Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Joma, hij heeft het idd erg naar zijn zin in het zwembad. Bommetjes maken kan hij als de beste;) Bad 1 is er om de kinderen watervrij te maken. Nou, dat is hij wel:p En niemand van zijn groepje is al door naar het volgend bad. Ach ja, we zien het allemaal wel.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou haar ook even lekker laten slapen Joma.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies laat er lekker slapen en ze heeft om 5 uur paracetemol op dus das ook al binnen;)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha, ik moet eigenlijk wel een beetje lachen Meiske... Maar ja, het moet een keer ophouden natuurlijk. Hij kan het waarschijnlijk wel gewoon, maar vind het gewoon veel te leuk.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ja de ene is eerder sireus dan de ander komt vast wel keer een omekeer:D

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha meiden, ik kan niet wachten tot jullie gefrustreerd langs de kant van het zwembad zitten:D;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha:D

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dan mag jij ons ook uitlachen...

Ik ben omkleden en even weg. Doei.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    werkse boontje

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Net terug van de vlos. Alles was goed. Baarmoeder zit vlak onder m'n navel en heb het hartje gehoord:) Bloeddruk was ook prima en ik ben al bijna 4 kilo aangekomen:) Ach, ik was toch te licht;)

Nu lekker op de bank, tv makelaar kijken.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga mijn bedjee op tijd opzoeken trusten alllllll

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuk dat alles goed was Maja. En och 4 kilo meer of minder, is toch niet veel? Een keer niet goed gepoept en je hebt al een verschil van een paar kilo ;)

13. supermummy

Truste Joma ik hoop dat je een goeie nacht heb!

14. supermummy

Gisteren, de eerste keer fruit.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles goed was bij de vk Maja!

Trusten Joma. Hopelijk slaapt Gwen lekker en jij dan dus ook!

Wat een schattige foto van Nora:)
    Vond ze het lekker?

16. supermummy

Mwah ze heeft nog echt een ´uitspuug´ reflex, dus er ging niet echt iets in,ik denk anderhalf theelepeltje peer. Raar hoe verschillend babies zijn. Sara at met 4 en een halve maand al wortel, met aardappel en kipfilet :D

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Arme Gwen... hoop dat ze morgen weer is opgeknapt..

Maja.. fijn dat alles goed was bij de vk...geniet er lekker van

Sm.. wat een poppie.. ik vind r nog steeds precies dr zus..
    en idd een verschil qua eten.. ik begon met de andere kids ook met 3,5 mnd al met fruit af en toe een hapje.. bij Anna heb ik helemaal niet t idee dat ze daar behoefte aan heeft of daar aan toe is ofzo.. komt misschien wel door de bv.. kweenie..ik begin er nog ff niet aan..hoeft ook niet..

HIER: niet helemaal lekker.. al de hele middag en avond wat misselijk.. wordt niet erger, maar beter ook niet.. hoop dat eenmalig is en morgen weer is vertrokken..kan ik zooo niet tegen he.. misselijk zijn.. nu gaat t nog wel hoor, maar als er echt overgeven aan te pas komt ben ik echt van mijn padje af en kan ik niet meer functioneren.. en das niet handig..ach.. zal wel loslopen.. ben trouwens al weken op en af misselijk..zet alleen niet door..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MEISKE.. hier zijn er 5 badjes.. normale gang van zaken is: 3 mnd badje 1, 3 mnd badje 2, 1 mnd badje 3, 4 en 5.. iedere laatste maandag van de maand is proefzwemmen en elke laatste woensdag van de maand is afzwemmen.. daarna nog 1 mnd voor B...In de vakantie gaat zwemles hier gewoon door..(zomervakantie niet)..uitgezonderd de feestdagen..

Jur heeft t exact zo gedaan terwijl de meesten badje 3 of 4 wel 2x doen..

Anyhoe.. t kost hier 20 euro per maand..dus voor 180 euro (9mnd) is hier A in the pocket.. dat scheelt een boel zeg.. (moet wel zeggen dat de kosten verlaagd zijn.. eerder was t 27,50 per maand.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ah.. MOM.. Donderdag wordt m niet denk ik.. tenzij ik de auto van schoonmama mag lenen smorgens??.. ik laat t je nog wel ff weten....

SUUS.. hoe laat ben jij er morgen??

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ichtus, ik hoop dat de misselijkheid snel weg is zeg.

Wat een verschil zeg in hoe het allemaal geregeld is met zwemlessen. Hier koop je een kaart waarmee je 12x kan lessen. Is dus 6 weken. Die kaart kost 58 euro. Hier is het 1x in de 6 weken afzwemmen geloof ik. Het goede nieuws is dat er ook snelcursussen worden gegeven in de vakanties. Je betaald dan iets van €170 en dan krijgen ze 6 dagen 2uur per dag les. Daar ga ik Kas voor opgeven en hopen dat hij dan een aantal baden opschuift:)

Deel Deze Pagina