Tis niet mijn smaak Mrijn maar desalnietteminenzoblabla............. vind ik um wel leuk Dwaasje, je stopt niet voorniks lieffie, het gaat niet meer. Heel lief dat ze je zo graag willen houden en mee willen laten spelen maar waar ligt dan je grens? Joma, ook van mij een dikke knuf moppie. Je zat er al een tijdje doorheen met die voeten he maar je gaat maar door en je lult er gewoon weer overheen. Jij bent ook belangrijk he, vergeet dat niet!
Sterkte Kikkert met het gesprek. Ik heb vandaag boodschappen gedaan bij de AH en weer plaatjes gekregen. Je kreeg nu 2 zakjes extra dus ik heb er 5 denk ik. Zal ik gewoon de nummers neerzetten en dat jullie roepen welke er nog nodig zijn (Meiske, Dwaasje en Ichy)?
002, 005, 029, 032, 034, 040, 041 3x, 051, 060, 062, 073, 083, 089 3x, 107 3x, 129, 130, 155, 160, 165 3x, 189, 193, 199 5x, 208, 236 2x, 251, 265. Het waren dus 8 zakjes. Luuk kreeg er dus 4 extra in zijn handen geduwd
thnxxs ladies Kikkert succes!! Ja natuurlijk bepaal ik zelf of ik wle of niet speel... maar ik ken mezelf en speel gewoon als het nodig is... Voor iemand die niet aan zon sport doet niet te begrijpen snap ik maar voetbal zit in mijn bloed.... en dat zet je niet zomaar aan de kant...ach ik zie morgen wel weer....
O o Dwaasje, voetballen is wel echt je grote passie he! Zo klote als je zo graag wil, maar je knieen zijn gewoon op! Dikke knuff!!
Fijn dat je het leuk vind Mrijn. past het dus allemaal? was zelf niet zo tevreden over het dekbedovertrekje... succes kikkert vanavond... dwaas: balen meid
Ja Ariel... voetbal is mijn ding... mijn passie mijn uitlaatklep... Maar goed ik weet natuurlijk ook al heel lang dat ik dit niet mijn leven lang kan doen.. whahah zou wel grappig zijn als ik op mijn 70ste nog steeds zo fantatiek zou kunnen zijn...
*Is een beelddenker en ziet Dwaasje met een looprekkie op het voetbalveld hobbelen* Juist als je niet veel meer hoeft (euh Nick) dan kan je toch de nummers pakken die hij nog niet heeft? Weet ik Deborah maar tis gewoon niet mijn smaak. Neemt niet weg dat ik het niet mooi vind he want het is wel mooi gemaakt.
ja grappig he... nou zit ik net te denken... als ik 57 ben dan mag ik kunstknieen dus wellicht is er toch nog een carierre voor me weggelegd... whohaaaa ik zie weer licht aan de horizon
Je bedoeld dat die ik heb, die heeft Nick al? Ja haha, Dwaasje heeft nieuwe knietjes op haar 57ste en mag dan met haar nieuwe klutsknieen het veld weer op Meid en desnoods rijden we je met een rolstoel achter die ballen aan
kijk zo mag ik het horen das pas vriendschap whahahah... nee met kunstknieen heb ik toch geen klutsknieen meer... ohhhhhh wat voel ik me zielig zeg... EIGEN SCHULD DIKKE KNIEEN..... had ik maar moeten luisteren toen ik 16 was... toen zeiden ze al dat ik moest stoppen...