Op 24 april vier ik mijn verjaardag toch Joma? Maar jij bent dan op vakantie. Ooh ja en Dwaasje, als jullie hier vlakbij zijn in de zomer dan zitten wij ergens anders. Mijn ouders komen hier in huis en wij gaan in hun huis. Pa gaat dan onze badkamer vernieuwen. Dus daten zal er niet echt inzitten waarschijnlijk
Sorry dees.. ik kom niet op je verjaardag! vier dat weekend zelf mijn verjaardag!! (ben de 22e jarig!) Dus degene die willen komen.. whahahahaha!!
Ja van jou wist ik het al Sizzel Ooh ja ennuh Sizzel, er zou ook een bbq komen bij jou deze zomer he? Dus dan 1 bij jou, bij Dwaas en bij mij
ik weet zeker dat je met sommige mensen ook wat meer hebt dan met anderen. zal iedereen hebben. Maakt toch ook niet uit. Het gaat erom dat je respectvol met elkaar blijft omgaan! en dat doen we hier toch! Daarom blijft het zo leuk!
Anders laat die bij mij maar zitten, vinden de meeste toch te ver weg en is al een keer hier geweest.
whahahaa zo doen we dat inderdaad Joma... lekker onszelf uitnodigen dan stromen de uitnodigingen vanzelf binnen.. heel simpel.... oh ja Joma Dees viert haar verjaardag de 24ste weet je nog ohhh nog meer verjaardagen sizzel ik kan waarschijnlijk niet hoor.. moet voetballen ja sorry....
shit hey.. dat had ik nog niet gelezen.. (ik denk ik mijn onderbewustzijn niet helemaal opgeslagen.. ben gewoon in shock door dit vreselijke nieuws..)