Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bovendien snap ik niet wat er mis is met een lonsdaler die delen ook niet altijd dezelfde mening hoor, ken er genoeg die bevriend zijn emt buitenlanders!
    En mijn schoonbroertje heeft die kleren ook gedragen is ook niets mis mee hoor

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Er is ook helemaal niets mis met Lonsdalers hoor ;) Ben dr zelf 1 geweest en Vin ook.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oke dan ik voelde mijn lieve provincie beetje aangevallen het is tohc maar een kwart dat hier voor gw gestemd heeft hoor wil wel eens weten hoe dat in andere provincies was

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha dat was niet de bedoeling hoor! Ik respecteer bijna iedereen, maakt mij dat nou weer uit waar die vandaan komt en waarvoor diegene heeft gestemd.

Het stembureau waar ik gister was had geloof ik 1/5 van de stemmers op Geert gestemd.

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geeft niet ik ben nu eenmaal limburger inhart en nieren mij zul je hier ook nooit wegkrijgen hahaha

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, voor Viv nog ff wat positiefs. Mensen daar zijn echt een stuk aardiger dan de mensen hier! Als ik hier in Den Haag iemand om de weg vraag, loopt ie waarschijnlijk gewoon door (natuurlijk zijn er vriendelijke mensen tussen) maar als ik het in Limburg of Brabant vraag gaan mensen ook gewoon echt stilstaan om je zo goed mogelijk de weg proberen te wijzen. Was helemaal verbaasd de eerste keer dat dat gebeurde!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is volgens mij niet helemaal lekker. Ze voelt ook wat warm aan. Mag haar natuurlijk niet tempen. Ga ik ook maar niet doen, ze heeft iig verhoging denk ik. Ze is ook wat huilerig. Ze gaat niet naar bed vandaag. Heb ze net al even op het grote kussen gelegd met een kussentje en een dekentje en dora aan. Dat is Tessa haar time out. Dat werkt prima ipv een middag slaapje. Ze kan er daarna weer tegen.
    Morgen mag ze weer naar bed. Morgenavond komen mijn ouders eten (asperges, doen we 1x per jaar) en gaat ze wel slapen zodat ze morgenavond wat langer op kan blijven. Lekker boeiende info voor jullie hè? ;)

Zwemmen was weer leuk trouwens. Maar ze durft echt nog niet met haar hoofd onder water. Wel dr neus en dr mond, afzonderlijk, maar heel haar hoofd durft ze niet. Mama doet het steeds voor en dan moet ze lachen. De andere kindjes in de groep durven het ook niet. Komt vanzelf een keer.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Wauw Meiske, wat een heerlijk huis, te gek!

Vivi.. ik was gewoon nieuwschierig. Gezien de hoeveelheid partijen is 1/4 op 1 partij behoorlijk veel. Ik vroeg me gewoon af wat het verschil nou maakte.

En lonsdale.. dat is zoiets als een lepel is bestek, maar al het bestek is geen lepel. Oftewel.. je hebt 'foute' discriminerende lui die lonsdale dragen, maar niet iedereen die dat draagt hoort bij die groep. Het merk op zich is niet fout. Alleen die groep heeft dat merk verkozen om te dragen.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahaha thanks ariel dat is de zachte kant van limburg haha, weet nog dat ik mijn auto keertje niet gestart kreeg en dat was ergens in holland ik was helemaal geschokt omdat niemand me wou helpen (niet gewend he)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Merk is zeker niet fout, is gewoon een boksmerk. Waarom boksmerken korte rokjes met ruit motief maken weet ik alleen nog niet helemaal. Lonsdale was ik in ieder geval snel klaar mee. Fred Perry was beter haha

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja hier zijn de mensen wat norser he.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gezellig!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maarre ik ben het helemaal eens met Mom hoor. Ik heb in ieder geval altijd geleerd dat er maar 2 soorten mensen zijn. Dat zijn goede en slechte. En dan maakt het niet uit of je geel, groen, paars, zwart of wit bent. Marokkaan of Nederlander...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geeft niets mom

pff we hebben nieuwe logo's moeten allemaal met de hand op uniform genaaid worden wat een k*t werk zeg heb er bijna 3 opzitten en die andere 2 doe ik vanavond wel

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Moeten jullie dat zelf doen??

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Tessa! Hopelijk valt het mee.
    Ik vind het al stoer dat ze met haar neusje in het water durft hoor! De rest komt vanzelf een keer.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jep helaas wel omdat ze op de oude uniformen moeten komen ze zullen dan ook echt neit recht erop zitten haha

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stijn kwam tussen de middag helemaal blij uit school: volgende week dinsdag kijken alle klassen samen naar de wedstrijd van het Nederlands Elftal. Zijn dag kan niet meer stuk!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik dacht dat Nederland maandag moest spelen joh....

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    O dan zal het maandag zijn!

Deel Deze Pagina