manlief was naar storing in breda.. om 20.30 gegaan.. is nu al terug!!! whahahaha... onderweg kon hij weer omkeren.. storing was weg! Dus nu issie lekker thuis.. hopen dat dat zo blijft!
jij blind zijn en mijn berichten negeren.... (BEN AL DE HELE TIJD AAN HET REAGEREN MAAR JE LEEST ER DUS GEWOON OVERHEEN!! IK LEES NU NIET MEER STIEKEM MEE!!)
nee das dan zeker niet leuk , wellicht kun je alles eens op een rij zetten en kijken of je misschien ergens wat gaatjes kan dichte ? minder voor de boodschapjes of zo ,... roep maar wat hoor snap dat het een somber uitzicht is hoor , maar misschien helpt t een beetje
Deesje, balen hoor dat je niet lekker in je velletje zit door je hormoontjes! Zag wel dingen over BBQen, ik ben van de partij! En je verjaardag 24 april Dees? Misschien dat Vin en ik dan een bakkie komen doen. Wel wilden namelijk dat weekend naar Antwerpen en Hasselt gaan!
ohhh lekker manlief weer thuis op de bank... Ja joma.. ik ben druk met smsen met mijn vriendinnetje... kan he...en forummen pffft echt een druk leven...
jeeeeeeee JOma je moet wel op blijven letten he... Ariel... had je nog gelezen dat hier in de straat ook een huis te koop staat....
Oh dat weet ik eerlijk gezegd niet meis.... ik zal eens navragen... maar nieuwerbrug is ook dichtbij... 10 minuten
oh.. ik ben ook berichten aan het sturen met een vriendin! Grappig.. telepathie in the house! Iedereen denkt hetzelfde! hmm.. ariel en dwaas buurtjes.. gezellig! Hoef ik maar een keer ver te rijden om 2 dinnetjes te zien.. (en 3 als joma zich ook nog die kant op begeeft!) ik ben moooooeeeee...