heb nogmaals een mail gestuurd voor 4 april ben benieuwd misschien was er iets niet goed gegaan zie net ook dat ze de site hebben vernieuwd dus misschien nu wel
ik haak gelijk hier even in sorry hoor Aan jou tekst zie ik dat je dat al eerder hebt gehad ... hoe herken je dat ? Zoals ik al eens eerder heb verteld hier heb ik maandelijks tijdens mijn ongesteldheid enorme pijn aan de rechter zijde van mijn buik voorheen was het na de ong heid over , maar nu blijft het langer aanhouden de pijn . Ook als ik op mijn linker zij ga liggen voel ik een ronde harde bal kan dit wellicht ook zo'n verkleving zijn ??? had vandaag de moed bij elkaar de HA te bellen hiervoor maar die is met vakantie dus ga er zozio maandag heen ..
Ik herken de pijn maar voel niks als ik op mijn buik duw Mys. Ja, wel pijn maar geen bal. De verklevingen hebben ze gevonden na mijn eerste miskraam. Ik bleek toen pco te hebben en bij een kijkoperatie vonden ze ernstige verklevingen. Mijn darmen zijn met mijn baarmoeder verkleefd dus ik heb sowieso altijd wel buikpijn. Door de pco krijg ik cystes en beiden veroorzaken pijn (de pco en endomtriose). Gewoon een verwijskaart vragen voor een gyn Mys, die weten het zo
nou ik ben vorig jaar bij de gyn geweest en die wilde dus niet eens kijken ... kon ze toch niet zien zei ze ... Ik was ook erg boos , ben er toen ook niet meer mee verder gegaan , het was toen echt alleen tijdens mijn Ongi ... maar nu is het aanhoudend , en dat lijkt me niet goed ...
Ow en je vroeg net of er nog nieuws was ... ja vast maar even t nieuws vanuit hier BEN GESLAAGD VOOR MIJN THEORIE !!!!!!!!!!!!! hihiih
I.v.m. je overgewicht Mys? Toen ze er bij mij achter kwamen woog ik 65 kilo. Ik heb wel nog een aantal kijkoperaties gehad en bij de laatste in 2001 hebben ze verklevingen weg gehaald. Helaas daarna wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en nu nog maar 1 eileider. Kan je niet naar een ander ziekenhuis dan?
nou ik ga gewoon maandag naar de HA en hoop dat ze me vertellen kan wat het is , ... was al aan het googlen en kwam ook vleesboom tegen ,,... bleeeeeeh ... ....
Kweet t maar je gaat toch zoeken waar het aan liggen kan he ... t zal wel los lopen denk ik @ dwaas vind het trouwens een mooi idee dat uitstrooien .. wij gaan in sept naar Den helder om een klein beetje uit te strooien van papa ... heel mooi meis
Ja ik hoop het ook Dwaasje, wil wel van die zooi af Mys, bij endo en pco heb je eigenlijk altijd buikpijn maar de ene keer erger dan de andere keer.
mja het is nu wel aanhoudend , ik kan niet op mijn rechter kant van mijn buik liggen , de pijn is zeurend en dan weer scheurend of stekend tis gewoon niks whahha