Ik ben er weer! Was weer heerlijk. Mmmm, lekker soep debora. Heb ik ook wel trek in. Verse tomatensoep... Jeetje meiske, 2500! Dat is veel. Ik ben daar ook steeds zo bang voor. Dat ik het niet zie en ze dus zo m'n gegevens kunnen kopieren. Maar ja, het is ook moeilijk te zien aan een pin zeggen ze.
oh jee das zeker balen zeg! je hoort het steeds vaker dat skimmen... Ik heb Finn ook nog voorop maar denk dat dat over een tijdje niet meer past met m'n buik.Ben benieuwd hoe ie is als ie achterop zit. Hij vindt het heerlijk om voorop te zitten en te kijken naar alles, en lekker ondeugend doen Ik kan meestal ook echt boekjes voorlezen. soms niet maar dan is ie in een "weet niet wat ik wil" bui
Ik eet me weer helemaal suf, net als bij Finn. Vooral brood en zoiets als soep vind ik heerlijk. We hebben in 1,5 dag een heel brood gegeten gister... Ik denk dat ik zeker 15 sneetjes op heb. erg he
oh debora.. soep.. jammie.. ik ga ook een bakkie pakken... (maar doe ff makkelijk met cup a soup!! whahahaha)
HOI.. Ha heeft teruggebeld.. op zich is het gele (waarschijnlijk gal) niet erg, maaarrrrr... Als ze gal spugen net na het drinken is het niet zomaar een mondje teruggeven. Gal spugen is nl een teken van overgeven/braaksel.. Dit kan dan weer een teken zijn van een maag/darm infectie...**dat wilde ik dus NIET horen** Hij vroeg hoe ik haar vond.. nou ja..verder normaal.. doet niet ziek aan ofzo.. spuugt meer en is wat huileriger dan normaal.. misschien heeft ze ergens pijn af en toe..dat zou t kunnen verklaren..maar zeker ben ik er niet van.. als ik dat gele niet had gezien had ik geen ha gebeld iig... Ook omdat ze iets verhoging heeft denkt de ha wel dat het meer is dan wat extra teruggeven van voeding.. maar ik hoef me geen zorgen te maken.. pas wanneer ze diarree krijgt en hoge koorts dan moet ik aan de bel trekken.. hij zei ook dat zelfs dan echte zorgen niet nodig zijn.. algeheel ziektebeeld is belangrijker.. het suffig zijn, kreunen, niet willen drinken etc.. als ze echt ziek is dus.. Dat is ze duidelijk niet.. Voor nu wilde ze net weer drinken..(vroeger dan normaal) dus heb haar gevoed en een klein verdund flesje gegeven..(tip van ha.. het verdunnen van de kv) daarna een boer en een flinke golf terug..heb haar toch maar in bed gelegd.. daar is het t rustigst.. Ik kijk t gewoon aan.. wordt t niet erger dan kom ik gewoon.. wordt ze wel ziek dan blijf ik uiteraard thuis...Vooralsnog is er dus eigenlijk niks aan de hand.. Ik neem Anna, Marijn en Lisa mee.. schoonmama is niet fit en vind 2 kids een hele middag teveel.. Jur blijft wel daar (die moet naar school morgen, Lisa is vrij).. Hoe laat ga jij SIZZ?? ik had rond 11u daar afgesproken.. jij ook??
oh ja.. en standaard: plasluiers in de gaten houden..bij 24 u geen plasluier dan meteen bellen..maar goed.. dat is een algemeen gegeven...
en nu ff snel koffie, want nu heb ik nog steeds geen ruk gedaan.. mijn pa kwam vanmorgen toen ik bezig was langs waaien en is blijven plakken toto 13.30u.. gezellig, maar niet handig..toen werd anna wakker en nu is het alweer bijna tijd dat de andere 2 thuiskomen.. schiet niet op zo.. gelukkig heeft ed cursus vandaag en is redelijk op tijd thuis (voor het avondeten) en dat is wel zo prettig met het badderen en naar bedbrengen straks...heb ik net ff een extra paar handen.. die kom ik nu regelmatig tekort savonds.. anyhoe..ik zeg.. KOFFIE
ja t zal wel meevallen hoor.. ik zit niet in de stress..elk kind spuugt wel s ofzo.. misschien een licht buikgriepje.. iets verkeerds gegeten lijjkt me niet..whahaha...nou ja... we zien t wel.. ben oplettend genoeg, maar je krijgt me niet zo snel in de hoogste boom.. tis puur dat wanneer ik iets onbekends zie dat ik wil weten of en waar ik ergens op moet letten.. zo niet dan niet.. zo wel dan weet ik dat... meer niet.
Ik ga aardappels schillen, zwemtas voor Kas inpakken, Sofie bij schoonzus brengen en dan naar school en zwembad. Het is weer fijn kijkdag in het zwembad, dus lekker zweten langs de kant. Hmm, maar eerst nog even bobbi viert sinterklaas lezen
ichy, hier is ook de planning er rond 11.00 uur te zijn.. tis ongeveer 1,5 uur rijden voor mij.. waarschijnlijk komt het met de voedingen heel netjes uit..Hoop ik dan.. hahaha... kwam suus nou ook?
Hou anna maar goed in de gaten..Hoop dat het los zal lopen.. en net wat je zelf zegt.. het algemeen beeld is veel belangrijker! Ik neem nora morgen ook mee.. het is niets besmettelijks volgens de arts.. en dan hadden wij, en zeker daan, het allang gehad.. of er moeten mensen het liever niet willen.. ze is verder niet echt ziek of zo.. heeft ook geen koorts meer
hihi.. nora heeft zin in "manna".. heeft ze het bakje uit de la gehaald waar ik er altijd een paar in doe en ze staat me bij de kastdeur te roepen.. whahaha.. heerlijk kind!
Nou mij maakt t niets uit hoor Sizz...lekker meenemen.. gezellig...vind Lisa ook wel leuk.. een meisje... en idd.. algemeen beeld let ik wel op...ik neem de wagenbak mee..kan ze daar in slapen in een ander kamertje..en de draagdoek.. dan kan ze lekker bij mij liggen.. ook goed... Wat een beer trouwens zeg.. DAAN.. sjonge.. Anna zal idd rond de 4700 gram zijn denk ik..misschien iets meer..wil graag de laatste voeding eraf.. kan ze wat slapen betreft makkelijk, maar ja.. das voor haar gewicht nog te vroeg.. nog maar ff doorgaan dan...