Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bale Mys toch ff na laten kijken

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Tsja, het kan best hoor Mys. Mensen met overgewicht hebben toch wel meer kans op pco.... Nou, eigenlijk is het andersom (na onderzoeken in Amerika) dat mensen met pco meer kans op overgewicht hebben. Endo is erfelijk dacht ik, mijn ma had het ook

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja maandag gewoon ff late na kijke dan weet ik t :)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen werken, als ik mail heb van 4 april laat ik het jullie wel ff weten

trusten all

5. 40plusmama

Truste Joompie

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo ben ik weer. werd gewoon weer van het internet afgekukkeld...

oh dat uitstrooien... of dat mooi is... geen idee.. dat is voor iedereen verschillend denk ik... ik neig meer naar een negatief gevoel... ik hou dan ook gewoon mijn eigen kleine urntje van papa...

Maar goed ik heb het natuurlijk niet alleen voor het zeggen.. broer en moeder willen het wel heel graag dus....en mijn vader maakte dat soort dingen echt niet uit maar als hij uitgestrooid zo worden had hij wel het liefst daar in Egmond..

Ik voel me nu ook niet verdrietiger dan voorheen omdat het allemaal zo dichtbij komt... ik ben weer kalm.. vind het meer een bizar idee dat het alweer een jaar geleden is.... het is voorbij gevlogen... en beter nog.. ik heb het gered... zonder al te veel kleerscheuren...

Begrijp me niet verkeerd ik mis mijn papa elke dag iedere seconde... maar trek het wel...ik had dat niet verwacht namelijk..

En het is waar wat Mrijn zei... hij is er altijd bij..in alles en overal...en zolang ik dat kan voelen en of denken dan is het te doen...

7. 40plusmama

Mogguh meiden,

Toch vind ik uitstrooien een mooie idee alleen wel als diegene het zelf ook wilde. Of het moet een kindje zijn, die kan dat niet beslissen. Ach lieffie, je hebt een stukje papa bij je thuis en hij is gewoon altijd bij je.

Wat is het jaar inderdaad hard gegaan he? Het lijkt gisteren bijna...... Je bent een kanjer moppie en ik ben zoooooo trots op hoe je het allemaal doet!

Ik moet er zelf niet aan denken om Thijs* uit te strooien hoor, die hou ik graag bij me ;)

Ik ga zo met Luuk naar het postkantoor. De bestelling van Bon Prix is weer fout. Ze krijgen de hele zooi retour en vegen hun reet er maar mee af, ik hoef het niet meer.

Olaf is werken vandaag dus een dagje met Luuk samen. Die heeft niet zo'n best humeur dus we gaan er zo even lekker samen uit, knapt hij meestal van op

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Alles bijgelezen gisteren!

Dees wat een thuiskomst pfffffff om maar meteen allebei zonder werk te komen zitten. Gelukkig kan het bij Olaf intern opgelost worden!

Ichtus oooh balen van je auto! Kan je vakantie nu niet doorgaan? Grrrrrrrr kan je het niet goedkoop provisorisch (of hoe noem je dat in het nls) laten repareren?

Ben een beetje kapot.... Pfffff Nora was weer 2 uurtjes wakker vanochten van 03.30 tot 05.30 en om 06.30 moest ik opstaan. Gelukkig ben ik op het werk en is het heerlijk rustig.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik heb trouwens wat eerste foto's op mijn hyves gezet van de nieuwe flat.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, Jeroen ging Lune net verschonen en had ze een waterdunne poepbroek. 2 minuten daarna roept hij me, had ze overgegeven.
    Ze klaagde de hele ochtend ook al over een zere buik.
    Denk dat toch de buikgriep van het kdv ons huis heeft gevonden, fukkie! Ze hangt nu voor de tv met een wit snoetje. Denk dat lading 2 er zo ook nog wel uitkomt..

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb direct even gekeken SM, ziet er leuk uit zeg! Mooie kamer heeft Sara en mooi uitzicht hebben jullie! Leuk ook zo'n speelgoedplaats vlakbij.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dees, wat ontzettend rotnieuws over je werk! Is er wel een kans dat je je baan wel houdt? En anders heeft het misschien wel zo moeten zijn, dat je nu echt een stap moet nemen voor een nieuwe (leuke!) baan.
    Sterkte ermee meid.

En Dwaas, jeetje heftig weer allemaal.. Weet niet goed wat te zeggen verder dus een dikke knuffel dan maar?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SM.. ziet er goed uit hoor...lekkerrr zo..

MAJA.. Lune ziek.. wat sneu zeg...hoop dat ze snel weer opknapt..

DEES... jemig je baan op de tocht...ik zou bijna zeggen... ruilen??? maar financieel is het wel KUT ja... zeker als t voor jullie allebei geldt... zijn de andere vestigingen te doen qua vervoer??

Hier net telefoontje gehad..: t gaat slechter met tante..(tis een tante van mijn moeder.. ze heeft zelf geen man en kids dus is alleen.. alleen mijn tante (zus van) en ik gaan nog bij haar op bezoek dus bijna alles komt nu op de schouders van mijn tante neer.. ze was net verhuisd naar een gesloten afdeling ivm dementie... zucht...) kans dat ik er vanmiddag nog heen moet is redelijk aanwezig.. krijg ik natuurlijk gezeik op t werk want t is geen eerste graad etc.. gedoe weer.. tis een oud mensje en ze mag gaan..zou voor haar beter zijn..maar t is errug confronterend allemaal...steeds mijn tante huilend aan de foon...extra stress..bah...

Vanmorgen naar zwemles geweest dus nu eerst ff koffie.. onze kanjer doet t super voor B.. denk niet dat ie deze maand al mag afzwemmen, maar dat geeft niks.. zou ook wel heel snel zijn hoor...in 10 mnd A en B..

eigenlijk vanmiddag nog verjaardag van schoonzussie.. maar dat gaat dus denk ik niet door.. en om 16.30 werken.. kan er niet zo goed tegen als ik neit weet waar ik aan toe ben.. lastig...

nou.. eerst maar koffie dan..

14. 40plusmama

Ziet er goed uit SM, de nieuwe flat! Leuke kamer van Sara inderdaad. Balen van je nacht en dan ook weer werken :(

Maja, het kan dat ik mijn baan niet kwijt ben maar ik heb er geen goed gevoel bij. We kunnen naar Eindhoven alleen weten we ook dat daar nu helemaal geen plaats voor ons is. Daarbij is dat dubbel in de reistijd.
    Ik zou graag wat anders hebben hoor maar ik heb nu wel zekerheid. Ik heb een vast contract voor onbepaalde tijd en op zich best een leuk salaris. Ik zoek eigenlijk al maanden naar wat anders maar ga nu actiever zoeken. Ik ben wel toe aan wat nieuws maar vind het ook eng hoor.

Hoe is het inmiddels met Lune?

Wat sneu voor je tante Ichy maar ook voor jou. Je hebt al zoveel op je dakje meid. Ik hoop op een beetje begrip op je werk maar........ ze zijn net zoals bij ons he.....

Je auto in elkaar? Hoe, wat, waar? Je bent toch verzekerd?

Wij zijn even naar het tuincentrum geweest, leuk. Wat planten gehaald voor in de kippenren straks.

De buren zijn alle coniveren eruit aan het slopen en kijken nu zo naar binnen bij ons. Ik vind het niet zo fijn zo, moet goed opletten wat ik doe nu. Ze gaan een schutting zetten en van mij mag hij snel staan. Ik hoop trouwens dat Luuk straks door het lawaai van de kraan en de kettingzaag heen slaapt.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ichtus, sterkte met je tante. Wat ook sneu dat ze alleen is.

Lune is vaag. Zo is ze heel bleek en hangerig en ineens staat ze weer te springen en te dansen voor de tv en wil een banaan eten:(
    Die heeft ze nu dus ook op. Ben benieuwd of die erin blijft.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik begrijp je goed Dees. Het is ook gewoon fijn en veilig om een vaste baan te hebben. Maar ik hoop stiekem voor je dat je nu toch een leukere baan vindt;)

Idd hopen dat Luuk straks gewoon doorslaapt. Het is voor een goed doel maar dan is het toch irritant:D

17. 40plusmama

Ik hoop natuurlijk ook op een hele leuke baan maar die liggen niet voor het oprapen.

Jij bent alweer 16 weken joh, gaat snel.

Hm, de buren kijken echt steeds naar binnen. Zal ik in mijn blote reet voor het raam gaan staan?

Ik heb me vanmorgen gewogen en had verwacht wel aangekomen te zijn. Ik had nergens op gelet in de vakantie namelijk en gewoon gesnoept en frietjes op. Is er gewoon een kilo af :(

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEES:.. ik reed bij het uitrijden (parkeerplaats) tegen een paal aan die naast mijn auto stond.. ik stond heel krap geparkeerd..(ja ja.. ik weet t.. we hadden t er laatst nog over, maar kon gewoon niet anders bij t werk).. ik dacht nog.. als ik straks uitrijd moet ik eerst rechtdoor en dan pas draaien..
    Maar toen ik uitreed reed ik niet vergenoeg rechtdoor..toen zat de paal dus in mijn deur.. mega krassen en mega deuk.. de paal zat er vast in.. kon niet meer voor of achteruit.. collega duwde met volle gewicht tegen de auto enzo kon ik een stukje achteruit waarna ik weer los was, maar goed.. wel enorm veel schade.. totaal ongeveer 1300 euro.. beetje jammer..we kijken nu naar een 2e hands deur (tip van buurman/schadereparateur).. dan zouden we ongeveer op de helft zitten.. scheelt dus een boel.. Ed heeft er misschien 1 gevonden.. Verzekerd zijn we wel ja.. maar niet hiervoor...eigen schuld dikke bult...zucht..

ik ben niet lekker.. iedere keer als ik opsta ga ik zowat tegen de vlakte.. ben zo duizelig dat t zwart wordt voor de ogen.. even stil staan en dan gaat t wel weer hoor.. wat dat nu weer is...

nou ja.. gewoon dom door doen..

19. 40plusmama

Ben je daar dan niet voor verzekerd? Hm, wij hebben hem volledig verzekerd omdat we hem nieuw hebben gekocht dus misschien zit daar dan een verschil in. Nou moet ik zeggen *klopt af*, ik heb nog nooit schade gereden.

Tis wel mooi klote zeg maar. Ik hoop dat het met een 2dehands deur gaat lukken, scheelt toch weer kosten.

Weet je lieffie, ik denk dat jij een stap terug moet doen. Die duizeligheid kon weleens spanning zijn namelijk. Het zou mij niks verbazen als dat het is ;). En misschien ook je hb eens laten nakijken? Drink je wel genoeg? Nu je meer bv geeft heb je meer water nodig he ;)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. t zal wel een combi zijn, maar heb geen tijd om me er druk om te maken..ik drink ongetwijfeld te weinig en spanning heb ik altijd als ik moet werken.. nu met tantelief erbij ben ik gewoon een hoogspanningsmast...geef bijna licht..whahaha...krijg vanzelf een keer kortsluiting.. zie ik dan welweer...

Deel Deze Pagina