jaaa er zit zeker een tactiek in het haar... zegt San (mijn vriendin) ook altijd... Ik ben niet dik zeg ik niet maar ik wil er 5 kilo vanaf..... Lekker bekkie die Luuk.....
ehhh JOMA ik doe niet aan dieten... ik ben zelf dietiste remember... whahhaa en die houden standaard niet van dieten ... ik ga dan ook niet dieten ik ga letten op mijn eten... niet meer snoepen....
Ik vind Elise altijd zo ondeugend kijken... volgens mij wordt me dat er eentje Dwaas... of is ze dat al?! Kennen jullie trouwens Dyanne Beekman, die stylist? Die heeft 2 weken geleden dr eerste kinderkledinglijn gelanceerd... ik vind het stoerrrr! Vandaag 2 broekjes van besteld, ben benieuwd in het eggie... CHRISTIAN by dyanne - capri - wehkamp.nl CHRISTIAN by dyanne - capri - wehkamp.nl
wahaha zat al te wachten op zo antwoord daarom vroeg ik het ook, dat is wat ik nu ook doe letten op eten
Oh dat heb je heel goed gezien Wen... ELise is me er eentje... bijv: Jaaahhhhh mam wat is er nou??????? en dan op zon zeikstem...en vooral dat Maaaammm argggg gisteren zei ze tegen Nick..... Doe is normaal sukkel..... pfffft ik word er welleens eng van.... Maar madame regeert hier alles.. zelfs onze hond luisterd beter naar haar dan naar mij
Echt??? Zegt ze zulke dingen??!! Moet er echt om lachen, mag wel toch? Jeetje... dat getuigd wel van beetje (veel) temperament! Fenne zei gisteren 'opzouten' tegen de poes... dat zegt Vin wel eens...
Ja die lijn had ik gezien Wen, heel leuk! Ze maakt ook mooie dameskleding, althans, ontwerpt ze. Er ligt een berg was op me te wachten maar ik heb geen zin om het op te vouwen.....