Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik weet niet hoe het met Tessa is maar met Lune wel aardig.
    Maar dat was gisterochtend ook zo en 's middags weer heel ziek dus even afwachten nog. Ze heeft vanaf half 5 vanochtend in elk geval niet meer normaal geslapen;) En gisteravond sliep ze ook laat. Hoop dat ze vanmiddag dus een poosje tukt (en ik dus ook;))
    Denk trouwens toch de 6e ziekte want haar buik en rug zitten nog onder de uitslag (al wel wat minder). Heb een plaatje gegoogeld en het lijkt er wel veel op.

En nu Tessa? Hoe ist met 't meissie?

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Tessa leek goed, maar sinds een half uurtje lijkt ze weer helemaal niet lekker. Peter is thuis vandaag en ze wil alleen maar hangen.
    Morgen hebben we openhuis en dus wil peter nog wat kleine klusjes doen. Een piepende deur smeren enzo.
    Peter is nu boven bezig en ik beneden. Tessa ligt dus nu met een kussentje en een dekentje voor de tv. Echt warm vind ik ze niet meer. Ach, zal vanzelf wel weer over gaan. M'n vriendin komt zo even koffie drinken en dat is ook Tessa haar grote vriendin. Zal ze vast van opknappen.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik dacht ze pas uitslag kregen als de koorts weg was? Ik zou iig wel even de ha bellen. Je gaat het weekend in en misschien is ze over het hoogte punt heen, maar misschien ook niet.
    Nou ja, ze reageerd iig goed op een pcm. Beterschap en ik hoop dat ze lekker gaat slapen vanmiddag. Tessa iig wel. Die gaat echt naar bed vanmiddag. Gisteren heb ik ze weer opgelaten, maar de middag duurde erg lang. Voor Tessa dan. Ze was eigenlijk na het zwemmen al moe. Eind van de middag kon ze alleen nog maar jammeren. Vandaag dus weer lekker slapen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dus Tessa nog niet helemaal fit. Maar ook niet echt ziek dus?
    Hoop dat ze straks weer energie krijgt van gezelschap van je vriendin:)
    En succes met de voorbereidingen van het open huis, spannend weer!

Ik ga de ha nog niet bellen, er lijkt nu niks meer aan de hand. Als ze vanmiddag toch weer zieker wordt bel ik wel want dan vind het vreemd.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dank je wel. Het zou echt zo'n domper zijn als er niemand zou komen.
    We doen het als enige. Dus buiten de landelijke openhuizenroute om. We hebben op zo'n beetje alle plaatselijke krantjes op de voorpagina in kleur geadverteerd. Er moet nu toch wel iemand komen denk je... Best vervelend dat afwachten. Zeker nu we al best ver zijn in de onderhandelingen met dat andere huis. We willen zo graag van dit huis af. We zijn nu bezig om het misschien te gaan verhuren om van je dubbele lasten af te zijn. Maar onze makelaar ging eerst op vakantie ;)

Zo ligt Tessa nu. Arm ding. Ze is niet echt goed ziek, maar ze is ook echt niet lekker.

Bekijk bijlage 77883

Ik ga even de was opvouwen en de vaatwasser doen.

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ah gut, wat ligt Tessa lekker ziek te zijn;) Doet me denken aan vroeger, heerlijk je griepje uitbuiten voor de tv met een hele hoop aandacht en lekkers!
    Ik hoop dat jullie idd een hoop kijkers krijgen morgen! Ik vind het dapper hoor, een nieuw huis kopen zonder dat dit verkocht is.

Gave bak Meiske!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Betty the Chick...

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Betty the Chick is cool zeg! Wel fijn dat ze kleren aan heeft in deze positie:D

Wat ligt Tessa lekker op haar kussen onder een dekentje.. Schatje!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Toch leuk, politieke discussies.. Ik vermaak me wel in de lounge:D

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het is hier trouwens ontzettend benauwd, echt niet lekker. Bij jullie ook? Of ligt dat aan m'n hormonen? Zweet staat gewoon onder m'n tietjes. Die zijn trouwens gegroeid en kunnen zelfs leunen op mijn bolle buik als ik onderuit gezakt zit! Hoera! Hoewel, is wel een teken dat ze dan een beetje hangen he?;)

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lune is dus weer wat opgeknapt. Hopen dat ze straks niet weer inkakt. En jij straks ook lekker een tukkie doen. Lijkt me heerlijk!

Agossie, arme Tessa. Al lijkt ze wel heerlijk te liggen zo te zien op foto. Beterschap voor haar.
    Ik ga voor je duimen dat er een boel mensen morgen komen. Zou echt wel lekker zijn als het ook verkocht wordt nu. Hoe ver zijn jullie al in de onderhandelingen met het nieuwe huis?

Wauwie, die kip is cool zeg! Is die moeilijk te haken? Eva heeft hem nl als mijn volgende haakproject uitgekozen, maar eerst moet dat konijn nog afgemaakt worden;)

Haha Maja, die discussies vind ik echt iets voor jou ja:D
    Hier is het niet benauwd, heerlijk weertje eigenlijk. Het waait behoorlijk en het is een graad of 17. Sjips, nu gaat de zon schijnen, dan wordt het een ander verhaal.

Nu ga ik nog even snel de vaatwasser leegruimen en dan de kids weer halen.

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hier is het niet echt benauwd meer, meer herfstachtig... Gister was het wel enorm benauwd en drukkend, dan heb ik nog liever herfstweer! Tell me more about je tietjes, maja!

Chick is helemaal niet moeilijk! Het zijn behoorlijk wat losse onderdelen en er zitten wat ´grapjes´ in die even ingewikkeld lijken, maar dat helemaal niet zijn. Ik ben nu een schaap een het maken en dan heb ik nog een hele waslijst met wensen.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Brrr, ik heb het nu gewoon koud zeg! De achterdeur stond lekker open, maar die heb ik net maar dicht gedaan. Is het gewoon in een kwartiertje anderhalve graad kouder geworden hier in huis...

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een geweldig leuke chick mrijn. Waar koop jij je wol?

Mijn kussen is bijna af. Zal even foto maken voor het idee. Moment.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even voor de duidelijkheid... ;)
    Hij is dus nog niet af. Hij moet nog goed glad gestreken/geperst worden en de bloemetjes zitten er nog niet vast op. Ik wil een lapje paarse stof kopen en daar een kussen van maken, nou ja, m'n ma dan. Ik ben niet zo handig met de naaimachine. De bloemetjes is echt een heel priegel werk en dus moet ik nog even oefenen. Vind deze nog niet echt mooi genoeg.
    Maar dit is het idee.

Bekijk bijlage 77929

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier is het ook net herst. Vanmorgen was het nog benauwd en broeiirig :(

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hellow!

Hier zijn we net terug van een weekje vakantie in Landal!
    Was erg leuk en we hebben het ook nog wel aardig getroffen met het weer. Maar 1 dagje regen. Aaron en Iris hebben zich ook erg vermaakt in de speeltuinen en het zwembad enzo...
    Foto's zal ik binnenkort even showen, vandaag geen zin meer in :).

Hoe is het leven hier? Nog iets belangrijks gemist?
    Ik haak hier gewoon weer in als het goed is. Is wat teveel om terug te lezen!

Jeetje wat zijn jullie leuk aan het haken zeg! Ik ben meer van het breien, maar misschien moet ik mijn haaknaalden ook maar weer tevoorschijn toveren, want die kip ziet er erg leuk uit Mrijn!
    En ook dat kussensloop van Boney ben ik wel fan van! Lekker kleurrijk, daar hou ik van!
    Tessa ziekjes, wat ligt ze er lief bij! Beterschap voor haar!

Iris is ook een beetje ziekjes, ze is wel heel vrolijk en speelt goed enzo. Maar ze hoest zo vreselijk, net een zeehondje! Dus om 15.40 gaan we even langs de huisarts. Even horen wat zij ervan zegt!

Ik zal alle vakantietroep hier even opruimen en dan kom ik jullie vanavond wel weer even gezelschap houden. En misschien ook wel foto's showen!

x

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk een weekje landal! Fijn ook dat je kinderen zich goed vermaakt hebben. Heerlijk is dat. Dan vermaken papa en mama zich ook.

Ben benieuwd wat de HA zegt. Succes. Ook succes met het opruimen van de vakantierommel. Ben altijd blij als ik weer opgruimd ben.

En breien vind ik dan weer minder. Dat is ook jaren geleden dat ik dat gedaan heb. Wie weet als ik het haken zat ben...

Ik zit me een beetje te vervelen. Peter is weg, boodschapjes doen, glas enzo weg brengen. Tessa ligt in bed en ik moet nog even stofzuigen, maar dat wil ik niet doen als ze nog zo lekker ligt te slapen. Straks nog even weg om 2 nieuwe plantjes voor buiten, maar dat kan dus nu ook nog niet. Ik ga maar de zoveelste kop koffie pakken van vandaag.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk kussen Boney! Lekker vrolijke kleuren:) Ziet er best ingewikkeld uit, maar dat is het vast niet haha;)

Thirza, heerlijk zeg een weekje vakantie gehad! Fijn dat de kinderen zich zo goed konden vermaken. En idd, nu de rommel nog wegruimen. Oh, wat heb ik daar toch altijd een hekel aan. 't Is altijd zo gebeurd, maar mijn hobby zal het nooit worden!
    Ben benieuwd naar de vakantiefoto's:)

Ik mag zo weer naar zwemles met Kas. Ben benieuwd hoe zijn badjuf deze dag tegen hem doet. Dinsdag was het kijkdag (weet niet meer of ik dat hier gezegd heb) De badjuf (zo'n oude taart, ik heb er zelfs nog les van gehad toen ik 6 was:$;)) heeft alleen maar tegen Kas gezegd wat hij niet goed deed. Geen een complimentje. Grrrr, zat me helemaal op te vreten langs de kant. Gaat het ventje helemaal met zijn hoofd onder water (vindt hij nog steeds niet leuk), komt trots boven water en die muts doet net of ze het niet gezien heeft en draait haar hoofd om:x Dag erna heb ik dus het hoofd zwemzaken opgebeld en dit gemeld. Hij zou het bespreken. Hopelijk heeft mijn actie wel geholpen, want het was gewoon zielig.
    Vanavond naar de verjaardag van mijn pa. Hij wordt morgen 71. Ook vanavond nog naar de kapper.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmiddag

hier niet bijgelezen sorry!
    hoe is het met iedereen en met de zieke kids??

vanmorgen gewerkt tot 14 uur en om 18 uur begint mijn volgende dienst alweer pffff waarom heb ik ook alweer ja gezegd??
    ik had een kinderwagen via mp gekocht krijg ik vanmorgen een smsje dat er misverstand was met zijn ex dat die die nu verkocht heeft lekker dan

Deel Deze Pagina