Dees ik drink alleen in het weekend Een tijd terug deed ik het ook wel eens door de weeks , maar dat doe ik nu niet meer , zie ik het nut niet van in ...
Ik drink misschien 1x in de 5 maanden alcohol. Afgelopen zomer bij Yvon dronk ik weleens een wijntje maar nooit meer dan 2
Ik duik zo ook lekker mijn bedje in.. morgenavond weer werken. ben hier dan dus niet te vinden.. hmm.. heb zin in appelsap... (op de een of andere manier moet ik dan altijd aan mamma appelsap denken.. heb meteen ook dat deuntje in mijn hoofd...)
whaaha nou ja safari zou ik nog wel kunnen drinken.... Maar nou ben ik natuurlijk ook wel een ster in drinken hahaha en dit is natuurljjk een grapje.. ik drink echt zelden hoor...!!!!
Truste Sizzel en werkse morgen. En bedankt voor het deuntje ........ Pfffffffffffffff, nou heb ik um ook
ja mamma appelsap.. van de radio, ken je niet? Met van die zinnetjes die je in liedjes hoort van iets wat je denkt dat ze zeggen maar dat het dan toch net niet is..
lekker ongezellig ben jij sizzel maar slaap lekker meis... hwhahaha die Joma weer hoor.. je bent op dreef vanavond... ik ga ook zo maar even iets anders doen dan achterr de toppie hangen.. krijg pijn in mijn billen (welke ik niet heb)