Hey Ariel , jaja, wij zijn er weer. Hoe gaat het met jullie? Haha, laat Zoë het maar niet horen, Abi is één van haar favorieten, tja, smaken verschillen, nu al .
Ja gaat super! Noah doet het echt super, Rosalie is een echt peuterpuber, maar t blijft een schat! Hoe is het bij jullie??
Haha Lune is ook fan van Abi Ze zingt ook af en toe uit het niets 'beetje Abi, beetje Abi!' -Beetje- moet dan -ik ben- zijn maar vooruit Teletubbies vindt ze niet meer zo leuk. Kabouter plop wel. En piet piraat, K3, Bumba. Hoezo studio 100 fan
Hier ook alles prima. Sinds een paar maanden terug in Nederland. Mikey is al een hele kerel aan het worden en Zoë inderdaad ook al een echte peuterpuber, maar wel een hele lieve . Ze heeft het woordje NEE al heel goed door.
kom alleen even goedenmorgen zeggen, heb een gigantische baaldag dus ben niet zo heel erg gezellig nu sorry, ik lees wel mee
gewoon een baal dag ik wil aan het werk maar zit alweer met vrije dag thuis, is wel lekker natuurlijk maar we zijn nu al een week verder en wil onderhand wel eens gaan starten. En dan ook nog eens gedoe over vrije dagen pfffff baal gewoon ff behoorllijk gaat wel weer over hoor hahaha
Hoi allemaal, even een snelle update: hier alles prima. Gisteren jarig geweest en het was een hectische dag, maar wel gezellig. Probeer nu een beetje de troep van een vreselijke drukke week weg te werken, maar Tess wil heeeeeeel graag samen spelen vandaag. Morgen lekker de nieuwe auto ophalen.....jeuj! En morgenavond met de club ibers uit eten. Hier in de stad, dus Suus gaat op het fietsie en aan de zuip....whaaahaaaa. Zondag naar mijn ouders, voorbereiden voor de bruiloft van mijn zus. Hoe is alles hier. Hey Siz, hoe was jouw eerste werkdag. Zometeen maar eens een poging tot teruglezen doen.
hoi hoi allemaal @ suus lekkere dag dus en nog gefeliciteerd !! @ viv , balen van je dag meis @ joma , fijn dat gwen weer beter is @ dwaas mooie datum inderdaad en verder geen idee meer sooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyy knuffie voor iedereen
Lune heeft al 2x vanochtend gezegd dat ze had gepoept en ze stonk idd. Dus beide keren naar boven om te verschonen, luier open, geen poep! Gaat ze lachen en zegt 'scheetje!' Maar er hangt nu een lucht.. kan niet missen. Kom net van boven Ach, kan ze direct naar bed. We hebben al broodje gegeten. En buiten gespeeld. Straks even foto's showen.
oooh wat goed van lune !! over poepen en plassen gesproken , bryan plast en poept tegenwoordig smorgens op het toilet ... ben zo trots op hem !!!
WOW! Wat goed dat Bryan al op de wc gaat! Dat krijg ik bij Zoë nog niet voor elkaar. Ze gaat wel op het potje zitten maar doet er nog niets op. Iedere keer een heel ritueel want als Zoë op het potje moet zitten, moeten ook allebei de poppen op hun potje . Ze kijkt iedere keer wel vol spanning of er iets in het potje zit nadat ze erop gezeten heeft, maar tot nu toe blijft hij nog steeds leeg.
Hooooooooooi, kom zo ff bijkletsen, maar kreeg vandaag een catalogus van de wehkamp en zag deze esprit gympen, moest meteen aan Sofie en Julia denken! Esprit - gympen - wehkamp.nl
Mys goed van Bryan dat hij al echt op de wc poept en plast. Hier zijn we er nog niet echt mee bezig, Sara wel al af en toe. Gisteren moest ze in ieder geval heel hard huilen toen ik op de wc had geplast en zij daarna doorspoelt. Nou ze was aan het snikken en zei de hele tijd; adios plas, adios plas. Ik moest haar echt meenemen en afleiden met iets anders, pfff gek kind.
Hahaha SM: Tessa of Sara! Ik heb de zelfde gids gehad en was meteen gehelmaal weg van die schoenen. Jammer dat ze pas vanaf mt 31 zijn. Anders had ik ze gelijk gekocht. Super zijn ze.