Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOMA.. ja hoor je mag ze van mij hier neer zetten.. geen punt..

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ja daar heb je gelijk in.. dat heb ik dus ook gedaan alles per maand maar ook al onze uitgaves per maand uitgerekend... bijvoorbeeld belastingen en verzekeringen... dus dat heft elkaar op denk ik dan...

maar goed daarnaast denk ik... 300 euro per week... ik hoor welleens mensen die moeten het doen met 50 euro per week... dan lijkt mij toch dat ik op zn minst geld moet overhouden aan de einde van de streep....maand... nou niets ervan ik hou alleen maar maand over aan het einde van het geld...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zag trouwens vanmiddag dat ik de koeken en de chips helemaal vergeten ben gister.. ECHT NIET GRAPPIG... nu moet ik ze allemaal zelf op eten.. tssss......jullie hebben niet eens wat gehad tussendoor... Ik ben ook echt een rap als gastvrouw zeg....nou ja.. volgens mij was er genoeg ander voer!!...

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whaaaaaat ichy jij spoort ech nie hoor.. niets gehad.. man ik zit nog vol van alles van gisteren whahahha... maffie

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    maar de nootjes en de chips, de chocolaaaaa, de negerzoenen, de koeken.YAM.. die had ik dus als verjaardagsboodschappen gekocht.. nou ja.. ze komen wel op hoor..whahaha.. geen problemen mee.. t zeebanket meot t nu ontgelden.. ooooh wat zonde toch, maar zoooo lekker..

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh dat zou mij ook gebeuren: dat de helft nog in de kast staat haha

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBORA.. hoe ist met buikie???

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hee we hebben wel negerzoenen gegeten hoor...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh jaaaa?????? hmmm.. alweer vergeten...en euh.. taart hebben jullie nog gehad en lunch en avondeten.. maar verder niks tussendoor... normaal zet ik altijd blokkies kaas/worst/komkommer etc neer en nootjes en chips en toastjes en chocolaatjes..en dat ligt dus nu nog in de kast...dan ga ik nu voor de nootjes...

ik ben echt binnen een week moddervet...whahaha.. HEERLIJK!!.. heb nu nog een excuus..hihihi ;)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha ik ben blij toe dat je dat niet heb neergezet.... dan was ik meteen 3 kilo aangekomen en helaas ik heb geen excuus meer.. dus geniet ervan lieverd...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zeg weet iemand misschien waar DEBIE precies heen is?? de toeristen in de franse skigebieden worden naar huis gestuurd.. door de stormschade valt er niet zoveel meer te skieen....

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    doe ik!!!!!!!;):d

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goed hoor! Voor een ander nog niks te zien, voor mezelf wel.
    Denk alleen dat ik deze langs ha moet, want volgens mij heb ik een blaasontsteking.
    En m'n bekken doen enorm pijn, nu al. Dus morgen naar fysio bellen (vandaag al gedaan maar de goede mvr was niet aanwezig)
    Volgende week donderdag echo!
    en oh ja, moet het nog aan m'n manager vertellen... :) Die zie of hoor ik nooit dus dat vergeet ik dan weer

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff CSI kijken.. kom zo nog ff terug...

knuff

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik wilde een foto plaatsen van nora's snoetje.. vind het toch wel verdacht veel op waterpokken lijken..whahaha.. maar zooooo vreemd dat het alleen om haar neus en mondje zit.. (vooral om neus..) wat ben ik toch een duts.. had gewoon een afspraak moeten krijgen..
    hier komt de foto..

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nu breekt werkelijk mijn klomp

ik hoop dat ik spoken zie door mijn vermoeidheid...of dat ik het allemaal niet meer overzie omdat ik mijn hoofd er niet meer bij kan houden..

maar ik kom tot de ontsekking tenminste onder voorbehoud dat we sinds sept... geen voorlopige teruggaaf meer hebben ontvangen... EHHHHHHH das toch vreemd....heel gek.. of niet.. en hoort dat zo ... nee toch... whelp ik stop er nu mee.... want volgens mij draai ik door nu.. overzie het even niet meer morgen weer verder

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahaha.. snoep.. heb het nu ff afgezworen..
    ben klaar met mijn buik.. bleh.. kan ik 'm er zelf niet afsnijden...? ;) buikcorrectie of zo.. whahaha..
    ach wat minder snoepen.. moet dan toch wel iets kwijtraken...

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dwaas.. adem halen..rustig rustig..
    en morgen weer vol goede moed opnieuw beginnen... komt goed

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kga ff mijn kleine ventje in bed leggen!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik ga maar even onder de douche en daarna even relax een spelletje spelen... want de stress heb ik ervan.. en dat slaat natuurlijk nergens om...

tot zooooo

Deel Deze Pagina