THnx Joom..... ik moet zo weer werken en ben er nu al bang voor dat t net zo'n drama wordt als gister!!!.. zoooo geen zin in.. gelukkig maar tot 21.15 en NEEEEEEJ ik ga niet weer overwerken.. ik doe t NIET!!!.. nou ja.. we zullen t wel beleven.. ik zou nog foto's maken he... nou morgen maar. ze zijn nu in bed.. en buiten dus dat wordt m niet meer vandaag.. koes koes.. en fijne zondag..
Bedankt voor jullie schema's.. ik had al weer een 'oh ja' moment.. hi hi. Gek he, was het echt straal vergeten!! Suus gaat dus 's morgens fruit krijgen als extra, 's avonds avond eten + toetje bv. En als ze naar behoren eet gaat als eerst de avond bv er af.. zoiets denk ik. Ja pap, wat deed ik ook al weer met pap?? En diksap en slappe rooibosthee, gaf ik dat niet ook nu al? Had ik maar een dagboek bijgehouden! Ichtus vanavond werken.. ik kraak mijn hersens.. kraak... kraak.. nee t komt er niet uit, dan maar vragen.. ahum.. waar werk je ook al weer? Zo ik heb vast wat aardappeltjes in de oven. Straks op kraamvisite en daarna komen mijn ouders met Elena. Eerst nog ff wat was doen en opruimen. Toch fijn om enigszins opgeruimd weer de week in te gaan vind ik. Oh oh waar is toch het zonnetje? Je wil niet weten hoeveel rokjes ik voor Elena heb klaar liggen. Ik denk zeker 10. Maar ja.. ze past die van vorig jaar zomer ook nog. En een heleboel van 86 zitten haar nog wat te groot. Gelukkig als Elena het niet deze zomer aan kan kan ik bij Suzanne weer in de herkansing. Best handig 2 meisjes! Wil iemand nog leuke zomerkleding mt 68 voor een meisje kwijt?
Aha.. Suzanneke wordt wakker. Fijne dag nog.. wat zeg ik.. week.. beetje druk deze wk, dus ga er maar niet vanuit dat ik kom. Luv luv
begrijp ik nu goed op hyves dat die maandag plaswijck niet doorgaat?? dan houd het voor mij op hoor sorry
Hoi ladies, kom zo even binnen vallen hoor. Ik heb wel af en toe bijgelezen, maar er zijn maar een paar zaken blijven hangen. Bijvoorbeeld het stemmen.....tja, hier een vvd-er....en welk kabinet gevormd moet worden....euhm, paars+ lijkt me de beste optie. Met Wilders heb ik werkelijk niets. Tuurlijk enkele meningen deel ik wel, maar dan genuanceerd en zeker niet met alle standpunten ben ik het eens. Nee, laat hem maar fanatiek zijn, ik ga er niet in mee. Euhm, zieke Lune en Tessa niet helemaal lekker....sneu hoor, al vond ik die foto's wel super aandoenlijk. Dat zal ik met Tess niet mee maken, die blijft zelfs met 40 graden koorts door rennen. Fijn dat het beter met Lune gaat. Tessa ook weer beter? Zag ook veel haakwerkjes voorbij komen. Heb nog even gegoogled, maar kon een volgende verslaving nog net op tijd voorkomen....ha ha ha. De rest.....och, ik weet het allemaal niet meer hoor. Mijn hoofd zit zooooooo vol! Ik ben echt mega druk met de studie. De presentatie op de UT zit erop en ging super goed. Nu nog de laatste afrondingen en dan kan het over 2 weken in 3-voud ingebonden worden en opgestuurd. Verder alles prima hier. Tess is heerlijk goed te pas, ongelooflijk lief peutertje. Ben echt zoooooo verliefd op haar! Afgelopen week ingeschreven op de school. Ze hadden een open dag, dus gelijk ingeschreven, net zo makkelijk. Verder aan het zoeken naar een psz voor 1 ochtend. Best lastig, is bijna allemaal 2 dagdelen en dat willen we niet. Nouja, heb nog even....wil als ze 3 jaar is starten. Kijk echt uit naar de vakantie, wil dan echt genieten van de rust en allemaal leuke dingen doen. Moet gewoon! Dikke koes van ons
Aah, Tess lekker ding! Wat lekker dat alles zo goed gaat bij jullie Suus. En je hebt dus even doorgebikkeld met de studie en het resultaat mag er (bijna) zijn, superrrrr!
Oja, nu schiet me wel weer wat te binnen..... Meiske, wat een prachtig huis hebben jullie. Oeh, wil zo wel ruilen. Echt schitterend. En Boney...had ze nou kijkers gehad? En viv, toen Tess alle onderzoeken kreeg i.v.m. de luchtweginfecties zeiden ze heel duidelijk dat de diagnose astma niet gesteld kan worden op deze leeftijd. De term kinderastma suggereert dat er idd sprake is van astma. Maar de kinderarts zei dat het pas kinderastma is als er een diagnose gesteld kan worden, dus vanaf 7 jaar. Dan zetten ze in het dossier ook bij een jongere leeftijd kinderastma, dus pas als het kind ouder is. Tot 7 jaar spreken ze over symptomen vergelijkbaar met astma, dat staat dan ook in het dossier. Kijk Bryan dossier maar eens na. Oeh, even een klein spring-in-het-veld op bed gooien.
Heb Lune haar piekhaartjes net toch maar weer bijgeknipt. Staartjes en speldjes tolereert ze ongeveer 5 minuten en het is echt te dun om er iets mee te kunnen. Dus puntjes geknipt en hopen dat het wat voller wordt. Ben stikjaloers op Tess dr mooie bos haar. Voor zowel Lune als mezelf