Dan krijg je waarschijnlijk ook niks van de verzekering Mys, jeetje Meiske, de verzendkosten dan in ieder geval? Lief trouwens, dank je!
Hoi hoi we zitten nog in de auto en was heulllllll gezellig bij ichy en familie thanx en KUSSSSS van ons je weet wel waarom.....en ja je bent een geweldige meid en mama..
goedenmorgen dames nou ze mogen nog min bellen en anders heb ik vrij, ik snap niet hoe het zo rustig kan zijn bij ons hoor zal wle aan de crisis liggen hahaha @joma, dwaas en ichy leuke dag gehad zie ik super meiden
goedemorgen @Viv hoop dat je wat te doen krijg!of liever niet?? @Dees fijne vakantie! zo hier was ik gisteravond om 23 uur thuis, was echt moe maar was heel gezellig hoor!was voor herhaling vatbaar! @@Ichy je hebt een super leuk en lief gezinnetje!en jullie zijn hele lieve mensen..heb leuke foto,s hoor heb ze net ff bekeken! MIKE van harte met je 2e verjaardag!!!!en gezinnetje ook !!
MIKE van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag samen met je papa en mama en zusje!
Mike, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. Ook papa, mama en Rosanne gefeliciteerd!
MIKE.. van HARTE met je 2e VERJAARDAG!!!! Maak er samen met mama, papa en Rosanne maar een superleuke dag van..... Gister was echt super....ben er nog steeds stil van... iig echt onwijs genoten.. Ook ed vond t errug gezellig....Dank jullie wel meiden..KUSSSSS..... en de foto's zie ik wel verschijnen.. Hier zit alle verjaardagspret erop en dus kunnen de slingers er weer af.. lekker. t is eenvrolijke boel, maar t maakt ook rommelig..vooral in mijn hoofd.. Vandaag ff flink door t huis.. Ed is nog vrij, maar zit aan de studie voor een cursus van t werk..kids zijn naar school..anna slaapt en marijn hobbelt vrolijk rond... Tijd voor de poetslap, dweil en stofzuiger... MYSS.. meid wat balen zeg.. jemig..(en das zacht uitgedrukt natuurlijk).. iig aangifte doen lijkt me?? DEES.. fijne vakantie alvast.. en tot woensdag...
MIKE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! @joma tja ik was net zo lief gaan werken maar helaas ben niet gebeld geworden dus vandaag dgje vrij, was mijn schoonmoeder ook niet blij mee toen ik belde maarja als ik vrij heb blijft bryan thuis
Goedemorgen, Deesfam. fijne vakantie! Jullie zijn vrijdag weer terug? Geniet ervan. Ichtus, is Marijn lekker verwend op z'n verjaardag? Wij hebben gisteren de slingers weg gehaald. Hebben een week gehangen. Vind het dan ook wel weer genoeg. Verder is m'n hoofd leeg...