Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Mag ik hier weer inhaken? Ik heb de afgelopen paar dagen wel wat terug gelezen, maar elke keer kwam er iets of iemand tussen om uitgebreid te reageren.

Super dat het heupbroekje af mag Mom! (maar dat had ik al op hyves gezegd;))

Gisteren zijn we naar Jochem Myjer geweest. Ik had kramp in mijn kaken en tranen in mijn ogen van het lachen. Er waren wat mensen die te laat binnen kwamen. Daar ging hij met een groot waterpistool achteraan:D Raak gespoten:p

Vanochtend fietsten Sofie en ik terug naar huis (waren naar de wuper geweest) Een normaal kindje zingt wel eens een kinderliedje op de fiets toch? Maar niet mijn kleine meid, ze zong uit volle borst: wie wil, wie wil jok joe:D
    Vanochtend ook de eerste verhuisdoos naar het huis gebracht. En gelijk uitgepakt. Ik heb er ook nog aan gedacht om een paar foto's te maken. Zal ze zo even laten zien.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    business bedoel ik natuurlijk!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Jochem Meyer... heerlijk!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nooit geweten van Limburg.. dat dacht ik eerder in de buurt van de randstad en t gooi

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit wordt de speelhoek voor de kids. De kast is voor het speelgoed bedoeld. Alles wat er niet in past, past dus niet in het huis en wordt dus weggegooid/weggegeven:p

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De woonkamer

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeej voor Suus dr heuspbroekje!

Gieren met Jochem Meijer, gaaf! Hij is ook zo idioot en grappig:D

Boeoe voor de PVV! In onze woonplaats is er 1 grote asowijk, 'noord' genoemd. En ja hoor, heel noord heeft op de PVV gestemd;) Zo zie je maar wat voor types er dus op GW stemmen. Daar mag je trots op zijn zeg:(
    Ik heb ook zoiets van: laat hem maar regeren. Binnen no time is ons land naar de klote en dan is hij hopelijk voorgoed uit beeld.
    Maar ben ook echt geschrokken van de hoeveelheid kiezers, ik had ons land hoger zitten dan dit, maar helaas..

Wat ik nog het meeste hoop is dat Rutte verstandig is en ook inziet dat dus een ruime meerderheid van de kiezers links heeft gestemd. Dat hij openstaat voor samenwerking met bijvoorbeeld de PvdA en D66 ofzo. Jammer dat D66 niet groter is, dan konden ze met z'n drietjes. Rutte zal nooit kiezen voor GL en SP ben ik bang.
    Denk zelf dat het niet eens zo gek zou zijn, VVD, PvdA en D66. Komt ook omdat ik ook al stem ik geen VVD, wel een soort vertrouwen in Rutte heb en hij me best een prima kerel lijkt. Nou hoop ik alleen dat hij dat ook laat zien en de PVV uitsluit.
    Nouja, kan er nog wel uren over speculeren maar heeft toch geen zin:D

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ooh Meiske, wat moooooooooooooi! Het huis, de ruimte, mooi wit en een prachtige vloer! Helemaal mijn smaak, super gaaf!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke business?? Ik doe van alles tegenwoordig :D

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Randstad en grote steden zijn juist heel erg PvdA...

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Maja, VVD, PvdA en D66 komen samen niet aan genoeg zetels ;)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    I know, daarom vind ik het ook zonde. Denk namelijk dat dat nog wel een optie was geweest en GL en/of SP erbij niet.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben vooral benieuwd of Rutte, de PvdA er bij wilt hebben... Zo niet, dan kom je natuurlijk al gauw bij VVD, CDA en PVV....

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    uhm ik kom midden in een discussie binnenvallen over mijn lieve en mooie provincie tegenover die van het noorden tja kan mijn mening geven maar weet niet of ik dat wel wil hahahha.

waarom de mensen hier op gw stemmen al sla je me dood, waarschijnlijk omdat hij limburger is en sommige dingen van hem (lees goed ik zeg SOMMIGE) niet slecht zijn!!
    Het feit dat hier meer lonsdalers ect wonen ben ik het dus echt niet mee eens hoor weet wel zeker dat je die meer richting amsterdam vind!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wauw meiske, wat gaaf! Als je woont kom ik echt koffie drinken. Bij deze...

En Sofie met rok joe! :D Haha geweldig. Stoer ook dat shirt.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Richting Amsterdam??? :confused:

De meeste oude gabbers (en nu de nieuwe generatie natuurlijk) wonen allemaal meer de kant van Brabant op. En de Drenthe enzo zie je ze ook nog veel. Amsterdam vind ik zelf wel mee vallen. Zie daar toch meer kleurtjes zeg maar....

Deel Deze Pagina