Nee is ook absoluut niet leuk als het jezelf betreft...ben ik het helemaal mee eens.. maar ook jij en dus ook ik.. hebben vast welleens dingen over een ander gezegd die niet positief waren... denk ik dan maar weer.. Maar feit blijft om er dan zo achter te komen via de sms... ook nog eens een verkeerde sms das wel heel hard ja...
Dat zeggen we hier ook Sizzel, althans niet hier maar wij zeggen dat. Geen idee hoe ik eraan kom eigenlijk
Ja das wel hard, vond ik ook maar ik weet wel meteen wat ik aan haar heb nu. Voor mij is het nu ook meteen over.
Niet twijfelen aan jezelf.. niet doen... wellicht doen andere mensen dat wel voor je... zonde van je energie echt hoor... Is natuurlijk makkelijk praten he.. ik heb ook zo mijn onzekerheden.. maar zeker niet over wat andere mensen van mij denken... zeker niet de mensen waarvan ik toch al twijfel aan de vriendschap.... Maar zoals je weet zit ik nou eenmaal iets anders in elkaar....
En tuurlijk praat ik ook weleens negatief over anderen maar over vriendinnen niet of niet snel/vaak..... Of ze moeten echt iets geflikt hebben ofzo
Inderdaad je weet meteen wat je aan haar hebt... NIETS... weg ermee dan.. ze was toch niet zo hele goeie vriendin toch???
Ik ben enorm onzeker en heb enorm veel last gehad van wat mensen van mij vonden. Nu gaat dat een heel stuk beter en ik ben ook veel minder onzeker dus het gaat al een stuk beter. Het heeft ook te maken met mijn verleden qua misbruik en ik ben erg gepest in de eerste klas Mavo. Dat heeft me wel behoorlijk gevormd en mijn vorige huwelijk ook. Maar ik ben er al een heel eind uit geklommen
Nee, ik zag haar niet zo heel erg vaak. Ik heb maar weinig heel goede vriendinnen. Degene die ik heb die heb ik al heel lang en die blijven ook, ondanks alles.
Op mijn werk liep ik daar tegenaan. Mensen lulden behoorlijk negatief over me en vertelden dingen die niet waar waren. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad maar heb geleerd om het naast me neer te leggen. Ik ga nu naar mijn werk met meer plezier en kan goed met de collega's opschieten. Ik heb er wel keihard voor moeten knokken hoor omdat ze een heel ander beeld van mij hadden door die verhalen. Ik heb daardoor behoorlijk op mijn tenen moeten lopen maar het is gelukt.
Ja hier ook Mooi moment om af te sluiten. Mijn bedje is warm want manlief heeft mijn dekentje aan gezet. Dus ik ga slapen Truste lieffie
wat ze trouwens op mijn werk over me denken kan me gestolen worden.. nou ja mijn collegas dan... ik kom daar niet om vrienden te maken.. maar om te werken... maar ook hier gelukkig heb ik geen problemen mee.. ik heb het altijd leuk gehad met collegas... En tjsa in een leidinggevende functie vinden je collegas je niet altijd lief...poep an!!! Ik doe mijn uiterste best om mensen nooit bewust te kwetsen...(niet dat dat heel veel moeite kost) Ik probeer mijn vrienden en vriendinnen altijd in hun waarde te laten... en als ik me irriteer of wat dan ook zal ik het ook zeggen.. is niet altijd leuk voor de ander maar ja zo ben ik...
oh ik net een heel verhaal getikt whahahah nou dan ga ik ook maar slapen... trusten...slaap lekker in je warme bedje...