halloo hier vandaag van de zon genoten zijn een heel stuk wezen fietsen bij vriendin een bakkie wezen doen toen terug gefietst werd ik gebeld dat iemand de box wilde ophalen voor een goede prijs dus ook gebeurd ook weer weg daarna lekker in de tuin gezeten, toen gwen in bad en bed nog ff beneden gestofzuigd en gedweild en gestreken moest echt ff gebeuren en ja dan moet het savonds als gwen op bed lig want mars is werken @Debie je heb heerlijk weertje gehad! en succes morgen ook!!!5 kilo in 10 weken moet wel lukken en kan ook nog wel zeker het dubele zijn als je goed streng bent voorjezelf @Maja ook heerlijk gefietst lekker hoor stond ook zowat geen wind @Wen gras in de tuin als je een zomer heb met af en toe een buitje gaat het nog harder weet dat me ma het dan iedere week doet en soms zelfs 2 keer dus ja maaien moet je wel dan..wij hebben trouwens kunstgras in de tuin en bevalt prima en blijft ook mooi
Hoi meiden, Ik heb niks terug gelezen, geen tijd voor gehad o.a. maar ik ben ook al een paar dagen ziek. Ik ga zo naar de ha en kijken of hij iets kan doen. Ik heb weer keelpijn en buikpijn en ik heb een aantal geiirriteerde plekken op genante plaatsen (bilnaad, liezen, bij de muts) die bloeden en waar vocht uit komt. Ik dacht het weg te krijgen met schimmelzalf omdat ik dacht dat het schimmel was maar dat is het misschien toch niet. Er ligt al een kuurtje klaar tegen schimmel maar ik wil eerst 100% zeker weten dat het dat is. Ik word echt gek van de pijn en de jeuk (Joma herkent het vast wel . Met Luuk alles goed. Hij begint lekker te praten, zegt alles na en er komen ook al wat zinnen. Hij is niet vlot met praten maar ineens komt hij los. Hij is momenteel ook hartstikke lief. Natuurlijk heeft hij ook zijn streken maar het blijft een knul hoor. We kunnen op het moment veel van elkaar hebben. Ik ga nu rennen. Mijn ouders komen straks al zodat ik naar het inloopspreekuur kan. Ik zal niet op tijd op mijn werk zijn maar dat is dan jammer. Het is ook eigenlijk van de zotte dat ik ga werken. Ik leef namelijk al 3 dagen op paracetamol omdat ik het anders niet uithou Fijne dag allemaal en ik hoop tot snel. Kus Ooh ja, ik ben begonnen met Zumba, heel leuk!
Mogguh, Dees, wat rot dat het lichamelijk niet zo lekker gaat.. Hoop dat die vervelende plekken op te lossen zijn met een zalfje. En fijn dat het met Luuk goed gaat! Begint nu ook lekker te kletsen dus, leuk. Succes met werken vandaag.. Jullie gaan deze week dus al weg Joma? Lekker vooruitzicht! Ik zit te wachten tot Lune wakker wordt. Ga haar maar wakker maken denk ik. Wil een beetje op tijd beginnen. Rotnacht gehad, veel wakker geweest en benauwd. Die kut hooikoorts komt nu echt opzetten en heb het iee dat het erger is dan anders. Zal wel door de hormonen komen. Slaat ook op mijn longen dus zal een pompje moeten denk ik. Straks direct even bellen met de ha wat ik mag gebruiken nu. Waardeloos, zwanger zijn en medicijnen. Vind het helemaal geen prettig idee dat frummel dus ook van alles binnenkrijgt. Iedereen fijne dag en werkze voor de werkenden!
Dees, beterschap meid! Maja wat rot die hooikoorts! Ik ben een van de gelukkige waarvan de hooikoorts tijdens de zwangerschap verdween en ook nu dit jaar heb ik nog geen last. Ooh en je mag best veel medicijnen tijdens je zwangerschap hoor, beter een mama die goed kan ademhalen d.m.v een pompje dan geen medicijnen gebruiken en kortademig zijn.
Goedemorgen, Joma Als ik me kan beheersen met snoepen moet het idd te doen zijn. Maar goed, eerst vandaag maar weer doorkomen. Dees Wat vervelend dat je nu weer "ziek" bent. En zag je banner, 27 april komt al dichtbij he. Hoe gaat het met je dieet? Maja wat vervelend hooikoorts, zal vast wel iets zijn wat je mag gebruiken toch? Hier eindelijk weer een beetje geslapen, helaas blijft Esmee alleen twee keer komen voor voeding, beetje jammer. Moet straks ook even langs mijn werk, moet helaas woensdag weer beginnen, mijn luxe leventje zit er weer op. Ga dus ff hard het huis bijhouden zodat dat iig geen puinhoop is en verder hopelijk van een zonnetje genieten vandaag.
hoooooooooooooooooooi...niks te melden... zieken beterschap... hier een wasdag dan maar...7 manden staan klaar.. zucht...(zijn al gewassen in t weekend en nu nog inruimen..) ik ga wat doen..
Ik was idd bij Daniel geweest. Het was erg leuk. Hij is erg goed met taal. Ook verhalen vertellen alsof je er zelf bij bent. Erg leuk. En Tessa gaat voorlopig niet meer weg hoor. Vind het maar niks. Zo 1x per jaar vind ik nu nog genoeg. Straks is ze op een leeftijd dat ze zelf wil logeren. Dan mag ze van mij nog heel vaal logeren. Maar nu dus nog even niet
Dees, beterschap. Klinkt niet echt lekker. En fijn dat het met Luuk zo goed gaat. Tessa is een draakje op het moment, dus geniet ervan. Joma, lekker vrijdag op vakantie! Heerlijk! Wen, in de zomer moet je echt elke week gras maaien hoor, maar je hebt tegenwoordig prachtig nep gras. Bijna niet van echt te onderscheiden. Wel duur geloof ik. Debie, geslaagd weekend dus. Nog voor een tent kunnen slagen? En Esmee moet het maar snel afleren dat nachtelijke gedrink. Dat is eigenlijk niks als je vroeg je bed uit moet om te gaan werken. En succes woensdag...
Even snel vanaf het werk (de baas is lunchen) Ik heb een keelontsteking en verschillende schimmelinfecties die zijn gaan ontsteken. Bij mijn bil is het een abces geworden die al open was gegaan. Ik heb nu zalf en medicijnen gekregen en verder maximaal 8 paracetamol per dag nemen . Ik voel me ook goed beroerd en kan haast niet zitten van de pijn. Maar goed, we worstelen wel door. Fijne verjaardag heb ik morgen zo: ziek en werken
hmm klinkt niet goed dees, beterschap. boney maar wel fijn dat het goed is gegaan dat logeren en denk dat een keer per jaar idd meer dan genoeg is. Hier balen, laptop gaf virus melding en niets doet t meer, zit nu ff op een oude en hoop dat manlief er wat aan kan doen.
Jakkie Dees, beterschap. Bones, wij zeggen idd ook als Lune de leeftijd heeft dat ze zelf wil logeren mag ze dat best doen. Maar ze gaat binnenkort dus wel een keer naar mijn ouders. Vind dat zelf een fijn idee en Lune is daar ook helemaal 'thuis'. Ook omdat zij Lune opvangen als het nodig is als ik straks moet bevallen, dan is dat niet de eerste keer zeg maar. Maar mijn schoonouders en schoonzus willen dus ook dat ze een keer komt logeren, dat gaat dus niet gebeuren Idd pas als ze zelf oud genoeg is om het echt zelf aan te geven en te willen, eerder niet. Vette pech voor hun Alweer klaar met werken en boodschappen gehaald. Nu last van m'n bekken. Ach ja, was te verwachten. Zo even naar de apotheek (krijg wel iets voor de hooikoorts en benauwdheid, jeej), dan Lune en ophalen en daarna koken (spaghetti met spekjes, champignons, spinazie en boursin). M'n paps komt eten, die past vanavond op Lune. Jeroen en ik gaan naar comedy train in de stadsschouwburg. Hoop dat ik het trek Ben echt een mietje nu joh. Niks aan. Hoop dat Jeroen het begrijpt als ik bijvoorbeeld eerder weg wil vanavond. Kan hij wel eens moeite mee hebben met zulke dingen. Nouja, komt ook wel goed. Wat balen trouwens van je laptop Debie. Om dat soort dingen kan ik echt chaggie worden, hihi. Hoop dat ie te maken is door je vent. Weetje, ik wil eigenlijk best wel trouwen. Had dat nooit zo maar het lijkt me zo leuk om te kunnen zeggen dat Jeroen mijn man is ipv mijn vriend Klinkt ook zo kinderachtig ofzo als je samen kinderen hebt. M'n vriend(je).. Maar nu geen geld voor, echt totaal helemaal niet. Ja, als we op een dinsdagmiddag trouwen en geen feestje geven. Vind ik trouwens ook prima hoor, ik hoef helemaal geen kapitalen uit te geven, alleen maar zonde vind ik dat. Ik hou dan wel mijn eigen naam. Lijkt me echt bizar om ineens een andere naam te hebben. Dan hoor ik ineens bij Jeroen zijn familie, echt niet Dat Lune zo heet vind ik prima (nu wel, eerst niet) maar ik? Neuj. En ik denk dan ook direct: 'waarom ik wel zijn naam en hij die niet van mij? ik ben toch geen eigendom van hem?' Geëmancipeerd he?8) Nou, zijn jullie ook blij dat jullie een kijkje hebben mogen nemen in mijn gedachtenspinsels over mijn eventuele trouwplannen? Hmm, lekker weertje zeg. Ik kan natuurlijk nog even in de tuin zitten. Hoewel.. Ik heb geen zonnebrand en ben een beetje bang voor zwangerschapsmasker. Hebben jullie daar eigenlijk ook rekening mee gehouden? Ik merk namelijk dat ik al een vlekje in mijn gezicht heb van de zon, aan de zijkant van m'n rechteroog. Uitkijken dus. Oe, de vaatwasser moet nog leeg. Kan ik nu mooi even doen.
hoi! even niet teruggelezen, wel zag ik dees voorbij komen! Hoi! jeetje vervelend zeg allemaal, hopelijk krijg je iets waardoor het snel over gaat. Over logeren. Finn gaat niet vaak maar wel eens uit logeren. Bijv als wij willen klussen in huis. Omdat wij en mijn schoonouders geen auto hebben is het makkelijker om dat met een overnachting te doen, anders hebben we nog geen tijd om in huis te werken. Bij mijn ouders slapen we altijd samen, maar ook daar is Finn helemaal thuis. Doordat wij er altijd bij zijn en het heel goed gaat durf ik hem daar ook wel zonder ons naar toe te laten gaan. Maar dat is iets voor later als ie zelf wil. Bij mijn schoonouders is ie sowieso thuis, we hebben er zijn 1ste jaar gewoond en dat "weet" hij nog wel. En ook daar blijven we wel eens met z'n alle logeren. Finn vindt het helemaal geweldig om bij de familie te zijn, hij geniet er echt van. Echt een familiemens/mensenmens. Gistermiddag is ie 3 uurtjes bij Marc's broer geweest en dan straalt ie helemaal. En toevallig vroeg Marc's moeder of ze hem deze week 2 dagen en een nachtje mogen "lenen" omdat ze vakantie hebben. En omdat Finn dat geweldig vindt, vind ik het niet erg. Nooit gedacht dat ik daar zo makkelijk mee zou zijn... Maar ligt ook aan het karakter van Finn denk ik.
oh ja over trouwen maja: wij hebben zo'n kleine bruiloft gehouden. Het was meer voor de makkelijk qua papieren etc. Wel grappig dat je Jeroen z'n naam niet wilt haha. Ik vind dat juist wel leuk. Maar heb ook een leuke schoonfamilie. Toen we trouwde was ik 20 weken zwanger en had echt zoiets van: dan zijn we straks echt een eigen gezin, met dezelfde achternaam. Maar ja ik ben ook niet zo geemancipeerd aaah Finn is wakker
pfffff... nu heb ik een paar keer gereageerd in een aantal topics en mijn ongezoute mening tegen abortus gemeld.. maar pffff.. t doet nog meer met me dan ik had verwacht.. kan er met mijn kop niet bij om over mijn hart maar te zwijgen.. kan t wel uitschreeuwen!!!!..... zo dat moest ik even kwijt!!...
hihi maja geef je helemaal gelijk, lekker je eigen naam houden, je snap t, heb ik ook o o ichtus, waar was dat dan? vrees dat wij ook van mening verschillen hierover ga eens zoeken, meestal zijn t idd van die gekke mensen die met stomme redenen komen waar ik dan toch ook niet achtersta
Ichtus ik heb het gevonden. Lees de frustratie en gevoelens in je berichtjes. Denk dat dit soort onderwerpen altijd moeilijk zijn, is ook maar net hoe je in het leven staat denk ik, jij hebt je geloof en daarmee een heel sterke band en staat inderdaad achter de dingen die daar binnen passen, wat natuurlijk heel erg mooi is. Kan me dan ook voorstellen dat dit soort berichten jou echt pijn doen en verdriet kunnen geven. Ik daar in tegen heb liever dat er abortus gepleegd wordt dan dat er een ongewenst kind op de wereld bij komt, al kan ik me nu moeilijk voorstellen dat ik die keus zou maken, vind ik dat ieder hier een eigen keus in moet kunnen maken en die dus ook vrij mag maken. Ik sta bijvoorbeeld ook achter het feit dat mensen hulp kunnen krijgen bij zelfdoding, ik bedoel, wie ben ik om te beslissen wat een ander wel mag in of met zijn leven. Denk dat de meningen hier altijd over zullen blijven verschillen het is maar net wat in je eigen levenswijze past. Ik reageer dus ook maar niet meer op dit soort topics omdat er dan altijd gedonder komt omdat ik bijvoorbeeld lijnrecht tegenover jou sta en ik dan ook boos en gefrustreerd raak. Ach, aan dit verhaal heb je ook niets behalve een knuffel omdat dit soort onderwerpen je van streek maken.
logeren, hier zei ilse vorig weekend dat ze met opa en oma mee wilde en wij zouden de dag daarna daarheen gaan dus dat mocht maar blijf dat echt gek en moeilijk vinden. Ze mag alleen bij mijn ouders slapen en verder echt nergens.