Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, weer terug. En niemand hier geweest intussen?
    Stelletje saaie mutsen zeg;):p

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En Maja, hoe was het bij de tandarts? Is nooit een leuk ding zoiets. Bah... Waar blijft nou die foto van je buik?
    Leuke kleertjes heeft Lune aan. Zo'n soort jurkje heb ik ook voor Tessa. Van sweat stof. Erg leuk, alleen nog te groot.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hoefde alleen tandsteen te laten verwijderen, niet echt bijzonder dus. Gelukkig maar, heb een hekel aan de tandarts. Brr..

Ja leuk jurkje he? Heeft ze ook in het zwart. Een keer bij de Hema gekocht in de opruiming. Vandaag ook voor 60 euro bij de Hema gekocht:) Wat basisdingetjes.. een paar leggings, 2 effen truitjes, 2 vestjes, sokjes en 3 dingen voor 10 euro. Alvast een jurkje in maat 98, voor volgend jaar.

Jeroen heeft net een foto van mn pokkeltje gemaakt, zal hem ff plaatsen. Ik heb wel striae van Lune nog, zie je goed op de foto zag ik. Beetje jammer;)

Bones, hoe was jouw dagje?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga vast eten maken, Jeroen heeft honger. En ik eigenlijk ook wel;) Om Lune hoeven we het niet te laten, die eet de laatste dagen sowieso geen avondeten.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoooi...

TWas heul gezellig in ENTER.. Luuk en Marijn kunnen t goed vinden met elkaar.. kwajongensstreken zitten er nu al lekker in..whahhaa...Anna en Daan waren super lief..Lisa vermaakte zich wel...en later op de middag kwam Tess.. wat een prachtige bos haar heeft die meid zeg... en zo lief... Heerlijk om Sizz en Suus ook weer te zien.. Dees had ik natuurlijk pas nog gezien..

een geslaagde middag.. Dees heeft veul en mooie foto's, maar die komen nog als ze weer terug is...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. wat heb je een mooi klein buikje zeg...dat voor 16 wk.. lekker hoor.. toen zat ie mij al in de weg..whahaha..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wij hebben inmiddels gegeten.. Jur komt om 18u thuis.. gaan ze in bad.. en naar bed.. als edje thuis komt gaan we om de beurt stemmen en dan helemaal niksss

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk dat de mini meeting zo geslaagd was! Gezellig ook met al die kids:)
    En idd, buikje vind ik ook nog best bescheiden. Bij Lune was ie veel groter hihi.

Lune ligt er ook al in. Ze heeft vanmiddag niet geslapen dus was lekker moe. En ze heeft nu dus wel 'gewoon' warm gegeten:$ Zelfs een paar krieltjes! We waren helemaal verbaasd haha! (niet laten merken natuurlijk;))
    Ik denk dat ze wel 8 hapjes kip en 5 krieltjes heeft gehad:) En nog een paar happen vla. Sla wou ze niet. Ach, je kan niet alles hebben:D

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mooi buikje Maja :) In ieder geval een mooi beginnetje!

Bellen die idioten van de matraswinkel net.
    De matras die ze gisteren wilden leveren was wel de goeie maar ze hadden hem in een andere doos gedaan, zodat hij niet zou beschadigen tijdens het transport. Alleen dom dat ze mij dat niet effe gezegt hebben.

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wij zijn ook thuis! Nora was ook bij de meeting overigens! :) whahahaha.. die heeft zich prima vermaakt.. was wel moe en nog wat jengelig maar ging best goed. Wij vonden het erg gezellig! Nu ga ik gauw nora op bed leggen.. die is op!!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond

fijn dat de meeting gezellig was meiden!!

maja zeker nog bescheiden buikje, maar hij zit straks nog lang genoeg in de weg hihi

met gwen gaat het wel wat beter ze had wel vandaag 3 waterdunne luiers.. was er net optijd bij...maar ja zat ook niks vast voedsel in de maagje. ze heeft wel vandaag 1 knijpfruit , een banaan, en een paar erwten op , en redelijk gedronken, net was ze wel weer wat warm maar op de dag veel het mee, zo ga nu eerst ff me was opruimen in de kast douche en dan kom ik relaxen...

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier.....

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mooi buikje Maja. Ik krijg bijna een beetje kriebels...
    En mijn dag? Vanmorgen had ik er helemaal zin in. Lekker actief geweest vanmorgen en toen Tessa vanmiddag op bed lag heb ik lekker aangerommeld. Niks bijzonders eigenlijk. Toen ze wakker was was het mooie weer weg en dus zijn we niet weg geweest meer. Ook prima. Ik ga zo nog even werken en gelijk even langs het stemburo voor 21u. Ik moet 21u beginnen, past precies.

En Lune ook al zo goed gegeten. De afgelopen weken hier was ook niet best. Vaak heel weinig of niet eten. En de afgelopen 2 dagen heeft ze zitten eten als een dijker. Gisteren couscous, vind ze heerlijk, dat weet ik en vandaag falaffel met gemengde groente. Broccoli, bloemkool en worteltjes. Ze heeft zitten smullen en wilde zelfs nog meer. Heerlijk! Ik schenk er ook niet te veel aandacht aan. Heb weg gezegd dat papa en mama blij zijn als Tessa zo goed eet. En Tessa is heel gevoelig voor de emoties van papa en mama.

Dus de meeting was geslaagd? Leuk. Ben benieuwd naar de foto's. En Sizzel dus gelukkig niet ziek geworden.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo.. hier ook gestemd..op de buuf.. die stond ook op de lijst..;)

SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM.. was ik Nora vergeten.. solly.. die was er idd ook... zo lief popje..was alleen nog niet fit, maar later heeft ze zich prima vermaakt dacht ik zo...

Die van mij lagen alle 3 te slapen op de terugweg.. lekker hoor.. kan er zooo slecht tegen als ze jengelen of huilen in de auto...en Marijn en Anna hebben t niet zo op autorijden.. Anna gaat nog wel, maar Marijn kan t niet zo waarderen...

Dees SMSt net dat ik toch wat vergeten ben.. bovendek van de kinderwagenbak.. das dus balen...ze kan m wel opsturen gelukkig...maar zonder is echt te koud nog..

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoooooooi,

het was echt zoooooo super gezellig!
    Wat vond ik het geweldig om de dames weer te zien en ik mocht heerlijk knuffelen met Anna en Daan!
    Luuk, Nora, Lisa, Marijn en Tess hebben lekker gespeeld. Zo leuk om samen te zien. Nora en Tess lijken qua karakter echt op elkaar.....grappig zeg!
    Toen Siz en Ichy naar huis waren, hebben Dees en ik eten gehaald met de kids (Olaf had iets te enthousiast gefietst) en hebben we lekker gegeten. Luuk en Tess zijn zo leuk met elkaar. Handjes vasthouden onder het lopen, samen op het fietsje....Dees heeft er onwijs leuke foto's van gemaakt. Lieve dames en kids, bedankt voor de geweldig gezellige middag.

Hier een paar foto's van een niet zo goede fotograaf.
    P.s. de kids van Ichy zaten al in de auto.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    foto

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2