zo, ben weer ff klaar, vind het zo lang duren foto's plaatsen. En is zo'n heerlijk cadeautje bellenblaas, kost geen drol en lang plezier van.
thanks joma. T is ook echt jammer dat meeten zo moeilijk is, zou zo graag alle kids weer eens in het echt zien. zo, ff een bakkie koffie zetten met een droog biscuitje
o en suus nu al ingeschreven??? Moet er nog niet aan denken, ze is nog zo klein. Ze gaat wel door naar de laatse groep en dat is al weer eerder dan standaard.
chips, plaats ik hier de foto's heb ik ze ook op de hyves gezet, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen?
zo dat waren ze weer en die had ik in 5 min gemaakt al die koppies debie raar van die foto,s moet zeggen vindt het uploaden best snel gaan
dacht dat ik ze alleen op eigen hyves zette? Dat is wel het voordeel van zo'n camere, mijne klikt niet zo snel.
kunnen jullie op hyves ff neerzetten of het nu doorgaat of neit?? anders ga ik helaas andere plannen maken!!! @suus bryan heeft toch echt de diagnose ASTMA kan best dat ze er in andere ziekenhuizen anders over denken maar hier is het na 3 aanvallen mogen ze de diagnose stellen dan wel 3 zware aanvallen zoals bryan ze heeft gehad he!! De longarts van het RAACK (regionaal allergie en astma centrum voor kinderen) spreekt ook over astma bij bryan dus zal toch wel kloppen!
Oh, ik bedoelde het niet aanvallend hoor, maar vind het zo raar dat er zoveel verschil in zit. Maar goed, hoe dan ook, hoop ik voor Bryan dat hij erover heen groeit! Wat een onwijs leuke foto's van Lune, Ilse en Esmee en Gwen. En Maja, ik ben ook jaloers op het haar van Tess hoor. Het liefst plak ik het op mijn eigen hoofd!Maar Lune heeft dan weer blond haar en dat vind IK erg mooi. Zou ook wel een naturel blond willen zijn...... Ik ga even uitzending gemist (derek ogliogwat) kijken.
hoi hoi allemaal @ joma , suus en debie ... wat een heeeeerlijk kiddies hebben jullie heb eigenlijk niet gelezen verder sorry ben beetje moe suuszemeisje ... lang niet gelezen hoe issie met je ?
jawel hoor maar vooral moe moe en nog eens moe, heb het heel erg druk en wil eigenlijk gewoon eens wat rust in mijn leven maarja we bikkelen gewoon door he ga nu ff banken ben kapot
Probeer de rust te pakken Viv. Is echt heel belangrijk. Het gaat niet om de tijd die je hebt, maar HOE je de rust pakt. Dus al is het 10 min......even lekker totaal ontspannen. Bad, bed of boek...helpt echt. Mys, gaat super met ons. Niets te klagen! Ik geniet van mijn dochter, mijn vent, mijn leven! En met jullie? Hoe gaat het met het afvallen?
Nou ladies, ik gooi nog even een wasje erin, rook nog een peukie, smeer de boterhammen en duik het bed in. Slaap lekker en tot snel! Koes koes