Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De arts van Lune in het zh en de ha zeiden ook dat ze geen officiele diagnose kunnen stellen betreft allergien/astma voor het 4e levensjaar.
    Wel is er dan een vermoeden maar doordat de longen op deze leeftijd nog zo 'jong' zijn kunnen ze geen diagnoses stellen. Wel kunnen ze de klachten behandelen alsof het astma is. Kans is alleen ook nog erg groot dat ze er de komende jaren overheen groeien.
    Dat is wat mij verteld is in elk geval;)

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    daarom noemen ze het kinderastma omdat kinderen eroverheen kunnen groeien!! maarja dat is wat mij gezegd word kun je zien dat iedere arts er anders tegenover staat

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    #2803 debie, 12 jun 2010
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
    juist maja zo zeggen ze het hier ook, ze behandelen als astma. (dat zijn 2 ha en een kno en een ka die dat zeggen) ;)
    Doen we ook school ook met dingen zoals dyslectie, als we vermoeden hebben handelen we ernaar maar definitief vaststellen kan pas vanaf 8 jaar.
    Maar goed artsen spreken elkaar wel vaker tegen en heb ook het idee dat sommige dingen aan de regio liggen waar je woont

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    En jullie zien, ben helemaal gestopt met de bv.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    grrrrr weet niet wat ze heeft maar wordt er gek van, madam slaapt weer eens niet. Heb haar nu voor babytv en dan is ze wel stil, zucht.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Goede morgen.. vraagje.. wat voor schema hadden jullie rond de 6 mnd met voeden... ik weet t niet meer.. hoe deed ik dat ook al weer bij Elena??

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zo maar eerst even reageren op wat ik vast gelezen heb..

.. SUPER CHICK... wat een cool wijf! Hi, hi! Vooral die vette pumps zijn geweldig!!

Over vet en geweldig gesproken.. wauw wat krijgt Piet een bak zeg! Gaan jullie zo afgelegen wonen :)

Ik zag wat zielige meiskes voorbij komen. Ach wat sneu. Volgens mij worden ze wel heel goed verzorgt door hun mama's dat zal het leed verzachten..

Daisy loopt nog rond?!? Sterkte!

Weekje landal.. oh wat lekker voor jullie.. ben lichtelijk jaloers.

Boney wat je hebt gehaakt ziet er best tof uit, je doet er een beetje afbreuk aan, ik vind t echt leuk! Als je het kussen niet wil hebben stuur je hem maar hier heen. Ha, ha.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Whahahaha.. oh ja.. vreselijk!! Ulg..die arme oma heeft het allemaal niet meer zo in de gaten en bedoelt het natuurlijk vreselijk goed allemaal en zo. Pop gauw in de wasmachine pleuren.. met voorwasprogramma.
    Dat gezoen, ja ik hou er ook echt niet van. Zelf van kinds af aan al niet.
    Als Elena niet wil hoeft het ook niet van mij. Of ik ben het voor en zeg 'zwaai maar even' of 'geef maar een kus op ... 's wang'. Volwassenen spelen het dan zo mee.. en die kus op de mond lijkt dan overbodig.

Hier ook met t speentje van Suzanne.. ik zag mijn moeder m aflikken. Tja. Dat doen wij wel eens voordat wij hem in haar mondje stoppen. Maar onze bacteriën is ze gewent. En of je nou opa of oma bent, die bacteriën is ze niet gewent. Dus liever niet doen! Moet ik haar nog even gaan zeggen vandaag.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Aha.. ichtus toch ongesteld.. nou vanaf hier vind ik het toch een opluchting. Ik blijf me verbazen over hoe jij dat toch allemaal doet. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik, hoewel ik best nog wel een kindje zou willen, op dit moment toch even gillend gek worden. Met 6mnd al weer een nieuwe... lijkt me toch wel heftig.. en dan heb je nog 4 anderen rond hobbelen.
    Ik hoop dat je er zo vrede mee krijgt. Kan me voorstellen dat het een hele stap is. En een afsluiting van een hele mooie periode. Je boft dat je dat zo vaak mee hebt mogen maken en vier gezonde kids hebt rondlopen. Super.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Sinds Suzanne haar heupbroekje uit is is ze druk, niet normaal.
    Ze beweegt alle kanten op, sokken uit, broekje uit, teen in dr mond, trappelen, lachen, schreeuwen, gister een uur een soort sirene-geluid gemaakt, etc. Geweldig. Ik ben zo blij voor d'r.

Nu is ze even aan het worstelen met omdraaien.. hoe moet dat toch?

Elena is een 2e nachtje aan het logeren bij opa en oma. Dat stelden ze pas voor toen we daar al waren en was even lastig voor me. Toch gedaan. Ben benieuwd Ik hoop echt dat ze haar veel rust hebben gegunt.

Gister was ik echt stront sjachie. Arme Erik. Hoop dat ik me vandaag wat beter voel. Het werd me even te veel denk ik, slaap te kort, moest weer huiswerk maken, hh zie ik om me heen dat nog moet gebeuren. Bleh. Maar komt goed hoor, voel me nu al stuk vrolijker.

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Waar is toch iedereen.. slapen jullie allemaal uit?

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen

nee ik slaap niet uit maar moet zo gaan werken pffff ben pas om half 6 klaar en de rest van de week van 8 tot 16.30 pfff waaarom had ik deze baan ook alweer gekozen?? hahaha

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mom uhm voeden met 6maanden daar vraag je me wat, volgens mij smorgens pap, smiddags boterham, savonds potje (meen ik haha) en dan nog late fles
    en dan tussendoor fruithap
    weet niet zeker maar geloof dt dit in de richting zit of dat ik alweer later zit haha

nou ik ga werken tot later

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    #2814 joma, 13 jun 2010
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
    goedemorgen

@ichy fijn dat je duidelijkheid heb en toch een opluchting is
    knuff

@debie fijn dat alles weer werkt

@viv werkse

@maja de pop het is goed bedoeld maar arghhh zou hem ook niet bewaren en een smoes verzinnen

@Mom wat goed en fijn dat je meissie nu echt kan bewegen zonder broekje heerlijk kan ze lekker alles ondernemen nu..
    voeding 6 maanden ff hier op zwangerschapspagina zoeken staat er vast wel

@Meiske coole bak!!

de rest vergeten knufffie

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh ja zijn er nog meiden uit de buurt die mee willen naar plaswijck???Ariel , Boontje??? ff op hyves kijken!;)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Wat supr dat Suus helemaal actief wordt zonder heupbroekje! Kan me voorstellen dat ze er erg blij van wordt. En jullie dus ook:)
    Lune kreeg rond de 6 a 7 maanden haar eerste hapje fruit. Volgens mij heb ik haar een stuk banaan gegeven en sabbelen maar:D
    Verder alleen de fles nog. Op een gegeven moment 's ochtends een bordje pap, de rest v/d dag flesjes en rond 16u fruit en daarna weer fles. Langzaam ander eten eraan toegevoegd tot de ze 's ochtends rond 10u fruit kreeg en rond 16u warme hap. Dat weer uitbreiden en at ze op een gegeven moment warm met ons mee. Heel gedoe, dat eten, kan ik me nog goed herinneren.

Wij gaan zo op verjaardag bij m'n schoonzus.

Laters!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom heerlijk dat het goed is en het broekje af mag. Nu lekker bewegen.

schema: 3 flessen over de dag/nacht ongeveer.
    9:00-9:30 half tot heel potje fruit
    12:00 binnenkant boterham met melk (sinds een week)
    17:00 half tot heel potje groenten (soms nog 5 hapjes toetje)

pap wil ze niet hebben

vivi werkse

maja veel plezier vandaag

Wij gaan straks ff naar ikea een kinderstoel halen voor de vakantie en daarna naar vervat een stoeltje halen voor ilse op de camping

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh..

MOM.. hier krijgt anna

SMORGENS FLES

tussendoor FRUIT

tussen de MIDDAG FLES (en wil nu gaan beginnen met brood af en toe)

Avondeten GROENTE en FLES 120cc

en dan LATE FLES nog..

de fles bij het avondeten kon er als eerste af volgens CB..(vond ik wel raar, want bij de anderen deed ik de laatste fles er als eerste af..

Hier doet Anna het prima zo...

FIJN dan SUZANNE zo'n plezier heeft zonder broekje zeg.. heerlijk van genieten..

JOMA.. ik ga niet mee naar Plaswijck.. is me echt te ver op dit moment...knuffie meis..hoe staat t met de voorbereidingen van jullie trouwen????

Hier: nog steeds moe van t werken.. weet niet waarom, maar t was ERRUG druk!!!.. sjonge zeg...wist niet wat me overkwam..whaha..vandaag niets op de planning.. vanmiddag weer werken..

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ichy logisch meid is best een eind rijden voor je en dan nog je heb je andere kids ook nog ..voorbereidingen gaat goed hoor bijna alles geregeld hoor;)

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Kunnen we die plaswijk niet in juli doen ? ik roep maar wat hoor ... dan heeft iedereen wat meer tijd om voor te bereiden en zo . misschien kunnen er dan ook meer meiden :)

* had hyves even gelezen .. * ....

lees straks even terug ... knuff voor iedereen

Deel Deze Pagina