Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOMA.. arme GWEN.. vertroetel dr maar lekker.. gelukkig drinkt ze wat.. hou dr maar goed in de gaten...

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx ja hou het goed in de gaten hoor ze heeft natuurlijk al snel als ze niet lekker is drinken weigerd en als ze koorts heeft en ze heeft al 2 keer in het ziekenhuis gelegen aan de zonde met uitdrogingsverschijnselen maar ja zal hopenlijk wel loslopen , ze had namenlijk vanmiddag om half 1 een schone luier en was om half 5 nog droog maar ze heeft nu paar slokjes op en maak haar anders straks wel wakker voor te drinken is wel zielig maar ja moet toch..

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma och wat zielig voor gwen
    heb je ors in huis?? dat helpt tegen uitdroging en dan gewoon ieder kwartier een theelepeltje aanbieden schijnt al genoeg te zijn

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja heb ik in huis viv thanx ga zo ff klaarzetten

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou me zefgemaakte fou yong hai was heerlijk trouwens

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    graag gedaan Joma! Ik gebruik dat altijd bij bryan als hij ziekjes is en weinig drinkt en werkt goed

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach Gwen ziekies. Ik vind ze dan altijd zo zielig... En idd met koorts gaat het uitdrogen 2x zo hard. Hou ze maar goed in de gaten.

Peter en Tessa spelen buiten. Heerlijk zulk weer. Van mij mag het lente worden! De muggen dansen om de boom heen. Morgen vast weer mooi weer.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    tis zeker heerlijk weer morgen weer zo,n zonnige dag met 8 graden lekker.. hoop dat ze dan beter is anders wordt het binnen blijven..

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier gwen was net ff wakker dus gelijk boven ff paar slokjes drinken gegeven en slaapt weer verder,beetje suf is ze ook bah.. hoop dat ze wel vannacht een beetje slaapt, mars is vanacht niet thuis dus ben alleen met haar, maar als niet gaat of vertrouwd komt ze lekker bij me in bed

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lul een beetje in de open ruimte maar geeft niet kan me ei kwijt hihi

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    iedereen aan het bankhangen??

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, niet op de bank, wel aan tafel. Moet zo nog even 3 kwartier gaan werken. Extra vanwege vakantie van een collega. 1 client in bed helpen. Dan weer naar huis. Ben moe en ga er vroeg in denk ik.

Ik zou Gwen gewoon lekker bij me in bed nemen Joma. Ik zou daar zelf ook een stuk geruster van zijn denk ik. Wel balen dat Marcel nou net weer nachtdienst heeft.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh werkse voor straks boontje ..denk ook wel dat ik er bij me laat slapen hoor

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Arme Gwen! Ik zou er ook lekker bij me in bed leggen, hoef je er zelf ook niet zo vaak uit.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Gwen! De omschrijving wat ze heeft lijkt een beetje op wat Sofie vorige week had. Ook koorts/verhoging, wateroogjes, snot enz. Maar Sofie blijft gelukkig altijd goed drinken. Hopelijk Gwen ook. En lekker bij je in bed nemen dan!

Ik heb vanmiddag weer geen vrienden gemaakt in het zwembad;) Het was kijkdag en dan mag je langs de kant zitten. Kas vond het natuurlijk helemaal geweldig en was meer met mij bezig dan dat hij aan het opletten was. Al zwemmend/spartelend vroeg hij keihard door het zwembad: mama, wat gaan we straks eten???
    Maar goed, hij zit nu al 17 lessen in bad 1 (er zijn 7 baden) en ik vind het hoog tijd worden dat hij een badje verder gaat. Ter vergelijking, Eva en Stijn hebben allebei ongeveer 12 lessen in bad 1 gezeten. Maar de badmeester denkt dat het nog wel 6 weken (=12 lessen) gaat duren:$ Hij had verschillende onduidelijke redenen daarvoor. Heb dus duidelijk gemaakt dat ik het daar niet mee eens was. Stomme zwemlessen pffff. Ben ik straks ruim 700 euro kwijt voor diploma a als het op deze gang voortgaat.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje meiske snap dat je daar niet op zit te wachten. heeft hij misschien gewoon nog te veel lol in het zwembad ipv serieus bij de les te blijven;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb er net geprobeerd wakker te maken voor drinken maar mevr wilde niet,denk dat ik er wel laat slapen , alleen als ze zelf wakker wordt dan kan het altijd nog

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wanneer heeft ze voor het laatst gedronken dan Joma? Ik zou ze denk ik lekker een paar uurtjes laten slapen.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja laatste keer was een paar slokken drinken om net ff voor 7 uur, ik laat er nu ook liggen want slapen is ook goed

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Daarom Joma, ze geeft zelf al aan dat ze wil slapen. Zolang ze er niet bij gaat overgeven kan ze best wat uren zonder drinken. 's Nachts drinkt ze toch normaal ook 12u niet? Tessa soms wel langer.
    Om 18u bij het eten wat water en dan pas de volgende morgen weer om een uur of 8 bij het ontbijt.

Deel Deze Pagina