wat een super fotos zeg... heerlijk die kids... zal wel een drukte van belang zijn geweest die dag.!!!!
Zo, dat was het even. Ja het was heel druk Dwaasje maar zooooooooo leuk. Ik heb er echt van genoten. Bwah, kben zoooo moe maar echt geen zin om nog een poot te verzetten
oh nu al stoppen dees.. ik vind het zo leuk om de fotos te bekijken hahah ja je zult wel moe zijn jee wat is die Tess een knappe griet zeg.. net dr moeder... prachtige haren.... leuk leuk leuk
Op Hyves doe ik ze nu in etappes en dan lukt het wel dus ze staan binnen nu en 10 minuten allemaal op Hyves. Althans, niet alles foto's maar wel 53 van de 178
Nee, 178 in Landal met alleen mijn camera maar van de meeting zeker 150. Sizzel heeft er met mijn camera ook een heeeeeeeeeeeleboel gemaakt, meer dan ik denk ik Met mijn iPhone heb ik nog filmpjes en foto's in het zwembad en in Ballorig eergisteren gemaakt maar die komen nog
Het is ook zo leuk met die peuters en dan die beebjes erbij. Ik leg veel vast maar vergeet hem ook vaak hoor. Maar dan maak ik wel foto's met de telefoon
dat is ook leuk.. ja mijn foon maakt ook fotos weet alleen niet hoe ik ze eraf krijg... zit geen kaartje
ja maar je weet toch hoe ik ben... ik weet 1 niet waar dat kabeltje is.. 2 vind ik dat veel te veel werk...
zo wij hebben trouwens voor het eerst echt een rustig weeken besef ik me net... morgen alleen om half 7 mijn bedstee uit om nick naar de voetbal te brengen om half 8 argggg... en dan smiddags zelf voetballen.. (nou ja coachen en heeuul misschien zelf wat minuten meepikken) en voor de rest niets... nou zei ik dat net tegen mijn vriendin en die zei mooi.. dan kunnen we morgen lkker naar de kroeg whahaha en zo worden mijn weekenden altijd gevuld