Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    koffie is op.. ik ga wat doen...GEEN ZIN

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Daan zit meestal tussen 11.00 uur en 12.00 uur.. en dan ligt het er ook nog maar aan hoeveel dat hij 's ochtends gedronken heeft.. beetje lastig.. Hij drinkt heel onregelmatig.. en hele wisselende hoeveelheden. Is op zich geen probleem, maar gewoon praktisch wel eens lastig..

gisteren overdag had hij in totaal maar 550 cc gedronken.. weinig dus.. maar de laatste voeding drinkt hij dan 300 ineens.. en dan heeft hij weer genoeg.. raar kind! Maar net op cb gevraagd.. is geen probleem. Hij geeft het zelf prima aan!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    laatste voeding eraf mag volgens mij als ze boven de 5 kg zijn of zo.. kan dat? Daan krijgt hier de laatste voeding om 21.00 uur en slaapt dan de nacht door tot 08.00 uur.. (dan maak ik hem wakker omdat hij anders niet aan zijn voedingen komt.. kleine slaapkont!)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ichtus: fijn dat je geen paniek mama bent ;) Ach je weet met 4 kids waar je op letten moet! Hopelijk knapt Anna snel op, is toch gewoon een beetje sneu voor zo'n kleintje

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier laatste voeding (5 in totaal) om 23u.. eerst de tiet en dan nog 90/3cc of 120/4cc maar dan laat ze wel wat van staan.. kan haar ook om 8u/ 12u / 16.30u / 21u geven en dan slaapt ze ook door... maar goed.. ik vind haar daar nog te klein voor.. zal half maart bij cb wel s vragen of t kwaad kan..

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ichtus, Misschien weet je nog dat Tessa haar 1e half jaar ook zoveel spuugde. Er zat regelmatig van dat gele bij. Volgens de HA en de KA kwam dat gewoon omdat het dan langer in de maag zat. Maar hou ze maar gewoon in de gaten. Zeker als ze het nog niet vaker heeft gehad. Fijn dat de HA iig op de hoogte is.

Ik ga vast eten koken. Staat dat maar vast klaar als Tessa en Peter thuis komen.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

@Cassie leuke foto,s en filmpje van je kids

@ichy goed dat je ff gebeld heb naar de ha..dan weet je hoe of wat ja

@sizzel nora toch geen krentebaard gelukkig, en ja hoop dat de pukkeltjes snel wegtrekken

@debora hoii weet niet meer wat jij nou getypt had knufff

hier vanmorgen ha geweest en moet 31 maart naar de dermatoloog, ga ik gelijk melden dat ik wat aan die transpiratie voeten wil gedaan hebben... en laat me niet zomaar wegsturen met een of anders zalfje... heb ik me voorgenomen
    ff gelijk naar gwen laten kijken naar haar keel maar was goed.. gwen is echt niet lekker in de auto geslapen en net 3 kwartier op de bank gelegen met dekentje..waterogen en snotneus,en vastzittende hoest, maar daar gebruik ik bisolvon voor, denk dat ze last heeft van kiezen ook nog want ze zegt iedere keer Auw kiesjes, en ook auw buikkie had vanmorgen dus ook een hele dunne luier alles zat onder, maar ja vindt het gewoon sneu , en ze is nooit slaperig of iets en geeuwen joh, maar ja ze hangt lekker bij me en wil mama kroelen zegt ze iedere keer..en ze voelt warm aan dus denk wel verhoging, niet gemeten nog doe ik niet zo snel

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik eet (volgens boekje)vandaag zelf gemaakte fou yong hai ben benieuwd!recept ziet er al lekker uit mars is werken en ja gwen zal niet veel eten dus kook voor mezelf ben al 2,5 kilo kwijt nu op naar de volgende 5;)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, wij zijn ook weer wakker:D En we zitten wederom aan de zelfgebakken koekjes:) Mag heus, vanochtend klein stukje geproeft en nu 'gewoon' een koekje met ranja. Fruit en brood zit er al in gelukkig8)

Ik krijg ook wel trek in Debora haar zelfgemaakt soep! Jammie zeg!
    Ik had de eerste weken ook de hele tijd gezonde trek. Vooral brood en zuivel en fruit (jammer van de allergie) en rauwe groente enzo. At zo een hele paprika op na een paar boterhammen.
    Maar dat is helaas een beetje over.. Heb nu toch meer in chocola en snoep enzo. Eet nu dus ook echt minder gezond, moet daar toch op gaan letten vind ik. Heb vandaag ook nog maar weinig gezonds binnen gekregen.

Ichy, fijn dat je je geen zorgen maakt. Is zo te lezen ook (nog) niet nodig.

Joma, goed voornemen om je niet weg te laten sturen bij de dermatoloog. Ik hoop dat hij/zij wat voor je kan betekenen.
    En sneu van Gwen, die is echt niet fit zo te lezen. Lekker veel knuffelen!

Zo, wij stappen even op de fiets.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Och arme gwen.. beterschap!
    En idd laat je niet afschepen bij de dermatoloog!
    2,5 kg kwijt tjonge! goed hoor!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fietsze maja!

Wij moeten nog even naar de winkel voor een stokbroodje voor bij de soep. Maar Finn slaapt nog.

12. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Ach die arme Gwen, het is altijd moeilijk om te zien hè als je kindje niet lekker is. Ik hoop dat ze snel weer de oude is.
    Wat grappig om te zien dat er zoveel nieuwe baby's zijn! Toen ik hier nog regelmatig kwam waren er net drie zwangeren geloof ik, en nu een paar maanden later zijn er gewoon tig nieuwe kids! Echt leuk om te zien :)

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi dames!
    Wat een leuke foto van Zoe en Mike! Mooie kids heb je Cassie!
    Hoeveel maanden zit er precies tussen hun?

Ichtus goed dat je de ha toch effe gebeld heb, is toch nog zo´n klein popje die Anna!

Ik heb mijn eerste werkdag overleefd. Ik had 1400 emails om te lezen pffffff. Maar ik vond het wel leuk om weer eens effe iets anders te doen dan alleen maar moederen.
    Thuis is ook alles goed gegaan. Papa had alles onder controlle, het eten stond klaar en alle vloeren waren geveegd en gedweild.

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

burp ben misselijk.
    Ik heb een doosje gedroogde uuh ik denk pruimen op.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kijk dat is lekker thuis komen SM.. superrr...

CASSIE: ja er is veel geboren idd... euh.. NOAH (ariel), ANNA (ikzelf), ESMEE(debie), NORA(sm), IRIS(THirza), DAAN(sizzel), SUZANNE(mom2be), ROSANNE(naatje).. vergeet ik nu niemand???

en zwanger: MAJA en DEBORA

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog steeds geen ruk gedaan...

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ben me toch ineens beroerd.. bah... voel me echt gewoon ziek..
    belde mannetje net al op.. die komt dus laat thuis.. fijn...
    maar mamma's mogen niet ziek zijn.. maar wat als je dan toch ziek bent... bleh! Nou. zo maar ff naar buiten.. misschien knap ik daar wat van op..

18. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    haha, dat zijn zeker een hoop baby's!!!! En alles goed gegaan bij iedereen?
    Hey supermummy wat fijn dat de eerste werkdag goed is gegaan en dat papa het ook allemaal kon redden, super :)
    Mike en Zoë schelen 16 maanden. Heel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten maar ook wel erg veel werk, maar dat komt wel goed.
    Hoe gaat het met jouw kids?

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    1400 mails sm??? jemig.... Wel fijn dat papa ook de dag goed door is gekomen!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

net geprobeerd om temperatuur te meten drama lukte echt niet... hij liep al over de 38,5 toen ze hem eruit trapte dus denk wel dat ze koorts heeft, ze ligt nu zelfs te slapen op de bank:$ nou dan is ze echt niet lekker

Deel Deze Pagina