Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Vanmiddag bij de HA was Iris helemaal 'schoon'. Longen en oren en keel waren helemaal goed. Maar waar dan dat hoesten vandaan komt was voor haar ook een raadsel. Ze dacht nog misschien aan een allergie. Maar ja, Iris hoest nu nog 'maar' 3 weken. En ze vond het nog wat te vroeg om daarover iets te zeggen. Dus vanaf morgen de kat maar even boven weghouden, misschien dat dat gaat helpen. maar ja, op vakantie had ze ook last van dat hoesten, en de kat was niet mee!

Foto's van de vakantie heb ik nu geen zin meer in... Dus dat wordt het weekend :).

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thirza hou het maar goed in de gaten ik wil je niet ongerust maken maar bryans longen zijn ook "schoon" als hij een astma aanval heeft.
    en maar drie weken jeetje zeg kan ze dan niet verder kijken

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    We zijn weer terug van de verjaardag.

Maja, ik zou die pop weggooien en een goeie smoes verzinnen:D

Nu ga ik ook lekker slaprn. De kids liggen net, dus hopelijk kan ik morgen uitslapen!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen, heb alleen ff over de pagina's gescrollt, Heb twee dagen geen zwp gehad, maar jullie wel zie ik.
    Las verkiezinguitslag, ben vast daardoor niet toegelaten, haha ben wel tevreden. Zou wel vvd, pvv en cda willen zien, wil het wel een kans geven. Heb zelf vvd gestemd dus mooi dat het de grootste is. Ach, ieder stemt met zijn eigen achtergrond.

Ff esmee pakken, die huilt.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en jammer van plaswijck meiske, mrijn, boney jullie misschien een andere datukm???

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOEHOEEEEEEEEEE... ongesteld geworden.. en eerlijk.. ben er zelfs erg blij mee.. DUIDELIJKHEID.... en buiten dat..zwanger zijn en kindjes vind ik heerlijk (uitgezonderd de lastige kanten), maar als ik bedenk dat er nog een beebje nu bij zou komen en werkelijk zie wat dat in gaat houden dan schiet ik toch lichtelijk in de stress hoor.. Anna is nog zooo klein.. Marijn nog.. nee tis echt goed zo..

Was heel erg bang dat ik enorm teleurgesteld zou zijn.. en de sterilisatie doet best iets met me.. moest er gister even om huilen.. twordt ineens zoo definitief.. en t niet meer willen is 1 ding, maar ook niet meer kunnen das wat anders.. Toch wil Ed (en ik ook al is dat wat minder ) echt geen 5e meer en je meot er toch samen voor gaan..

T voelt alsof ik in mijn hoofd en hart een levensfase moet afsluiten.. dat vind ik best lastig...maar t gaat me vast lukken...

Nou ja, jullie kunnen er ook niets mee, maar wilde t ff van me afschrijven..

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus geeft eerdaags vast een rustig gevoel. wanneer is de dag?

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thirza, Lune heeft toen ook zoveel gehoest en bleek dus wel allergisch voor de hond.
    Je zult het trouwens pas echt merken (als het een allergie is..) als alle kattenharen en vooral schilfers eruit zijn en dat kan wel weken duren. Lune was na 2 weken hoestvrij, terwijl ze dagelijks aan een pufje zat.
    Maar goed, eerst maar afwachten, misschien toch gewoon een virusje?
    Jeroen hoest ook al ruim 2 weken, heel maf. Niet ziek geweest en hij blijft maar hoesten. Als het na het weekend nog zo is schop ik hem naar de ha.

Jeeee, Ichtus is ongesteld geworden!:D
    Fijn meid! En het is goed om er even om te janken. Je moet een hele periode afsluiten en accepteren dat je nooit meer een baby in je buik zal dragen. Tuurlijk doet dat pijn. Maar weet je, dat gevoel zal je ook hebben als je er nou nog 3 kids bij zou krijgen. Het is afsluiten van een bepaalde periode, dat doe je niet zomaar even.
    Na maandag ben je klaar, is het afgelopen en dat geeft vast ook veel rust. Kan je je heerlijk op je kids richten en van genieten zonder elke maand weer die angst en onzekerheid.

Debie, hoe is het met je meiden?

Meiske, uit kunnen slapen?

Oe, 'k moet piesen. Drukt een baby op m'n blaas.

Oja, de pop ligt in de prullenbak:) Ik zie m'n oma gelukkig niet zo heel vaak dus als ze er ooit naar vraagt zeg ik wel dat ze hem kwijt is geraakt op een verjaardag ofzo. Echt lullig, maar het is zo'n vies ding, laat Lune er echt niet mee spelen. En hij kan dus niet in de was. Kleertjes gooi ik ook weg behalve het jurkje, die is nog wel schattig en doe ik wel in de kookwas (met een liter zoutzuur:D)

Oe, echt piesen.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Debie: Maandag gaan we naar de ha.. eerst een gesprek neem ik aan, maar ed heeft komende wk vakantie en wil t t liefst dan ook gedaan hebben.. is t makkelijkst..ik vind t ook wel bewonderenswaardig van m...lijkt me voor hem ook niet makkelijk.. al doet ie er heel stoer over.. ik weet (en dat heeft ie ook wel gezegd) dat hij er best tegenop ziet..

MAJA:.. precies.. wat je zegt.. tis de afsluiting waar ik t meeste moeite mee heb.. ookal zou ik nog 5 kids krijgen.. t idee "nooit meer" zal een keertje komen.. 4 kinderen is een boel verantwoordelijkheid.. en ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat t een makkelije taak is.. verstand en gevoel zijn allebei sterk, maar hier overwint t verstand (voor de verandering).. enough is enough..
    We zijn zooo ontzettend gezegend, met 4 prachtige en gezonde kinderen.. ze zijn ons gegeven..ons toevertrouwd.. onze taak om ze groot te brengen en zo op te voeden tot mooie (figuurlijk) mensen die deze wereld een stukje mooier zullen maken..
    Het lijkt zo makkelijk, maar dat is het zeker niet.. tis de meest uitdagende taak die ik ooit heb gehad en ook ooit zal hebben..

Moeder worden is ontzettend speciaal.. de allerliefste mama van de heeeeeele wereld zijn is een geschenk...het is voor mij DE uiting van mijn opvoeding.. en dat ik dan soms af en toen ook voor PIEPmama wordt uitgemaakt neem ik er dan maar ff bij.. dat is under construction!!;)

en na deze zoetsappige bewoording van mijn hart is het tijd voor de 4 (3)koppige werkelijkheid die door hun knutselwoede het heeft laten sneeuwen bij de eettafel (lees.. allemaal snippers op de grond) en voor de was die daar ook bij hoort..;)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier alles goed, hebben gister trouwens eindelijk een nieuwe kabel gekregen van upc dus nu zouden we van de internet en bel problemen af moeten zijn en de tv is ook gelijk een stuk beter.

Ichtus hier ook, ik zou nog wel een derde willen, manlief vind het zo wel goed en vind zichzelf te oud worden, kan ook nog niet alles wegdoen, hihi. Ach ,kan hier ook vrede mee hebben

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen,
    Even heel kort... Ik kom vanavond even langer kletsen en reageren...

Iris heeft in de vakantie, dus zonder kat, ook gehoest. En overdag hoor ik haar bijna niet! Kan het dan ook nog een astma of allergisch iets zijn?

Ik ga nu boodschappen doen, dus sorry voor mijn korte ego reactie, maar er staat een gillende Aaron naast me :).

Voor Ichtus, een dikke knuffel!

x

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thirza, dat kan wel maar hoeft niet. Als je allergisch bent voor dieren, ben je het vaak ook voor huisstofmijt en wol/dons enzo.
    En 's nachts is het hoesten vaak erger, Jeroen hoest ook zo 's nachts en overdag niet:(
    Heeft ze iets in haar kamer waar ze allergisch voor zou kunnen zijn?
    Maar kleintjes kunnen zomaar weken hoesten zonder echte oorzaak dus het kan ook ineens weer over zijn. Lastig uitzoeken dus.

Ichtus, wat heb je het weer mooi omschreven:)

Joepie voor de kabel van Debie:D

Lune is STRONTvervelend. Alles moet gaan zoals zij het wil. Ze is natuurlijk ziek geweest en heeft veel aandacht gehad en mocht wat meer, wil ze nou ook nog natuurlijk. Ze heeft de hele ochtend lopen zeuren, drammen en jammeren. Aaargh!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vervelend zo'n jammerend kind, hier Ilse net op bed gedonderd. Grrrr denk dat ik er nog 10 wil

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    thirza esmee hoest ook vreselijk veel 's nachts, Ilse deed dat ook, soms 2-3 dagen niet en dan begon het weer, werd pas minder na neusamendelen verwijderen en vanaf een jaar of 1,5-2. Ga ervanuit dat het bij esmee ook zo gaat. Ha zei ook dat ze hier als tweede kind meer last van hebben dan als eerste en dat je er doorheen moet. (heb niet alles gelezen maar begrijp dat bze veel hoest) Verder kan astmatisch vast vanaf een jaar of vier op zijn vroegst gezegt worden volgens onze ha

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus ben benieuwd of hij snel terecht kan, zal wel fijn zijn als je eenmaal zo'n keus hebt gemaakt dat het dan ook snel is

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahaha.. ja op dat soort dagen ben ik overtuigd hoor..

Hier wilde marijn niet slapen.. kom ik boven heeft ie t behang van de muur getrokken.. GRRRRRRR.. nou maar s op zoek naar een leuke poster denk ik.. tssss..

Heb m maar uit bed gehaald..

Dat wk he.. leuk hoor die wedstrijden.. ik hou dr van, maar die achterlijke toeters zijn zooooooooo irritant.. ik wil ondertiteling!!!!!!!!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE.. ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.. en idd.. dan kan t ook maar snel gedaan zijn.. ha zei wel toen ed belde dat ie wilde dat ik er ook bij zou zijn.. hij wil er natuurlijk zeker van zijn dat ik er achter sta....;)

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik vind die toeters ook echt irritant.

boney nog kijkers gehad vandaag?

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Die toeters zijn verschrikkelijk.. Niet alleen op de tv, ze lopen er hier ook mee door de straat, die kutkoters. En dan niet een paar keer toeteren, nee dat houden ze errug lang vol. Duurt niet lang meer of een van die koters komt thuis met zo'n ding in z'n kleine poeperdje..

Ojaaaa, Bones had open dag vandaag! Ben ook wel benieuwd:)

Hier net bami met saté, kroepoek en een gebakken eitje op. Lune moet duidelijk wat inhalen want die zat erin te vreten:D
    Jeroen en Lune zijn even een rondje aan het lopen buiten, doen ze vaak na het eten. Lekker burgerlijk:D

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie uhm weet niet wat voor ha je hebt maar astma kan echt wel eerder dan 4 jaar hoor!!!!
    Ze moeten wel meer dan 3 aanvallen gehad hebben voor ze echt spreken van astma omdat het bij de kids moeilijker te zien is.
    Kijk maar naar bryan die heeft toch echt al astma vanaf dat hij 8 maanden is hoor!!

@uhm toeters tja bryan heeft er ook eentje hij vind het ding geweldig hahah mama natuurlijk wat minder maar hij kan gelukkig nog niet de mega herrie er mee maken

Nou ik ben gaar!! heb 2 gezinnen tot komende vrijdag een van 3 uur per dag en een van 5 uur per dag pffffff als ik klaar ben heb ik er 61 uur opzitten

Deel Deze Pagina