Ze doet trouwens verder niet ziek aan hoor.. is vrolijk, plast goed etc.. dus ik maak me niet echt zorgen, maar wil wel weten wat t is/kan zijn en of ik er op moet letten...heb t doekje waar ze op spuugde maar ff bewaard voor het geval de ha dat wil zien..
Ichtus, ik begrijp het niet helemaal goed. Het was geel, maar het meeste wit? Ik denk dat het gewoon gal was. Kan ook super geel zijn.
Ja mom, geweldig nieuws. Die heeft even een stort bevalling gehad. Zonder vlos. Samen met vriendlief gedaan. Een meisje. Rosanne! Lees maar even terug. Alles gaat goed. Ik heb haast. Merk je het? Doei, tot later.
Ooooooooooh ik zie het al.. MIKE is jarig EN heeft een zusje!!!!!! WAUW, NAATJE en vriend SUUUUUUUUPPPPEEEEERRRRRRR GEFELICITEERD!!! Drukke dagen voor jullie. Mike geniet van je kadootjes! Hoe heet het zusje?
Ichtus.. Denk ook dat het gewoon rechtstreeks uit t maagje komt en er daarom zo uit ziet. Heb je toevallig donderdag of vrijdag tijd en zin om langs te komen?
euh... ik kan misschien donderdag wel ff of vrijdag na t werk.. moet ik tot 14.30u.. BONES.. ze spuugde een flinke mond terug.. t meeste was wit en een klein stukje (kan t ook niet anders omschrijven) was kanariegeel.. heb ha inmiddels gesproken..assistente denkt ook gal, maar omdat ze verhoging heeft overlegt ze met ha en die belt me dan terug.. nou dat vind ik dan ook niet nodig..maar goed.. ook best...ik weet iig wat t is...
@all thanks voor de reactie op de foto @ichtus de psz we zijn dylan om10uur gaan halen, ze waren buiten aan t spelen met de hele groep. hij deed vrolijk mee en kwam niet eens meteen naar ons gerent hij was echt druk in de weer....ff later kwam hij ons wat zeggen en ging vrolijk weer verder, hij had het echt naar zijn zin. de juffen waren ook erg tevreden over hoe het ging hij paste zich goed aan en deed goed mee. hij was wel hyper van dat uurtje door alle indrukken
goedmiddag. nora heeft niks.. whahaha.. ze hebben geen idee wat het is.. maar de consulatiearts had gekeken en het zijn geen waterpokken en geen krentenbaard. Wat het wel is. geen idee.. ze heeft ook geen koorts meer.. (beetje verhoging) dus het gaat de goede kant op. Daan heeft net de prikjes gehad.. hij woog nu 7580 gram en was 65,8 cm! Het was een flinke beer maar hij deed het super goed! euh.. meer heb ik niet te melden... ja.. ik ben niet helemaal fit.. zal wel wat van Nora hebben overgenomen! Maar mamma's mogen niet ziek zijn dus deze ook niet! Dus ik ga weer vrolijk verder!
ichy, ben benieuwd wat de ha zegt. Kom je morgen wel? En neem je anna en marijn mee? Of alleen anna? Jur en Lisa kwamen niet mee toch? en kwam suus nou ook? Zooo lang geleden dat ik haar gezien heb!
Het wordt voor mij onmogelijk om morgen te komen ivm mijn werk, naar het zkh voor foto heupjes Suzanne en de diploma uitreiking van mijn broer (als ik daar al heen kan gaan, want weet nog niet hoe ik dat moet organiseren). Jammer he. In ieder geval veel plezier! Ik moet echt werken. Kan er niks aan doen, maar ik heb gewoon teveel te doen op een dag. Hoop dat ik vanavond even hier ben. Tjuus.
Hey! Wat een mooie foto's van de meeting bij Ichtus! En dat gebedje van Lisa! Heerlijk! Nora dus geen waterpokken? Ik heb nog wel foto's van toen Aaron waterpokken had! Dat was heel duidelijk! Gisteren ben ik met Aaron naar de huisarts geweest en hij had nu toch wel eindelijk een flinke oorontsteking! (gek, vrijdag nog niets te zien). Dus nu een kuurtje en hij is nu al heel erg opgeknapt! We hebben heerlijk geslapen! Ik zal even Aaron-waterpokken-foto's plaatsen!
zo effe een bakkie soep! heb terug gelezen, mmm even denken: Sizzel; wat gek dat het "niks" is... Na beter dan krentenbaard maar toch Ichtus: wat lief dat gebedje van Lisa! Mooie foto's van kleine kids! En een foto en filmpje van de kids van Cassie: wat een schatjes! en een heerlijke lach zeg! Dylan voor het eerst naar de psz! wat worden ze toch groot. Fijn dat ie het naar z'n zin had!
ik zat te denken om met Finn op iets van peutergym te gaan, hij is zo dol op dansen. Maar ja das allemaal 's ochtends en dan kan ik dus niet... balen
Leuk filmpje Cassie! Mooie kindjes heb je Boekje lezen: ik kan echt al een boekje voorlezen. En probeer dan maar niet om een blz over te slaan, dat heeft ze dus door Hier zijn de boekjes van bobbi beer favoriet. De tekst is op rijm, dus leest ook makkelijk voor (en je kent het vlug uit je hoofd) Die boekjes kosten 6 euro en je hebt ze in allerlei thema's. Een echte aanrader. Haha, Lune wilde geen koekjes bakken, maar ze wel opeten Fijn dat Dylan het zo naar zijn zin heeft gehad op de psz Nora dus geen krentenbaard en pokjes?? Daan groeit super zeg!! Wij hebben ook al gefietst vandaag. Heerlijk gewoon om weer even buiten te zijn! Sofie zit ook nog steeds voorop. Ik vind het ook nog veel te gezellig om haar naar achteren te "degraderen" Ik houd ze dan ook zo lang mogelijk lekker in het voorzitje. Vanochtend hoorde ik dat mijn zwager zijn pinpas was geskimd. 2500,- armer Balen dus.