetbalplaatjes :D dylan (en papa :D) zijn weer helemaal blij. welke moet nick nu nog? want ik heb er namelijk weer een boel erbij wat dubbel zijn.

@joma oooo lekker bruine pistolet met filet amecian...maar dat mag nu niet :( verheug me er nu al op voor na de bevalling en daarbij ook een lekker blikje redbull hahaha

12. 40plusmama

&(&?(&*^(#$&&^ :x, ze hebben de achterruitenwisser eraf gesloopt vannacht. Kunnen we morgen eerst naar de garage :(

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaaaaah, ik word gek van Lune! Ze is de laatste tijd vreselijk aan het peuterpuberen en wil nu dus ook niet slapen. Gister ook al niet geslapen met als resultaat een oververmoeid kind aan het eind vd middag. Ze heeft pech, ze blijft mooi in bed.
    En bij alles is het gillen en krijsen en 'neeeeeeeee!' roepen. En dat toontje dan.. wat een krengetje! Als ik links wil, wil zij rechts en andersom.. Klieren met haar eten. Brood uitspugen, boter op haar gezicht smeren, haar broodje wegduwen en vervolgens een krentenbol willen en als ik 'nee' zeg is de kamer te klein..
    Grr.. monster is het..
    Ik ga haar zo nog maar even streng toespreken en dan moet ze zich maar even redden. De babyfoon gaat in elk geval uit. Shit man, wou zelf ook even een tukje doen. Slecht geslapen vannacht en op verjaardag geweest vanochtend en moeten straks weer op verjaardag.. Dan zijn we beide niet te genieten:D

14. 40plusmama

Luuk had net voor zijn dutje ook al zo'n bui. Olaf mocht weer eens niks doen, niet eens naar hem kijken. Ook niet willen eten en gaan zitten mieren met zijn eten. Hij wil ook dit en 2 seconden later dat. Leuk he Maja, peuterpubers ;)

Luuk slaat Olaf trouwens regelmatig, iemand DE tip? Olaf of ik zegt nee en we leggen uit dat dat pijn doet. Daarbij de dreiging als hij het nog 1 keer doet dat hij op de mat gaat. Blijft hij doorgaan dan gaat hij inderdaad op de mat.

Er stond pas ergens een stukje over slaan in een blad maar ik kan het niet meer vinden :(

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja hier ook z'n klein kwalletje...ook mega aan t peuterpuberen
    @dees helaas geen tip tegen slaan, hier ook eentje die slaat en knijpt wij zetten hem in de hoek, het erge is hij weet dat het niet mag maar doet het toch

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    *hijg puf*
    zo... eerste ronde visite is weg! Net snel alles opgeruimd en stofzuiger door huis gehaald en nu wachten op de 2de ronde!
    Het was vanochtend erg gezellig, Fenne wordt vreselijk verwend en vindt het allemaal prachtig die aandacht!
    Gelukkig is ze om 13 uur gewoon lekker gaan slapen, even bijtanken voor alle indrukken die nog komen...

Hoest hier?

Alles goed met Naatje en Rosanne? Misschien vanavond tijd om even terug te lezen en om foto's te bekijken (als die er zijn)

Verder nog meer verjaardagen dit weekend gevierd? Misschien die van Marijn of is dat vrijdag meteen gevierd? Veel plezier in ieder geval!

Och en Mike is natuurlijk morgen jarig!

Ik ga snel nog even wat lezen hier op laatste pagina's!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ooooh Naatje, wat een prachtig meisje zeg... ben helemaal verliefd (en krijg klapperende eierstokken hihi)... en dan die foto samen met Mike, wat een mooi plaatje zeg!

Ik ben dr weer vandoor allemaal, ff op de bank voor iedereen er weer is...

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een rust hier vanddag.
    ik heb wachtdienst maar barst van de oppijn dus laat de iddies vandaag maar weg sorry

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Ik kom ook nog even langszoeven vandaag. Eigenlijk heb ik niet veel te melden. We hebben lekkage in het nieuwe huis. Piet heeft donderdag en vrijdag de dakkapel erop gezet, maar de mannen die het dak zouden komen plakken hadden vrijdag geen tijd meer. Dus nu is alles afgedekt met plastic zeilen. Helaas houdt dat de regen niet tegen.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft iemand interesse in een mooi spijkerjasje (voor een jongen) maat 98/104? Hij is van de hema en echt nog heel mooi.

Deel Deze Pagina