zijn er nog voetbal plaatjes gewenst?? jr kreeg een boek en heul vewul plaatjes en heeft m nu in een keer vol.. en dus nog over!!!
Maja, is idd niet tof... Getverderrie. Wel fijn dat Lune vandaag op het kdv is. Anders was het nog veel minder tof geweest. Sizzel, succes vandaag. Zal vreselijk wennen zijn, maar wel lekker om weer even er uit te zijn. SM, wanneer komen er nou foto's van je nieuwe huis? Ben super benieuwd. Ik zit lekker met m'n snoet in de zon in de deur opening. Tessa speelt buiten. Het is wat winderig hier dus echt buiten zitten is net wat te koud, maar nu ik binnen zit in de open deur en dus uit de wind voel ik het zonnetje gewoon branden. Hier heb ik nu al maanden naar verlangt. M'n batterij maakt het niet lang meer en Tessa begint het zat te worden, maar ik zal een poging doen om wat foto's neer te zetten. Is volgens mij alweer even geleden.
Wij zijn zondag naar Sealife geweest in Scheveningen. We waren het binnen zitten zat, maar het regende kei hard heel de dag. DIt was een erg leuk uitje. Het is echt mooi daar. Ze waren bezig met een verbouwing en dus kon je gratis parkeren en de entree was goedkoper. De route was een stuk ingekort. Het is echt schoon daar. Geen vieze groene ramen, maar heel helder water en mooie vissen. Ook het personeel is erg behulpzaam en waren leuk met Tessa. De foto's zijn niet heel mooi of zo, je mag daar bijna nergens flitsen.
Ja debora, is echt heel erg leuk. Moet je maar eens op de site kijken. Vanaf 21 maart hebben ze ook krokodillen. Ze zijn nu bezig om het roggen verblijf te renoveren. En dat is best een groot gedeelte. En volgens mij is Scheveingen best te doen met OV. Nu betaal je 10 ipv 13e. Weet niet hoelang dat nog is.
Marc is met m'n broer naar een concert in Utrecht, dus heb besloten dat Finn en ik dan maar een broodje knakworst eten mag best een keer!
leuk uitje bones...ben er nog nooit geweest...misschien iets voor de volgene vakantie.. hier geen bijzonderheden.. tis nog steeds prachtig weer.. wel koud idd.. ik ben aan t huishouden, maar t lijkt alsof er niets uit mijn handen komt.. ontbreekt me een beetje aan de zin...ga zo maar koken...rijst met kip en hawaidrek..is vast lekker... vanavond verder met niksdoen dan maar...ga lekker op de bank hangen... geen pc.. geen zin in...morgen en t weekend werken dus ben hier ff niet te vinden...spiek zo af en toe wel mee als t lukt.... Fijn weekend alvast... koess
ga ik zeker eens doen. Is wel leuk voor van de zomer/tegen de zomer een keer te doen. Scheveningen is zeker te doen met het OV. Zijn we gewend he
Wat een rust hier zeg de afgelopen dagen. Tessa ligt in bed en wij gaan aan de koffie en thee. Straks nog even werken. Fijne avond allemaal.
tjonge idd rustig hier! Finn werd pas na 17 uur wakker dus die lag laat in bed. Even samen gaan douchen, lekker in bed gelegd en daarna nog gezogen en gedweild. Dus nu mag ik even lekker op de bank
hello ladies... kom ook weer even spieken heb fantastische fotos gezien.. zag er erg gezellig uit... MYS las dat je geslaagd was.. super meis... en nu op naar dat papiertje... of pasje tegenwoordig maar dat klinkt minder leuk Sizzel... eerste werkdag achter de rug hoe was dat? Ichy...even niets.. ook wel lekker toch... droom maar lekker over onze pyama party... eh eh en nu leeg... Ik ben vreselijk druk met niets.. nou ja niets... werk en kinderen en huishouden.. en 12 maart regelen natuurlijk.... de dag dat we papa gaan uitstrooien nou ja zijn as dan... weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar goed verstand op nul en gaan met die banaan... nog 1x iets echt doen...voor papa... de rest zal allemaal symbolisch worden... Mijn hemel alweer een jaar geleden..!!!!!!