Nouwwwwwwwwwwww Dwaasje, ik dacht ook niet dat je om die van mij had moeten lachen hoor. Er gaat iets helemaal mis met onze communicatie vandaag volgens mij. Of ik typ het raar ofzo, kan ook
Ik heb trouwens toen van dat topic alleen het begin gelezen. Iets met een sms voor haar man naar haar moeder ofzo met een heel bijzonder aanbod . Daar heb ik toen ook om moeten lachen
ik heb lekkere trek... (whahahahaha.. zal ik manlief een voorstel doen via sms... Moet ik 'm alleen niet naar de verkeerde sturen..!) Nee.. denk dat ik toch maar even iets te snoepen pak... (het is maar goed dat ik geen alcohol op heb vanavond..Was nooooit goedgekomen!)
ja dees dat was een ander topic maar daar moest ik inderdaad ook om lachen ja... werkelijk heel hard whahaha... het ging in het topic ook over roddelen over mensen en vervolgens de verkeerde een sms sturen .... Ja is natuurlijk zuur.. heel zuur.. als ht jezelf betreft maar ik moest wel om lachen....sorry..... Naar bed JOMA ben jij gekkkie.... SIZZEL... doe jij je voorstellen ook maar later ook blijven MYS... weet je zeker dat je gaat slapen is hier gezellig toch... maar anders slaap lekker meid... en hopelijk is de pijn snel minder....
Hm, augurk, ook wel lekker. Hoe vond je de foto's van je kleine mannetje en mooie dochter op Hyves trouwens Sizzel?