Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Mrijn, ghehe ik heb het maar van 1 stembureau in Zoetermeer gedaan he ;) Die 1242 stemmen in totaal zal vast niet uitmaken voor de landelijke uitslag ;) Maarre GroenLinks heeft wel zetels er bij toch??

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    VVD had ik wel verwacht en niet zo eens zo verschrikkelijk, al had ik natuurlijk stiekem gehoopt dat de PvdA toch zou winnen.
    Maar de PVV??? Op dit moment vind ik alles prima, als de PVV maar buiten spel wordt gezet.. Waar gaat het heen met deze wereld:(

Lune heeft tot 20u bij ons (Jeroen dus..) gehangen en toen begon de zetpil te werken. Nog even bij ons op bed en toen heeft ze geslapen tot 5u. Werd ze huilend en weer helemaal warm wakker, weer een zetpil en bij mij in bed (Jeroen ging werken) en om kwart voor 6 weer naar de eigen bed en heeft ze geslapen tot 9u! En ik dus ook.
    Nu zit ze aan een beschuitje en m'n moeder komt hier zo.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    PVV ben ik ook niet zo heel erg blij van zeg maar. Al denkt iedereen dat ik daar op stem :( En waarom? Echt geen flauw idee! Ik heb de vorige keer wel op Wilders gestemd, toen was die nog niet zo extremistisch. Maar dit vind zelfs ik te ver gaan. De grenzen moeten wel dicht, maar we moeten natuurlijk geen groepen uit gaan sluiten vanwege het geloof. Ik had liever gezien dat D66 en GroenLinks wat meer stemmen hadden gekregen. Of de SP wat meer, dan had de PvdA waarschijnlijk minder stemmen. Acht wat maakt het ook allemaal uit? Ben benieuwd hoe lang ze er over doen om een nieuw kabinet te vormen. Of dat we misschien in september weer gezellig naar de stembus mogen!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi hier op het werk stemmen vindt wel best en heb zelf niet gestemd . Lune beterschap zo sneu als de kleintjes ziek zijn. Knuffie

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind de uitslag jammer, maar wel verwacht!!.. ben benieuwd of de coalitie gaat lukken.. denk dat ariel nog wel s gelijk zou kunnen hebben dat we binnen de krotste keren weer naar de stembus mogen...ach.. dat houdt t spannend...;)

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mrijn: het pakje is verstuurd. Verzekerd en wel. stuur je zo pb.

Arme Lune, hopelijk knapt ze vandaag op

uitslag verkiezingen: wat ik verwacht had eigenlijk. Ben er niet blij mee. Nou ja VVD vind ik nog niet zo erg hoor, maar PVV wel... Maar eerst maar eens kijken of ze een formatie rond krijgen. Van de ene kant denk ik ook: Laat Wilders maar proberen, zal ie zien dat het niet zo makkelijk is als hij denkt, en de "problemen" niet minder worden. Daarbij zijn zijn ideeen over het wijzigen van de 1ste grondwet in strijd met de Europese grondwet, dus die komt er toch niet door...

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zie net op Nu.nl dat Wilders denkt overeenstemming te kunnen krijgen over het eerdere AOW breekpunt. Waarmee de onderhandelingen nu geen breekpunten meer hebben. Iig niet met de PVV

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Blijkt maar weer hoe onbetrouwbaar wilders is. Eerst de kiezers beloven, dan stemmen winnen en dan al binnen een dag je kiezers afvallen...
    Nee, ik hoop dat hij niet in de regering komt. Ik ga voor paars+. Maar ook ik denk dat ze het niet eens kunnen worden en we gewoon straks weer moeten gaan stemmen.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hij heeft het nog niet helemaal laten vallen geloof ik. Maar hij denkt dat er over te onderhandelen valt om andere maatregelen te nemen dan de AOW leeftijd verhogen zie ik nu.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Waarom stemt 1/4 van de limburgers op Wilders :(... vivi.. weet jij t?

Hier best teleurgesteld over de uitslag. Geschrokken van de 24 van Wilders. Kiezen mensen zo graag voor hun eigen hachie.. liever geen rekening houden met anderen? Want daar komt het voor mij een beetje op neer. Beetje kater van. Nu maar hopen dat pvv niet mee mag regeren. Straks moeten ze nog ministers gaan leveren ook, dat wil je echt niet!

HOERA!!!! Suzanne haar heupbroekje mag overdag af. Gelijk dat ding uitgerukt. Ze is me nu een partij vrolijk :). Heerlijk. De chirurg was blij verrast, zei dat ze wel van ver kwam en het knap had gedaan. Wij zijn blij!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Omdat Wilders uit Limbo land komt??

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Mom, PVV heeft op sociaal gebied juist heel erg veel overeenstemmingen met bijv. de SP he ;)

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Leuk die meiske.. ja ik weet wel dat ze lang haar hebben, maar zo lang, tjonge, heel ander koppie dan Elena zeg!

Elise kon je ook zo herkennen, geen uitleg voor nodig. Grappig.

Maja.. stoere kerel heb je trouwens!

Verder er voorbij gesjeest... over 2 weekjes weer wat rustiger. Nog ff de schoudertjes er onder hier.

Laters!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Weet k, heeft er mee te maken. Mensen (ouderen met name) zorgen zo goed voor zichzelf, maar laten daarmee anderen, met name mensen met een islamitische achtergrond, in de kou staan.

Enne.. ja hij komt uit limburg, maar wat maakt dan dat het in lumburg zo leeft, behalve dat hij daarvandaan komt. Ander cultuur? Maar welk verschil dan met t noorden bijv.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk inderdaad dat dat cultuur verschil is. Mensen uit het noorden zijn nu eenmaal anders dan mensen uit het zuiden. En mensen uit een grote stad zijn nou eenmaal anders dan mensen uit dorpen.

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hi, hi.. Suzanne heeft gelijk ontdekt dat ze haar sokken uit kan trekken.Tjonge wat is ze druk! Wie weet slaapt ze nu ook wat beter. Zou mamma errug blij mee zijn!

Ariel wat goed dat je bent wezen tellen. Enne.. is dat vrijwillig? Hoe werkt dat?

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha, dat snap ik ;) Maar wat is er dan anders in de cultuur dat maakt dat hun wel PVV stemmen en veel mensen hier niet.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee dat is niet vrijwillig. Iedereen die daar zit, krijgt trouwens betaald. Enne ja hoe dat werkt eerst gooi je die container die vol met biljetten zit leeg op een tafel. En dan gaan mensen ze uitvouwen en mensen gaan ze sorteren op partij. En als dat gebeurt is word er gesorteerd en geteld op lijsttrekker en de rest. Maar het moet aan het einde ook nog eens precies kloppen natuurlijk!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja hoe dat precies komt weet ik niet, maar ik weet wel dat daar meer mensen zijn die tegen 'de buitenlanders' zijn. Daar kom je ook nog veel vaker van die lonsdale figuren tegen dan hier bijv.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Klinkt als een heel karwei! Fijn dat je dat hebt gedaan!
    Ik heb hele leuke foto's van je kiddo's, geweldig!
    Hoe is het met de buisness?

Deel Deze Pagina