Ha meiden, Ik kom me ook nog even melden hier. Druk weekend gehad met allemaal leuke dingen. Gisteravond heerlijk en gezellig gebbqt met Stijn zijn voetbalteam plus de ouders. Ook nog verjaardag gehad. Vanmiddag even naar de camping gescheurd om een luchtbed op te halen (Stijn heeft volgend weekend voetbalkamp bij de club, weekend in een tent slapen op het voetbalveld en dan allemaal leuke dingen doen en vooral niet slapen haha) Suus, wat een heerlijke dochter heb je! De vrolijkheid zelve op de foto's En ook ik ben jaloers op haar krullen Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed gaat. Studie bijna klaar, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Leuke foto's gezien van Debie. Mooie meiden heb je! Gwen is ook weer op de foto gezet. Vind het nog steeds leuk om foto's van haar te zien
We hebben net besloten dat we over 3 of 4 weken gaan verhuizen. Pfff, word nu al bijna gek als ik eraan denk... Ik wil eigenlijk over 4 weken verhuizen. Dan kunnen de kinderen nog 1 week in hun vertrouwde straat spelen, want ze hebben dan al vakantie. Na de verhuizing nog 1 week in het nieuwe huis en dan gaan we naar de camping. Ja, ik heb mezelf overtuigd, we gaan over 4 weken verhuizen
haha Meiske, moet lachen om jouw gesprekje met jezelf! Wat een mooie meiden heb ik gezien zeg! Ilse & Esmee, Tess, Lune & Gwen! Allemaal even prachtig... en ook allemaal zo anders, zo leuk vind ik dat! @Debie, heeft Ilse trouwens geen luier meer aan? Of leek dat zo? Leek zo'n smal kuntje... Verder heb ik eigenlijk niet gelezen wat jullie schreven... solly! Hier gaat alles lekker z'n gangetje... geen klagen! ff kijken of ik nog foto-tje heb...
haha wen, dat is haar kont met luier. zit nog steeds op nr 4. Over de luier, Ilse wil hem niet meer om, vaak strijdt maar ze plast dan steeds in haar broek ipv op de wc. Meiske dus verhuizen over 4 weken, foto's zagen er trouwens super uit. zo, nog 9 dagen werken
goedemorgen @meiske bina verhuizen leuk toch!!! @Wen hoi fijn dat alles goed gaat. hoe is met je lijn?nog bezig? @debie hier ook zowat geen kont met luier is dalijk wat zonder nu al aangeregen broekjes met elastiekjes strak en riem haha zo ff kennis kleuren en knippen dan naar me pa die is gister terug gekomen van vakantie..denk daar ff voetbal kijken
Mogguh, Volgens mij wil Meiske over 4 weken verhuizen Poeh, geeft altijd stress he? Debie, Lune wil haar luier juist niet af maar plast wel op het potje (met luier dus, gek kind). Ze vindt het nog eng denk ik. Lune heeft ook zo'n smal kontje, sowieso heel smal in de taille. Veel rokjes van vorig jaar in 74 passen nog prima En idd ook maatje 4 van luier. Dat worden als ze pubers zijn van die dunne sprieten Was ik ook. Mensen dachten soms dat ik anorexia had, heel irritant want ik vrat me een ongeluk. Die tijd is inmiddels wel ver te zoeken hahaha! Nouja, dat vreten is er nog wel maar niet aankomen niet8) Mijn schoonmoeder gister ook weer: 'jeetje, wat ben je toch dik! was je bij Lune ook zo dik?' Jahaaa! Voor de zoveelste keer.. Tss, elke keer als ik haar zie maakt ze zo'n opmerking. Wen, ik heb geen fotootje gezien hoor (hint hint!) Ik ga helemaal alleen voetbal kijken vandaag, wheeeeh! Saai zeg. Jeroen kijkt op z'n werk. Z'n baas vond het leuk om met zijn allen te kijken. Dus ze hebben een grote tv gehuurd en nootjes en chips gehaald. Stelletje kleuters Maar wel leuk natuurlijk. Heb Lune vanochtend zelf naar de creche gebracht. Ging prima. Ze kan zelf in de autostil klimmen en eruit help ik haar een beetje. Had wel het idee dat ze niet 100% fit was vanochtend maar kon ook niet ontdekken wat er dan was. Ze krijgt wel een kies door helemaal achter in haar mond waar ze last van heeft. Mag er niet op poetsen en ze kokhalst af en toe. Doet ze vaker als ze kiezen krijgt, maf. Nouja, ze bellen maar als ze zich niet lekker voelt. Zal wel loslopen.
Lief dat jullie zo meedenken... Ik had mijn werk weekend en dus ben ik weinig online. Maar helaas, geen kijkers gehad. Dit is echt zo'n domper. We balen er echt behoorlijk van. Nu gaan we op zoek naar huurders voor deze woning zodat we toch de andere woning kunnen kopen. We zijn bezig met de onderhandelingen en merken nu dat de huidige bewoner haast heeft omdat ze een ander huis op het oog heeft. Dat kan dus in ons voordeel werken. Even kort hoor, sorry. PEter komt net thuis. Wij zijn er klaar voor!
Joma en Ariel kunnen jullie nog ff wat laten wetn over plaswijckpark!!! anders ga ik andere plannen maken namelijk mijn schoonzusje wou ook al wat leuks gaan doen vandaar
Rust. NL is wel echt beter, maar die Denen spelen veel te verdedigend. Irritant. Ze zijn gewoon bang voor Sneijer en van Persie Terecht natuurlijk maar kom op! Beetje stoer doen hoor Maar ach, als NL echt goed is komen ze er wel doorheen. Hoop dat ze dat straks nog wel doen. Boney, wat ontzettend k*t dat er geen kijkers geweest zijn. Het is ook zo'n rottijd om je huis te verkopen nu. Aan de ene kant voordeel omdat jullie dus hopelijk ook een goeie deal kunnen maken bij het nieuwe huis, maar voor de verkoop zelf.. Blegh. Is dat veel gedoe, verhuren? Hebben jullie je daar al wat meer in verdiept?
Hoi hoi Even een klein berichtje. Zit ook alleen voetbal te kijken. Erg saai idd Maja! Maar goed, we staan 1-0 voor De kids zitten met zijn allen in de aula tv te kijken. Bijna alle kinderen waren in het oranje, zelfs de juffen en meesters. Leuk hoor! Balen Boney dat er geen kijkers zijn geweest. Hoop dat jullie wel snel een huurder kunnen vinden! Sofie zit ook nog in nr 4 van luiers. Passen nog prima. Ik ga weer verder kijken...
Hoi! kom even melden (hopelijk vindt ze dat goed) dat Daisy vanochtend bevallen is van een zoon! Hij heet J eremy en het gaat volgens mij goed. alleen moet Daisy plat, ik denk vanwege wat veel bloedverlies en naweeen. Dus ook hier Daisy: GEFELICITEERD!
Ben benieuwd hoe het gegaan is bij Daisy. Hoop dat ze niet te lang plat hoeft en ze vlot herstelt. Hoe zou de bevalling gegaan zijn? En hoe zwaar zou J eremy zijn? Even lezen of ik iets kan vinden.