Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He hello allen..even snel tijdens koffiebreak

BOTJE ja een jaar geleden.. we gaan naar Egmond aan zee.. daar speelde mij papa altijd als klein kind...
    En nee geen domme vraag.. het mag eigenlijk niet maar maar ze zullen er nooit mensen voor straffen.. wordt gedoogd dus...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, nog van harte gefeliciteerd!

Mys, knap hoor van Bryan. Scheelt een hoop gedoe vind ik.

Tessa plast dagelijks een paar keer op het potje nu. Super handig vind ik. Poepen doet ze nu ook steeds vaker. Wel is het nog zo dat ik het dan continu tegen haar moet zeggen. 'moet je plassen? moet je poepen?'
    Als ze gewoon aan het spelen is en ze heeft haar kleding aan dan merkt ze het niet dat ze moet plassen. Als ze in haar blote billen loopt dan plast ze nooit meer op de grond. Zelfs niet als ze ijverig in haar spel is. Dan roept ze hard "zo plasse" en rent naar de wc of het potje. Gaat zitten en plast. Super toch? Ik vind het iig erg knap. Nu mag ze alleen 's morgens even in haar blote billen lopen en standaard na het eten 's avonds. Wil het niet te veel doen, want ze kleedde zich laatst ook al uit op het kdv. Beetje raar.... ;)
    OW, Tessa staat voor de deur en wil naar buiten. Even helpen.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Denk ik even tijd te hebben om hier bij te lezen, komt Sofie weer aan met het zoveelste boekje. Soms ben ik het echt zat om voor te lezen.

Maar goed, (bijna) alles bijgelezen.
    Mys, gefeli met je theorie!!
    Wen, leuke gympen hoor! Jammer dat ze te groot zijn voor Sofie.

Gisteren heb ik een legging voor Sofie genaaid. Super leuk geworden. Gelukkig is hij ook goedgekeurd door Sofie. Hij is wit met kleine roosjes. Belangrijke info weer:D

Zo maar weer de zwemtas inpakken voor de neverending story, de zwemlessen. Fijn dat Kas zo enthousiast blijft:D
    Dan vanavond nog zwemmen met zijn allen. Piet moet ook (verplicht) mee. Hij heeft daar dus echt geen zin in. Pech voor hem:D:D
    Ben nu een kwartier bezig om dit te typen. De kinderen zijn erg aandachtvragerig vandaag;)

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    RUB IT IN!!!!!!!!!!!! Helaas pas vanaf maat 31 te krijgen...:(:(

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dwaas, mooi om hem daar uit te strooien. En ik dacht idd wel dat dat niet zomaar overal mocht.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Geweldig, wat een gevoel voor drama en tweetaligheid! Ik zeg, Oscarmateriaal!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    #1047 Mrijn, 5 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
    Hola,

ARGHHH, ik heb het zo druk momenteel met mijn werk dat ik amper tijd heb om iets leuks te doen op de pc... Ik coördineer dit jaar het jaarverslag en heb besloten om het helemaal anders dan anders te doen. Ik heb me daarmee nogal wat op mijn hals gehaald... Maar goed, eind april mot ie af zijn en dan is het weer even rustig.

Alles goed hier?

Mys heeft haar theorie gehaald, las ik, super! Ik vind jou sowieso zoveel zelfstandiger en sterker overkomen de laatste tijd. Veel minder onzeker en afwachtend... Nu nog een beetje tijd en aandacht voor jezelf op gaan eisen! Ik kan er helemaal naast zitten hoor en je kunt me een enorme bemoeial en oud wijf vinden dat ik zit zeg, maar ik moest het toch even kwijt! PUH!

Cassie, aan welke kant van Breda woon je dan? Of woon je echt in Breda zelf? Ik dnek dat ik er het dichtst bij in de buurt woon, maar voor mij is het nog 20 min rijden (naar de IKEA).

Dwaas, sterkte met het verstrooien van de vader. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar ik heb sowieso gemerkt dat ik niet zoveel heb met rituelen. Ik voel me verplicht 1 keer per jaar naar het graf van mama te gaan, maar ik heb er niet veel mee. Mama is overal en altijd en daar heb ik geen steen voor nodig.

8. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Ff snel want ik hoor de twee kids net wakker worden :), ze liggen te gieren van het lachen, haha, prachtig. Zo te horen is Zoë weer uit bed gekropen dus ga maar snel kijken.
    Ik woon in Made, ongeveer 15 min van Breda, Fijnaart is volgens mij aan de andere kant toch? (bloos bloos).

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik wilde even snel komen spieken. M'n broer is hier.
    Maar toen las ik dit: Finn is ook een enorme Abi fan! zingt mee, danst op de tune en doet heel overtuigend me met A-B-I! haha
    Abi en de muppets zijn z'n grote voorbeelden

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow, Lune is nu toch echt wakker (slaapt al vanaf 13u:$)
    We moeten nog naar de wuper maar het sneeuwt echt enorm.. shit

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuke fotos Maja! Enne Lune´s haartjes zijn ook gegroeid!

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Sneeuw? Hier is strak blauw,zonnig en een graad of 19!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, vooral in het midden van haar voorhoofd hangt 1 lange, dikke pluk:D De rest moet nog even z'n best doen;)

Deel Deze Pagina