Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben net terug van de ha en heb een kuurtje gekregen. Mijn koorts (bleek inderdaad koorts te hebben) kwam niet alleen door een keelontsteking (dus toch) maar ook door een urineweginfectie. Vandaar al de hele week ook een zere rug en buik. Ik dacht niet dat het iets met mijn blaas zou zijn, voelde er verder niet veel van maar dat was het wel degelijk.

Na een stoot ab hoop ik dus weer de oude te zijn

Ik zit nu aan een broodje en Luuk slaapt. Ondertussen lees ik wat terug.

2. 40plusmama

Zo, ben bij gelezen

Ichy kwam vragen of er al nieuws was van Naatje :D. Nou en wat voor nieuws :p

Mys, dikke knuffel meid. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen :(

Vivi, wat een bink al joh! En hij heeft heeeeeerlijke knijpwangetjes :D.

Valt me trouwens op dat al veel echt verven. Nou Luuk niet, die is het na 2 strepen al zat. Kleuren kan hij wel uuuuuuuren maar verven echt niet.

Kikkert, wat heeft Dylan toch een enorm ondeugende kop zeg :D. De rottigeheid straalt er vanaf zei mijn pa altijd :D.

Ooh, tis even droog dus even snel groenafval bij de kippen gooien en eitjes rapen.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi hoi,

Dees, jee, dus toch wel allerlei ontstekingen. Goed dat je bent gegaan, dan kun je nu beginnen met de ab en dan ben je maandag op vakantie al een heel stuk beter.
    Ik zit nog te twijfelen of ik 's ochtends of 's middags kom.
    Hoelaat komt Siz? Ichy om 11.00, toch? En komt Mom nog?

Naatje, wauw wat ben jij een bikkel zeg! Heb met verbijstering jouw verhaal gelezen!
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Rosanne, nu lekker gaan genieten!

Baldadige peuterpubers; valt nog steeds mee. Tuurlijk heeft ze weleens haar momenten, maar valt nog prima te corrigeren. Volgens mij slaat Tess de peuterpuberteit over, omdat ze de babypuberteit ten volle heeft uitgebuit.
    Wel zegt ze sinds kort "goddomme" en dat vinden wij NIET LEUK! Sterker nog, kan er echt van balen.
    Snap niet waar ze het weg heeft, want wij zeggen het niet, kan me niet voorstellen dat de gastouder het zegt en mijn ouders ook niet....Heb in ieder geval iedereen ingelicht dat ze moeten oppassen.
    Tess weet nu dat ze het niet mag zeggen en nu gaat het soms zo:
    ze prutst een beetje aan een puzzel, lukt niet, zegt ggggooo en dan "onee, mag nie zegguh".
    Da's wel weer schattig.

Gisteren een andere auto gekocht. Een citroen c5. Wel een mooie auto en nog belangrijker, weer 4 jaar jonger!
    Maar wat een elektronische snufjes, dat ken ik niet van de opel.
    Dat wordt nog wel wennen.
    Helaas zit mijn vakantie er bijna weer op, snif, wil nog wel een weekje.....

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees hier is het juist andersom verven kan hij lekker lang maar kleuren nee dat is hij zo moe hahaha

thanks voor jullie complimentjes over bryan

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben er ook weer ff

Marijn en de familie van harte met je 2e verjaardag! en tot zondag!!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Viv leuke foto,s van Bryan en vindt hem echt veranderd zeg vooral als ik naar je profielfoto kijk!en ze haartjes donkerder geworden lekker ventje hoor!

7. 40plusmama

Ichy komt rond 11 uur ja en Sizzel weet ik niet. Ik heb wel een mail gestuurd naar Sizzel met de vraag of 11 uur goed was maar nog niks gehoord. Ze heeft het erg druk dus komt vast nog wel.

We kunnen (als je het wilt) eventueel dan nog wel gaan zwemmen als je 's middags komt. Sizzel wil op tijd weg omdat ze de dag erna voor het eerst weer moet werken. Ik weet niet of Ichy ook langer blijft. We kunnen dan bijvoorbeeld frietjes eten ofzo.

Een C5 is mooi, sjiek de friemel hoor! Ik ben helemaal Citroen fan.

Ik ben inderdaad blij dat ik toch ben gegaan want anders had ik in de vakantie een nierbekkenontsteking kunnen krijgen. Nu ik het weet voel ik ook wel dat ik koorts heb. Ik mag alleen vanavond pas de eerste tablet hebben.

8. 40plusmama

Hai Joompie

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus uhm das minder maar wel grappig dat ze weet dat het niet mag! en leuk een C5 is toch een hoge auto?leuk en welke kleur?

hoi dees

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen eet trouwens weer lekker veel vandaag,;) heb haar vanmorgen gewogen op de nieuwe weegschaal met luier en ondergoed 10,9 kilo

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Marijn gefeliciteerd!!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dees hoop dat de ab kuur snel werkt!

dit is de laatste dag vn me ab kuur voor die onsteking aan me voet maar schiet niet op pffff voordeel ben van me verkoudheid af ... zal maandag wel weer verkouden worden of niet eet gezond nu wahaha moet dinsdag terug naar de ha voor me voet om te laten zien hoe het er na de kuur uitziet..

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb een keer gevloekt op de kat en Finn deed dat meteen na: hij gromde en zei dommedomme! haha Heeft even geduurd maar nu zegt ie het niet meer.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    iemand nog tips voor leuke leesboeken??

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dit is 'm, niet echt hoog, maar wel een station....

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zijkant....

17. 40plusmama

Ik las ergens pas dat voor het tweede jaar schelden nog niet zo erg is maar daarna wel. Ook schelden op het kind dus.

Luuk kan het nog niet maar ik let al een tijdje op. Maar hij pikt toch dingen mee want hij steekt nu ineens zijn tong uit als we mopperen op hem. Dat moet hij van het kdv hebben.

18. 40plusmama

Sjieke bak hoor Suus.

Vivi, hier doen Jip en Janneke het goed en Teletubbies maar ook sprookjes

19. 40plusmama

Joma, dat blijft ook getob met die voeten van jou he. Ik hoop dat er ooit ergens een wondermiddel voor je is/komt. Had je al een afspraak bij de dermatoloog?

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik bedoelde eigenlijk voor mezelf hahaha

Deel Deze Pagina