Ik denk dat het wel meevalt hoor met Tessa. Maar echt lekker is ze gewoon niet. Hoe is het nu met Lune dan? Leuk dat ze dat op school doen meiske.
Hier regent het trouwens weer flink. Ben blij dat ik de kinderen met de auto naar school heb gebracht.
Ik ga Sofie wakker maken. Dan kan ze nog een beetje bijkomen en weer vrolijk worden, voordat we naar school gaan.
ik kijk helemaal niet hahaha tjee wat lijk ik nu slechte nederlander ik haat sport en stem ook al niet hahaha als ik in een gezin zit waar gekeken word ook misschien kijk ik dan beetje mee maar ga er niet vanuit haha
Sneu voor Tessa.. Lune begon ook met niet helemaal lekker maar werd toch wel echt ziek. Hoop dat dat bij Tessa niet het geval is. Ze ligt nog te slapen, vanochtend ging het al beter dan gister maar ze werd wel weer warm en hangerig voordat ze naar bed ging. Ben dus benieuwd hoe het straks gaat. Ze heeft in elk geval niet meer van die rare pijnaanvallen in dr buik, armen, handen en buik.
qbuzz?? wat is dat?? er stond voor mij maar 1 datum tussen wat misschien een optie is zal ff reageren
oh oke nog noit van gehoord hahaha, als er nu veel op ma kunnen kan ik misschien ook een keertje mee hahaha