Oja, deze had ik ook nog.. Met blokjes spelen vindt ze heel leuk Vooral stapelen, dan 'blazen' en ze omgooien Bekijk bijlage 56170
Oh echt??? Ik had dat helemaal niet gezien joh... ik dacht meteen dat het echt gympen voor Juul waren... leek me zo logisch dat ze die vanaf 21 hadden ofzo, sorry...
hooooi....en ben ook zo weer weg... Heb de auto aan gort gereden.. vast aan een paal.. met wat duwen vananderen kreeg ik m weer los, maar onze vakantie kunnen we wel vergeten..PFFFFF.... ik baal zooooooooooo... zo eten, dan naar de wuper en en.. Mijn tante ligt in het zh.. heup gebroken en tia/herseninfarct.. pfff. kan ik wellicht morgen nog de hele dat in het UMC zitten ook.. heul fijn...zucht... Gaat dus niet heul lekker hier.. maar daar komen we ook wel weer overheen... Eerst maar s eten..moest t ff van me afschrijven.... koes keos
jeeeee ichy.... balen zeg en dat is nog zacht uitgedrukt... pffft knuffie meis... Uitstrooien pa...tjsa ach ik heb het er ook niet zo op.. maar ja familie wel dus.. trouwens net heel zielig nieuws papas hondje... (dus nu mamas hondje) wordt over een kwartier ingeslapen...zielig hoor...helemaal verdrietig is iedereen leuke fotos!!!!!!!!!!
hoi @Ichy jeetje zeg bale van de auto...en wat schrikken zeg van je tante jeetje sterkte en een hele dikke knuffffffff en schrijf maar lekker van je af we zijn er voor je kuzzz @Dwaasje wat sneu zegt van het hondje was toch dan weer een extra speciaal hondje sterkte knuffffffff kussss @maja leuke foto,s van lune @SM 19 graden zonnn ik willlll ooooooooookkkkk!! @Wen jammer van de maat van de gympen vondt ze ook erg leuk!! rest knufffff ga zelf nu ff douche
Agossie dwaas. Wat sneu van dat hondje. Dat is extra verdrietig. Ichtus, Kut man van je auto. Hoe kom je daar nou zo weer bij? En ja, schade aan de auto loopt altijd erg snel op. Daar gaat je vakantie geld. Balen man. Hier komen m'n broertje en z'n vriendin ff langs vanavond. Gezellig. Kunnen elk moment op de stoep staan. De koffie loopt en het water kookt. Fijne avond allemaal.
En ja natuurlijk schattige foto's gezien van Lune. Tessa zat op schoot en vond het ook een 'mooi meinie' Schattig toch? Die meiden moeten elkaar echt snel een keer zien. Weekend van 27 maart zijn we daar. En misschien konninginnedag in Grunn!! Dat is best een optie denk ik. Denk er maar eens over na.