ja klopt is voor de kwaliteit van je haar en houdbaar heid van de kleur omdat er minder hoge waterstof wordt gebruikt
dan kan ik me heel goed voorstellen dat je er mega mee zit, ik vind het al verschikkelijk als mijn voeten een klein beetje vochtig zijn
thanks ....het resultaat is erg mooi geworden bij de kapper maar ik dacht echt hu hoe kant dat (had ik nl nog nooit gezien/gehoort )
Zo dan, ik was jullie alweer kwijt. Maar gevonden! Jullie zijn lekker op dreef. Kan nu niet terug lezen, moet zo gaan werken. Doei
ikke ben geshockt heb net gemeten hoe groot dylan nu is 96cm (hij schiet bijna boven de laatste lijn in de groeicurve uit)
96? Ik denk dat je een verkeerde meting hebt gedaan want dat zou wel erg lang zijn. Zo, de kleertjes enzo staan erop, wat een klus zeg. Zal je zien dat ik nog niks verkoop ook
zo heb even bijgelezen... even geen inspiratie te reageren... Alleen en Joma een knuffie geven die zit er echt doorheen geloof ik....
MARIJN, gefeliciteerd met je 2de verjaardag grote knul!! Ook voor papa en mama en je broer, zus en zusje!
Helleu, Ik wil even een foto laten zien van Juul haar nieuwe beddegoed. Is van een heul exclusief merk, onbetaalbaar, maar zo leuk!
Lieve Marijn met je mooie naam, van harte vent! Wij hebben een heel drukke dag achter de rug. Mijn vader is namelijk vanochtend getrouwd en ik was getuige. Hoe leuk is dat? Daarna hebben we in Soest pannenkoeken gegeten en nu zijn we dus weer thuis. Juul heeft in de auto 3 kwartier geslapen, maar is daar niet echt van opgeknapt, klein spook.
nee echt niet 100% zeker vandaar ook mijn reactie nu weet ik ook waarom maat 92 hem aan de kleine kant is
@dwaasje lief van je !! kuss ja wordt echt gek ervan! @Mrijn wat schattig overtrekje !! @Dees en al verkocht?? @Kikkert das lekker lang maar hij was altijd al de langste hier dus kan wel kloppen hoor!
zondag naar ichy heb er zin in en dan gezellig met dwaasje in 1 auto doet ook weer goed heb vanmiddag ff kadootje voor de jarige marijn gekocht en nog wat voor kleine meid
zo ben ik ook weer heel eventjes even spuien hoor Ik heb (meiden) van de voetbal vorige week laten weten dat ik (voorlopig) wellicht wel nooit meer zal voetballen.. aangezien mijn knieen echt op zijn... zo erg dat ik niet meer normaal kan opstaan vanaf een stoel of bank... trap kom ik echt niet meer normaal op.. etc etc ... ik voetbal al 2 jaar met flinke pijnen.. kortom de koek is op... En ja .. daar ben ik op zn zachts gezegd zelf ook heel erg verdrietig om... Maar goed ik heb de knoop doorgehakt...het is niet anders Nu het volgende.. open ik net mijn mailbox... staan daar gewoon 4 verzoeken in... Nathas we moeten morgen tegen hele sterke wil je je echt niet bedenken en meedoen Nathas pleasse voetbal meee Thas denk erover na wil je echt niet voetballen morgen argg ARGGGG ik doe toch niet vol me lol niet mee... het liefst wat ik doe is voetballen.... ik heb dus ook in hoofdletters teruggestuurd.. IK WIL WEL VOETBALLEN IK KAN GEWOONWEG NIET VOETBALLEN maar goed ik heb mijn teneu uit de kast gepakt en klaar gelegd...en gezegd dat als de nood aan de man is dat ik een paar minuten ga ballen...ZWAK BEN IK!!!
@dwaasje das moeilijk maar wat niet gaat gaat niet en je gezondheid gaat voor en is makkenlijk lullen voordiegene die die klachten niet hebben en voelen , dus meid sta op je streep en doe het niet
nou ja... net al de voorzitter gesproken en zelfs hij vind dat ik in uiterste nood moet spelen whahahah de wereld is gek geworden... en ik dus ook
@dwaas de plaatjes zijn op de bus gedaan vanmiddag! ben er meteen weer vandoor want mijn schoonvader en zijn vriendin komen voor de ruzie uit te praten