mmm ik neem er maar een borrel bij denk ik... lekker... !!! pak ik meteen een biertje voor mijn menneke
hahahah dwaas .... ja kweet t dat het gezellie is , ben al een half uur onderweg naar bed , maar t lukt niet hard
Ooooh, nee dat topic ken ik niet Dwaasje, wel die over een sms naar een moeder met een seks voorstel. Die was bedoeld voor haar man/vriend. Haar moeder kon er wel om lachen
Hm, ik heb een lekkere Medoc staan maar die krijg ik alleen niet op en Olaf drinkt niet. En vanaf maandag ga ik weer het dieet oppakken dus dan mag ik het ook niet meer....
oh hier net bessen jus.....gepakt...en een grolsch voor mijn hubbie... sinasappelsap klinkt gezonder trouwens..
ooh dees jij maandag ook weer aan de gang ik ga maandag ook weer opletten ... ben ongi geweest en dan vreet ik alles wat los en vast zit
Super mooi!!! Nora bijna over met haar speentje in.. meiske was zooo moe.. en nog niet fit.. En onze daan.. ons lachebekkie! onze knapperd!
Ik vond ze ook mooi geworden Sizzel. Ja Nora heeft bijna op elke foto haar speen. Ach, heerlijk toch als ze niet lekker zijn en zo wat troost krijgen. Ja Daan was een heerlijk lachebekkie, een zalig manneke hoor. En ik vond Nora ook heel lief.
Dat zei zij dus ook. En gekke is dat ik toch een kilo ben afgevallen en werkelijk nergens op heb gelet. Ik heb gewoon taart op en frietjes enzo
nora is ook lief! Mijn mupke. is nu al 2 dagen ziek. koorts, hangerig.. ach.. komt ook wel goed! nu slaapt ze al vanaf 18.30