ik ga verhuizen naar de bank.. nog ff hangen en dan naar bed.. ben doodmoe..mmorgen weer lange dag en dan 3 dagen achter elkaar werken.. pfffff.. nou ja.. tis niet anders.. tot morgen vast en zeker.. koes koes
Geweldige foto's!!! Dat doet Finn nou ook met die camera (heeft de oppas namelijk) altijd foto's maken van z'n mond haha
goedenmorgen wat een rust hier zeg. Ik zag hele knappe kids voorbij komen leuk zeg dat de mini meeting geslaagd was. Hier is het echt mega rustig heb vandaag na 2 wachtdagen weer een dagje vrij en dan beginnen we morgen weer opnieuw ik hoop dan wel dat ik morgen eindelijk een gezin krijg want we zijn alweer bijna een week verder maarja ik ga vandaag eerst maar eens genieten van bryan en het zonnetje
Goedemorgen! Leuke foto's zeg. Vind het ook erg leuk om onze kinderen samen te zien. Vivi, hoeveel uur krijg je betaald op zo'n wachtdag? Niet de volle mep lijkt me. Wel vervelend als je graag wil en er worden geen kindjes geboren. Wel ben je lekker 3 dagen vrij geweest. Hier vandaag weer een niks-verplicht-dag. Heerlijk. Straks even bananen kopen op de fiets en verder lekker met m'n docher bezig zijn.
Vivi balen zeg weer een wachtdag. Mij lijkt dat helemaal niks die onzekerheid bellen ze wel bellen ze niet, je bent toch echt aan het ´wachten´ lijkt me. Hier ook lekker 2 dagen vrij. Pffff Nora komt iedere nacht vroeger, ik geef haar om 23.30 een papfles en ze kwam vorige week dan om 07.30 en deze week kwam ze om 06.30 dag erna om 06.00 gisteren om 05.00 en vandaag al om 04.30.
AMSTERDAM - Wie door het zonnige weer van de afgelopen dagen dacht verlost te zijn van het winterse weer, komt bedrogen uit. Het KNMI verwacht donderdagnacht lichte sneeuw in het noorden en het westen van het land. Aan de kust wordt vooral natte sneeuw of regen verwacht. Vrijdag gaat de sneeuw in de loop van de middag overal over in natte sneeuw. Ook zaterdag wordt sneeuw verwacht. Daarna wordt het weer droog en zonnig. In de nacht blijft het voorlopig koud
Hmmm lekker dan SM. Misschien dus toch niet genoeg aan de papfles? Alleen BV 's avonds is niet genoeg? Bij Tessa werkte een papfles ook niet. Ze sliep daar ook niet langer van. Tessa heeft trouwens nooit pap gegeten.
hoi hoi meiskes @ botje .... wanneer ik moet af rijden weet ik nog niet , heb nog 7 lessen te gaan en dan ben ik door mijn pakket heen . @ joma beterschap met gwen @ sm balen van de nachten meis Ook heb ik leuke meeting fotos gezien wat worden ze toch groot . verder weet ik het niet meer sorry hier met hoofdpijn op gestaan * vergeten de verwarming uit te zetten * dus niet zo slim .. Verder een poets / opruim dag .
@sm vandaag heb ik geen wachtdag maar vrij maar heb er ook al 3 gehad sinds zondag, moet ook eerlijk zeggen dat ik de wachtdagen het grote nadeel vind van mijn beroep maarja ik denk dat ieder beroep wel nadelen heeft. @botje nou 3 dagen vrij is wel veel gezegd hoor want je kunt ook echt niets je zit maar hele dag te wachten bellen ze wel of bellen ze niet enigste wat je kunt doen is iets aan huis, en vaak meot ik bryan gewoon wegbrengen omdat dat niet altijd op laatste moment gaat tenzij mijn ouders aan de beurt zijn met oppassen die wonen 2 straten verder. maarja zoals ik al zei heeft ieder beroep zijn nadelen en de rest is ontzettend leuk maar als het kraamhotel hier komt ga ik denk ik wel solliciteren lijkt me ook leuk en net iets meer regelmaat maarja dat zien we tegen die tijd wel weer. @mys he bah hoofdpijn das minder, heb je van die bakjes water aan de verwarming hangen?? dan is de lucht niet zo droog @sm gebroken nachten das zeker minder meid
Goedenmorgen. hier op mij werk, gwen is thuis bij papa hoop dat ze wat beter is vanmorgen was ze eerst aan het jammeren ,maar toen ik beneden was en wegging hoorde ik de grootste lol uit de slaapkamer komen met papa samen...toch leuk om te horen leuke foto,s van gister Suus, en grappig dat Nora en Tess qwa doen en laten op elkaar lijken, laatst vondt ik dat met Nora en Gwen ook zo grappig.. viv hoop dat je van de week werk krijg, en ja ben ook wel wat je krijg voor wachtdagen?
uhm voor wachtdagen krijgen we maar heeel weinig betaald ligt helaas vastgelegd in de cao.. een door de weekse dag is 0,67% van 1 uur dus nog niet eens een uur en in het weekend krijg je dan 1uur betaald en dat over 8 tot 10 wachturen dus jullie kunnen je wel voorstellen waarom ik wacht 10x neits vind
hoooi... niks te melden..kwam ff bijlezen, maar tis errug rustig.. ben aan t schoonmaken.. De weerberichten verschillen nogal.. op buienradar gaat t pas morgenavond regenen/sneeuwen en is er dus vannacht niks aan de hand.. ook niet handig, want morgen gaat hier de schoorsteen eraf dus moeten de mannen t dak op.. ze hadden (aannemer) al afgebeld.. ja dacht t niet he.. er hebben 3 heren vrijgenomen van t werk..(wij buren en daarnaast) en dat voor zo'n onzeker weerbeeld ga je niet afbellen.. kun je altijd morgenochtend nog zeggen dat t niet verantwoord is.. dus de buurman heeft tegen de aannemeer gezegd dat ie maar gewoon komt..basta.. en zo is t ook... 1 nadeel.. we hebben nog geen dakpannen.. we hebben 1 strook nodig en die hebben we dus nog niet geregeld.. stom..vergeten..en dat gaat natuurlijk nu niet meer lukken..lekker handig maar niet heus..s kijken of ik op mp nog iets op de kop kan tikken..
Hoi! Zonnetje schijnt hier nu lekker! Ben alleen pas net uit bed. Pff, was zo beroerd vanochtend. Geen idee waarvan. Kotsmisselijk en buikpijn. Stond te kokhalzen boven de wc pot. Geen idee hoe ik Lune zo weg moest brengen dus ik heb m'n paps gebeld. Die was gelukkig nog thuis en heeft voor hij naar zijn werk ging Lune naar het kdv gebracht. Ik ben weer in bed gedoken en ben er dus net weer uit. Heb net een broodje gehad, had geen honger maar niet eten is ook niet cool. Nouja, gaat wel weer over. Ga nu wel weer op de bank. Blegh.
euh maja.. geen idee waardoor t komt??????? ik wel....whaahahaha....eigen schuld..dikke bult!!! glapje.. is idd niet tof.. zeker niet als je dus weg moet.. gelukkig kon je paps helpen.. rustig aan meis..
SIZZ... beetje laat, maar succes vandaag..eerste werkdag weer.... hier "mag"ik morgen weer.. bah!!!!!!!!!en zaterdag en zondag en dinsdag...zucht.. ik wil daar weggggggggggggggggggggggggggg