Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sizzel, wat een begin van je dag zeg... Maar wel heerlijk om je kids daarna weer te zien. Weet nog van toen ik ook nog overdag werkte (nu gelukkig nooit meer) en ik ging Tessa daarna gelijk ophalen. Ik ging dan gewoon met vlinders in m'n buik naar binnen bij het kdv! Zeker die 1e maanden. Hoeveel uur werk je?

Dwaas, alweer een jaar geleden... Sjonge wat gaat de tijd snel. Waar ga je de as uitstrooien? Een speciale plek?
    Weet eigenlijk niet eens of dat zomaar overal mag. Stomme vraag misschien...

Ik ga nu nog even WIDM kijken van afgelopen avond met wat te drinken en wat nootjes en een plakje geitenkaas. Slaap lekker allemaal. En de kindjes hoop ik ook.
    xx

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

stonden bijna op de 2e bladzijde,
    met gwen gaat weer goed ze heeft net zelf een paar hapjes brood en kiwi op.

ze was 7 uur wakker en lekker bij ons op bed sesamstraat ect.. gekeken en gingen 8.15 naar beneden

ga haar zo eerst in bed doen....
    het is heerlijk zonnig hoop dat het zo blijft

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zonnig? Hier is het grijs en ligt er sneeuw! Heel weinig maar, maar het is wit.
    Maar zo te zien trekt de lucht straks wel open en zal de sneeuw snel weg zijn.

Tessa werd pas om kwart over 8 wakker. Heerlijk.

Fijn dat het weer beter gaat met Gwen.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier een strak blauwe lucht en ook een laagje sneeuw wat al weer wegsmelt

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    das een lekkere tijd wakker worden

6. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Fijn te horen dat het beter gaat met Gwen en heb weer hele leuke en lieve foto's gezien :).
    Hier ook alles prima. Alleen Mike is nogal jengelig. Hij wilt echt leren kruipen maar iedere keer als hij een poging waagt gat hij op zijn buik liggen en met zijn armen en voeten zwaaien, en zo komt hij dus echt niet vooruit ;). Ik ben benieuwd wanneer hij het doorkrijgt.
    Hier schijnt het zonnetje lekker dus ik denk dat wij zo even naar de speeltuin gaan. En volgende week gaan we voor het eerst naar peuter dansen, ik heb er zin in! Eindelijk wat kindjes van dezelfde leeftijd als Zoë ontmoeten, en lekker dansen, dat is altijd goed :).

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook alles behalve zonnig. Jammer. Ze verwachten sneeuw en vannacht zelfs -10.. Sjemig. Vanaf zondag wordt het weer beter geloof ik. Ik hoop het, word helemaal vrolijk van dat zonnetje!

Dus Gwen weer een beetje opgeknapt, fijn! Ze is morgen vast weer helemaal beter.

Ik ben niet meer beroerd gelukkig. Maar er gaat op het kdv een buikgriep rond dus ik hoop dat we hem overslaan, jak.
    Lune werd om half 8 wakker en heeft nog een poosje bij mij in bed gelegen, tv kijken. Er is tegenwoordig een stom programma op, zo'n jongetje die elke ochtend verandert in iets anders. Een superman, marsmannetje of weet ik veel wat. Lune vindt er in elk geval geen hol aan en ik ook niet:D En het komt net altijd als Lune wakker is.
    Daarna komt 'de wereld is mooi', dat is wel weer leuk. Houdt die enthousiaste springmiep ook even haar smoel8) Maar tegen die tijd wil Lune alweer naar beneden haha! Tof, kinderprogramma's:D

We hebben vandaag niet zoveel op de planning. Moet sowieso nog even eten halen. Ik denk griekse kofta met feta.
    Misschien nog even theedrinken vanmiddag bij de buuf, vriendin of m'n ouders. Ligt eraan wie thuis zijn;)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk peuter dansen. Tessa is een keer wezen peuter gymen. Ook erg leuk. Alleen waren die kindjes net iets ouder en dus wat sneller en wilder dan Tessa.

Hier inmiddels ook een bijna blauwe lucht. De zon schijnt al.

9. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hier hebben ze inderdaad ook peutergym maar dat is pas voor vanaf 2 1/2, dus daar is Zoë nog net te jong voor.
    Ik heb er zo veel zin in om hier wat andere kindjes en moeders te ontmoeten, ik mis dat echt heel erg en Zoë ook. Woont er niemand hier toevallig dicht bij Breda ;)?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Breda is echt net te ver weg van hier. Als je nou in R'dam woonde ;)

Maja, bij jullie dus ook buikgriep. Hier op het kdv ook Noro. Maar Tessa heeft volgens mij nergens last van. Die is dinsdag geweest. Dan had ze het allang moeten hebben.
    Fijn dat je je weer iets beter voelt dan gisteren.
    En idd, dat ventje (volgens mij iets van dracula of zo?) vinden wij ook niks aan.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dit is hem.
    Martin Morning
    Bekijk bijlage 56076
    De animatieserie 'Martin Morning' gaat over een ogenschijnlijk gewone 9-jarige jongen met rood haar en blauwe ogen, die elke ochtend veranderd in weer een ander fantasievol en legendarisch wezen. 's Morgens, als Martin's wekker afgaat om weer naar school te gaan, is er iets vreemds aan de hand. Martin is iets anders geworden dan het vrolijke jongetje dat hij in werkelijkheid is. Dat kan een Merlin-achtige tovenaar zijn, maar ook een vampier, superheld, farao of groene draak.

12. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Toch maar weer verhuizen dan, op naar Rotterdam ;).

Wij gaan trouwens zondag naar een huis kijken, echt spannend, het is wel weer maar voor tijdelijk maar toch altijd beter dan bij mijn schoonouders inwonen, hoe lief ze ook zijn.

Zoë is helemaal gek op Abi, en op de teletubbies, net als Mike. Die ligt helemaal in een deuk als hij de teletubbies ziet, erg leuk.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat is Abi?

Tessa is enorme fan van het Zandkasteel. Vind ze nog leuker dan de teletubbies.
    En natuurlijk pippi langkous.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Abi is toch dat irritante kindje van KRO kindertijd?

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Pfffff had ik net Sara de fles afgeleerd (ze kreeg nog altijd bij het ontbijt melk in een fles) Ben ik 2 dagen gaan werken gaf mijn man gewoon weer de fles pfffffffffffff Wahaha volgens mij denkt hij dat kinderen gewoon tot hun 6e ofzo een fles krijgen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen Ariel!

Ik ben weg. Tessa kijkt even zandkasteel, kan ik de vaatwasser even doen. Doei

18. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Abi is dat donkere meisje die in een flat woont en daar van alles meemaakt, komt ook altijd 's ochtends, Zoë roept haar al als ze 's ochtends uit bed komt :D.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey ik heb een hoop gemist geloof ik! Cassie is weer terug! Gezellig!! :D

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    O ja, ik ken het. Vind Tessa ook niet leuk.

Deel Deze Pagina