wil graag toch nog midweekje op vakantie in de zomer iemand leuke ideetjes?? liefst ned belgie of duitsland
kan ik dat vergelijken met een van de center parken?? want de prijzen zijn er wel naar het grote nadeel is dat wij midden in het hoogseizoen moeten gaan
Daisy, succes met de allerlaatste loodjes. Maja, wonderpillen zijn die zetpillen he Hopelijk slaapt Lune lekker vannacht en is ze morgen weer opgeknapt! Joma, het gaat mij niet lukken om naar de meeting te komen helaas. Wat een creatieve oma heeft Gwen zeg. Echt gaaf die bril Hier hebben Piet en ik mijn auto van binnen schoongemaakt. Sjemig, wat was dat ding vies zeg Morgenavond gaat Piet ermee langs de autodealer. Kijken of hij er een mooi prijsje voor wil geven. Voor Piet is er inmiddels een nieuwe auto besteld en ik/wij kopen Piet zijn "oude" auto van de zaak en ruilen dus de mijne in. Mag ik lekker in een stoere auto gaan rijden
viv ja de prijzen liggen hoger in hoogseizoen je kan het niet vergelijken met centerparks dit is veel leukerrrrr en voor de kids helemaal echt kinderpark Meiske jammer hoor,maar wat niet gaat gaat niet, oeh wat voor auto heeft piet besteld ?? en wat voor ga jij in rijden??
Ja, ik vind het ook jammer. Maar het is zo'n geregel met de andere kids. Andere keer beter! Piet heeft een hyundai santa fe besteld en ik ga ook in zo'n bak rijden, alleen dan eentje van 3 jaar oud.
hmm tis wel kort op me kaar die meetings .... kwil ook graag mee hoor maar ik denk er nog even over oke
en hoi hoi allemaal trouwens !!!! @ zieke kiddies beterschap !! verder mooie fotos gezien tijdens het scrollen
Goedemorgen! Ha Ichy, hoe is het met jou? Nog een testje gedaan of inmiddels ongesteld geworden? Ik zit hier een beetje te hangen op de bank. De hooikoorts heeft nu echt toegeslagen. Voel me blegh. Koppijn, zere ogen, benauwd. Zal blij zijn als het over een paar weken weer over is.
He getver, hooikoorts sucks! Kan je je zo lam van voelen. Heb je medicijnen? (die werken en waar je niet nog duffer van wordt?)