Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind hem prachtig en Juul ook! Het staat zo fris op haar kamertje. Ik had het alleen fijn gevonden als er een instopflap aan had gezeten, maar dat heb ik nu opgelost door het dekbed voor een deel onder het matras te stoppen. De hoeslakens passen ook prima. Het elastiek is eerder te strak dan te los, maar ik heb de rood/witte erom gekregen.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit de bijsluiters te lezen van de medicijnen van vandaag, fijn altijd weer om te zien wat de bijwerkingen zijn. Zeer vaak: huiduitslag en jeuk en vaak: misselijkheid en braken. Zeer vaak = 1 op de 10 en vaak = 1 op de 100. Zal je zien dat ik die weer krijg. Of misschien wel de bijwerkingen die er zelden zijn.....

Tsja Dwaasje, het bloed kruipt..........

3. 40plusmama

Weet ik ;) :p

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    had ik ook willen doen, maar het stof was op ;)

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    je moet ook geen bijsluiters lezen....das helemaal niet goed voor je

6. 40plusmama

Ik moest hem lezen zeiden ze omdat ik nog meer medicijnen gebruik. En zodra ik uitslag krijg of moet braken moet ik de huisarts bellen. Ik begin er vanavond mee dus als er bijwerkingen zijn dan heb ik die voor maandag lijkt me he?

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ja dan moet je ze wel lezen natuurlijk...

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    is eignelijk helemaal niet druk hier.... kom meiden vertel eens wat leuks...

ben trouwens nogsteeds nieuwsgierig naar Naatje... pffft hopelijk is ze lekker aan het genieten

9. 40plusmama

Ja ik ben ook benieuwd naar een foto van de kleine Rosanne

10. 40plusmama

Net mijn neef gevonden op Hyves, leuk! Die heb ik al zeker 30 jaar niet gezien denk ik

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik denk dat ik vroeg naar bedje ga vanavond

12. 40plusmama

Ik ga ook niet zo laat denk ik.

Wat een meelezers en stille willies :p

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja Mrijn: het elastiek zal nog wel uitrekken bij gebruik, is mijn ervaring

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou inderdaad... beetje saai hier he.... ondertussen moet ik verplicht die stomme uri geller kijken...

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja heb niet zo veel te vertellen...
    Had een leuk bed gevonden voor 35 euro voor Finn, maar is in Amersfoort en niemand die rijden kan :(

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh das minder

nee ik heb ook niets leuks te vertellen

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het gesprek is niet goed verlopen.

ik begon zelf het gesprek en begon bij het begin, meteen werd ik onderbroken door de vriendin van mijn schoonvader, ze wilde voor dat we verder gingen dat ik mijn excuus deed maken. hierop zei ik dat ik dat niet zou doen, ik sta achter mijn dingen en ga daarvoor niet sorry zeggen aan het begin van een gesprek. hiermee was het voor haar al over ik mocht niet eens uitleggen waarom ik geen sorry zei. mijn schoonvader vond het ook niet te geloven dat ik nog niet eens sorry wilde zeggen enz... hij stond achter haar. ze vonden ook dat ik nou voor iedereen ging beslissen enz... terwijl ik heel kalm en rustig over alles wilde praten. het was heel verwarrend....heb dus ook echt in tranen gezeten toen ze weg waren vind het zo erg voor davy niet eens voor mezelf, ik wilde het graag voor hem (maar ook een beetje voor mezelf) uitpraten. hiervoor heb ik maar ook davy geen kans gekregen. tis jammer dat het zo moet lopen ik had uiteindelijk (mits goede afloop van gesprek) heus wel mijn verontschuldigingen aangeboden, want sorry zeggen daar heb ik echt geen moeite mee maar niet aan het begin van een gesprek en al helemaal niet onder druk. het zal even tijd nodig hebben maar we leggen ons erbij neer tis goed zo, wij hebben gedaan wat we konden. uiteindelijk gaat het toch wel aan ze vreten als dadelijk de kleine geboren is en ze dylan ook niet meer zullen zien, maar dan is het ook te laat een punt erachter is bij mij een punt en geen halve ;) . davy zal het wel moeilijk krijgen omdat hij met zijn pa in een berijf werkt en ook nog eens de "mede"baas van het bedrijf waar davy werkt maar goed hij zegt ook tis over voor hem.

sow dit was het verhaal beetje ingekort.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje kikkert. lullig zeg... en lastig voor Davy

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    als iemand nog voetbalplaatjes moet hebben of wilt ruilen dan pb me maar even met de nr die je moet hebben dylan heeft mega veel dubbelen

hij moet zelf nog
    10 36 70 124 127 128 164 217 238

20. 40plusmama

Ik ken het hele verhaal niet Kikkert en zie/lees nu maar flarden. Maar waarvoor zou jij nu excuses aan moeten bieden dan?

Wel balen dat het niet goed is gegaan, zeker voor Davy omdat het zijn vader is.

Deel Deze Pagina