goedeavond alle !! @ ichy dikke knuff meis , het valt niet mee .. en let je een beetje op je zelf ! @ dwaas ... ik zat slikkend en met een trillende onderlip jou tekst te lezen ... wat ben je toch sterk ! en wat gaat de tijd snel he @ joma hooooooooooooi @ * even denken wie was er ook al weer ziek * ... hmmm lune ? ik geloof het wel .. hoe gaat het nu meisje ! @ mrijn nee hoor vind het niet erg , en ja heb inderdaad ineens een spoedcursus volwassen worden gekregen sinds papa er niet meer is .. en ja ik probeer ook momenten voor mij te creeeren maar t lukt nog niet echt . @ sm mooi hoor je flatje !! de rest dikke knuffie ?
He meiden.. ICHY... wellicht is je bloeddruk gewoon te laag meis, geeft ook zwart beeld bij het opstaan.. Natuurlijk moet je af en toe pas op de plaats nemen maar das niet altijd makkelijk JOMA ik heb je sms gehad hoor.. leuk heb er zin an.. Maar eerst de 20ste ook leuk!!! MYS.. ik sterk?? nee joh... ik steek vaak mijn kop in het zand.. het leven gaat toch door... en ja ik ben alweer een jaartje verder... !! knuffie meis... Maja... zo zijn kinderen ene keer doodziek andere moment niets aan het handje... Zo ik heb hier toch een frusti dag gehad: wij begonnen deze westrijd... met 7 vrouwen.. das een beetje weinig he... maar joh iedereen heeft gewoon schijt...Nou ik ook want ze riepen maar Thas kleed je om je moet spelen... JAAAAAAAAAAA DAAAAAAAAAAG ikke niet meer... Stom gedoe dat voetbal..
Das een beetje weinig Dwaasje, 7 spelers Hai Arielletje De 20ste? Ik mis iets? Ooh en Joma, kunnen we snel daten? Onze haren hebben je nodig
ja Mys.. het is niet anders... al 2 jaar ben ik degene die het team lijmt en plakt... zonder dat ik mezelf nou op mijn schouder wil kloppen maar het is gewoon zo... Ik voel me meer een Blauwhelm dan een teamspeelster.. vandaag ook weer meerdere dames moeten sussen omdat ze elkaar gewoon bijna in de haren vliegen...ze zijn volwassen dames!!!!!! kom op zeg.. ik word er echt simpel van vaak.. Dus vandaag wederom geiiriteerd thuis... en maurice heeft al zovaak gezegd dat ik elders moet gaan voetballen... Maar ik wilde zo graag een dameselftal in Linschoten... helaas ik heb gefaald het lukt me niet langer.. Ben 2 keer gevraagd om bij 2 clubs te voetballen in een ander dorp... wellicht moet ik daar maar eens over na denken als mijn knie weer een beetje hersteld....