Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nora ook ziekjes? beterschap!
    En 7 maanden thuis geweest? jeet Siz dat zal zeker even wennen zijn dan!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Sizzel gefeliciteerd met de doop van Daan!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja natuurlijk! das ook een bijzondere gelegenheid! Gefeliciteerd met de doop van Daan!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    We hebben trouwens een nieuwe naam bedacht voor als we een jongetje krijgen. Marc is alleen "bang" voor rare reacties. En ik snap het niet zo... Bij Finn keken er ook al een paar vreemd, totdat ineens bleek dat het een mega populaire naam is.
    Het is een Japanse naam: Jiro, het betekend: 2de zoon. Is toch gewoon normaal uit te spreken op z'n Nederlands, met een J. Dat het nou niet iedereens smaak is, dat snap ik. Maar ja ik hou ook niet van namen als Destiny, en daar hoor je me ook niet over!
    Maar het past heel goed bij ons, het dekt een beetje ons gevoel in het leven: Finn het Ierse en Scandinavische, Jiro het Japanse waar we beiden veel interesse in hebben.
    Het wordt dus waarschijnlijk Jiro of Jonathan met als roepnaam Jonah

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Jiro vind ik leuk Debora! Past helemaal bij Finn!
    Finn en Jiro. Klinkt wel gaaf!
    Ik vind het zelfs wel leuk bij Aaron en Iris passen, haha, misschien voor onze derde een idee :p...

Sizzel, gefeliciteerd met Daan zijn doop! En donderdag weer werken! Ben je er klaar voor?

6. supermummy

Debora, ik vind Jiro ook een hele leuke en aparte naam!
    Jonathan trouwens ook!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ha dat doet me goed! Ik dacht al, zo gek klinkt het toch niet. en Marc vindt het ook geweldig, maar is altijd zo bang voor reacties ;) Ik geef daar niet zo om. Bedoel: het blijft onze smaak, en meestal als mensen ergens aan gewend zijn is het niet meer raar. (zo ken ik een Storm en Wolf, niet mijn smaak, maar jeetje wat past het goed bij die jongens!)
    En Jiro past idd ook goed bij Aaron en Iris!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke naam hoor Debora! Wat ik leuk vind is dat je hem nooit hoort maar wel 'gewoon' klinkt:) Na 3x uitspreken ben je er aan gewend.
    En hij staat heel mooi bij Finn! Finn en Jiro. Ja, leuk:)

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he pfff kunnen we toch nog met een gerust hart een jongetje krijgen wahaha

10. supermummy

Oh Sizzel mag donderdag weer aan de bak?
    Ik mag morgen weer gaan werken, heb er echt zin in. Ik ga 25 uur per week werken dus dat is te doen, denk ik.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    25 uur is lekker hoor SM!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn is wakker en huilt, das snel!? nou ja dan gaan we lekker knuffelen! doeg!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuk naam hoor debora! Vind het ook super leuk bij Finn passen!
    En als het bij jullie past is het toch helemaal goed! Niet teveel over anderen nadenken hoor!
    zelf houd in ook niet van die mega-aparte namen hoor. Bij anderen vind ik het altijd erg leuk.. maar gewoon niet voor ons...
    heb wel wat debora ook heeft. Het moet normaal uit te spreken zijn.. niet van die vreemde namen..

thanx trouwens allemaal voor de felicitaties voor de doop van Daan!

ken een kindje wat song heet... vind dat dus echt verschrikkelijk.. kan er niets aan doen.. en heet dan met de achternaam bijv verstraaten.. nee... niet mijn ding..

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    en ik klaar om te werken.. aan de ene kant wel. ben geen mens dat de hele dag alleen maar moedert.. past gewoon niet bij mij. Moet ook mijn ding nog kunnen doen. Wel weet ik dat ik een andere baan wil. maar... ik krijg nu alle diensten die ik zelf wil.. (tenminste de meeste) en het is super goed te doen met de kids nu...) ik moet een nieuwe uitdaging hebben en ik denk niet dat ik dat nog op deze groep vind.. maar we wachten af! In 7 maanden kan er veel veranders zijn!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    denk dat ik toch de ha even ga bellen voor nora..
    lijkt me toch echt een krentenbaard.. wil daar dan medicatie voor.. ga niet wachten tot het over is...

16. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen? Is alweer ff geleden dat ik geweest ben, het is hier allemaal zo'n gekkenhuis geweest dat ik niet veel tijd over heb gehad.
    Wij zijn sinds november weer terug in nederland, mijn vriend is zijn baan verloren in spanje, zoals zovelen daar met de crisis, en er was niets meer te vinden, dus moesten we terug naar Nl.
    Nu hier is het voor mij wel even een cultuurschok. In Spanje organiseerden we zelf van alles met en voor de kinderen en dat was erg leuk om te doen. Zo konden de kids lekker samen spelen en de moeders en/of vaders lekker kletsen over de kids.
    Maar hier in Nl kan ik niets vinden wat je met de kids kan doen en waar je ook als moeder bij kan blijven. Ik ken hier geen kinderen van dezelfde leeftijd als Zoë en het lijkt me wel erg leuk voor haar (en voor mij) om die te ontmoeten.
    Ik heb me nu wel aangemeld voor peuterdansen dus dat is al iets maar weten jullie zo nog meer dingen die we zouden kunnen gaan doen om andere moeders en kids te ontmoeten?
    Alvast bedankt :)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmiddag dames

@jiro vind ik wel leuke naam hoor ff wennen maar wel leuk
    @sizzel tja werken eens moeten we er weer aan geloven he maar weet zeker dat het je mee gaat vallen en met misschien die leuke studie in het vooruitzicht heb je toch vast een leuke uitdaging he.

oh mijn kleine bengel is wakker ga hem maar oppakken kan hij fruit gaan eten.
    Hier verder nog steeds hoofdpijn heb me gisteren onwijs hard gestoten aan de pnt van het keukenkastje grrrrrrrrrrrr

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    cassie wat rot om te horen dat jullie op zo'n manier terug zijn moeten komen.
    in welk deel van nederland woon je nu???

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik weet bij mijn zus hadden ze een bepaald groepje voor (buitenlandse) ouders en kinderen waar je dan heen kon gaan, mijn zus is daar toen ook heen geweest maar weet eigenlijk niet hoe dat heet

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    MIKE, gefeliciteerd grote knul... een hele fijne dag gewenst, vandaag is het jouw dag!

Deel Deze Pagina