Ja euh Blijdorp is voor mij goed bereikbaar. En verder met het OV niet zo heel veel. Zal eens kijken of het vanuit Utrecht een beetje te doen is, want tot Utrecht kan Vin me sowieso altijd brengen!
Lune is weer wakker en een stuk beroerder van vanochtend. Weer flink koorts en zielig. Ze heeft wel een paar slokjes appelsap op gelukkig. Ga zo met haar op de bank, kan Jeroen nog even aan het werk. Ze heeft ook allemaal uitslag/eczeem op haar rug. Denk door de koorts/warmte.
weet niet of ik bij blijdorp door het centrum moet rijden trouwens hoe zit dat voor plaswijckpark want ben dus echt niet gewend met metro en trams ect in de buurt te rijden hahaha lijkt me niet verstandig om dat alleen te doen
Er lag vandaag een uitnodiging in de bus voor een bbq in onze nieuwe straat. Hoe leuk is dat! Natuurlijk gaan we daar heen. Vanaf zaterdag hebben we nu bijna elke week wel ergens een bbq Mjammie!
De geschiedenis herhaalt zich. 40w6d en nog geen baby. Ook weer op een vrijdag uitgerekend. Zou het dan net als met S. vannacht beginnen??
pff daisy op welke tijd leiden ze bij jullie in?? hier doen veel verloskundigen dit al met 41 weken is nieuw schijnbaar. Had er laatst eentje die was 41 weken en 6 dagen pff nou ik heb respect voor die vrouwen hoor. Voor iederen trouwens die overtijd loopt!!
Pff, pittig Daisy! Het is nu ook best benauwd, niet fijn als je hoogzwanger bent lijkt me. Lune ligt weer op bed. Alleen maar huilen net, zere buik en vragen of ze naar bedje mocht.. Arm ding. Heb haar een zetpilletje gegeven en dus maar weer in bed. Ze gloeit enorm. Geen idee hoe hoog haar koorts is, tempen gaat zo moeilijk en wordt ze helemaal overstuur maar ik denk dat het wel boven de 40gr komt. Ze heeft ook allemaal uitslag op haar rug, zou dat van de koorts komen? Weet iemand dat? En die buikpijn zit me ook niet helemaal lekker.. Als ze vanavond nog zo ziek is bel ik toch de hap maar even om te overleggen. Jeroen is even een patatje halen. Geen zin om te koken.
hoelang heeft ze die koorts nu maja?? de uitslag kan idd van de koorts komen heb ik vaker gehoord maar zou het zeker in de gaten houden is het neit de 5 of 6e ziekte??
Sinds gisteren heeft ze koorts. 5e ziekte is volgens mij meer vlekken en dit is echt uitslag, puntjes enzo, als een soort eczeem. En bij de 6e ziekte krijgen ze toch pas uitslag als de koorts weg is na een dag of 3? Mja, heb er ook geen verstand van.. Heb even gegoogeld en ik lees dat als buikpijn gepaard gaat met koorts, uitslag en/of gewrichtsklachten je aan de bel moet trekken. Heb zelf het idee dat ze last van haar gewrichten heeft, ze heeft dan zere benen en grijpt naar haar knie of haar pols. Ow ze huilt, even heen.
Nou, je drukt er een zetpil in en mevrouw is weer vrolijk Ze heeft een pakje appelsap leeg gedronken en een evergreen gegeten. Ze zit nu een boekje te lezen. Zo in bad en naar bed. Hoop dat ze lekker slaapt vannacht en morgen weer beter is. Zo niet, bel ik dan de ha wel. Als ze dan weer zo ziek wordt tenminste.
@maja komt me bekend voor, hier is bryan (bijna) altijd vrolijk al ligt hij met een zware aanval in het zh enigste waar je dan aan merkt dat hij ziek is, is dat hij meer slaapt en wat vaker wilt knuffelen. alleen als hij buikgriep heeft hangt hij bij me op de bank verder nooit ook al heeft hij 40 koorts gek kind heb ik he @daisy misschien maken ze ma wel afspraak met je, hier ligt het ook helemaal aan de vk hoor
pfff weet niet wat het is maar heb een heel onrustig en opgejaagd gevoel in mijn lijf zitten. Maar goed dat bryan in bed ligt en martijn niet thuis is want heb het gevoel dat ik niets kan hebben
hoi hier ook weer ff @Maja in de gaten houden als je niet vertouwd bellen ,maar goed dat ze wat gedronken en gegeten heeft @Daisy pffff sterkte hoop dat snel doorzet! @Viv oeh das wel fijn dat er niemand is nu haha heb het ook wel eens hoor