daisy gefeliciteerd met jullie zoon en broertje JEREMY (leuke naam zo heet mijn petekindje ook hahaha) Hoe is het gegaan meid, hoop allemaal goed. Geniet lekker van de komende week laat je maar goed verwennen!!
daisy gefeliciteerd. Boney dat is echt balen, had nog hoop dat met het mooie weer mensen eerder zouden gaan kijken. Maja reuze irritant mensen die commentaar geven op je gewicht. Hier ook een kijkende juf, pffff wat een herrie 65 kids bij elkaar voor de beamer. Maar wel gezellig, iets te snoepen gekocht en wat siroop. Gelukkig hebben ze gewonnen. Zo nu ff eten koken
Haha, 65 schreeuwende kids Geen toeters hoop ik Debie? Ik zal ook zo es beginnen met het eten. We eten fusili met gehakt, groente en een mediterraanse mix. Lekker. Maak een flinke pan, kunnen we het morgen weer eten.
nou ik had dus eigenlijk 2 gezinnen deze week, is er eentje weggevallen omdat de vk vond dat het telaat was dat ik kwam (begrijp ik wel maar toch jammer) nu heb ik dus weer hele week dat gedoe met extra wachtdiensten te draaien pfffff hoop dat ik er snel een 3uurs gezin bij krijg
Wat een gedoe met je werk elke keer Vivi. Ik zou daar niet tegen kunnen hoor. Haha Debie, gezellig met de kids voetbal gekeken Hier op school waren toeters verboden... Om 19 uur heb ik het 10-minuten gesprek voor Kas. Ben benieuwd wat hij allemaal heeft uitgespookt op school Heel veel ondeugende dingen denk ik haha.
Nou Debie, wat dacht je van 250 kids in een gymzaal! Maar tjonge, wat onwijs gezellig. Alle kinderen, maar echt ALLE waren in het oranje. En wij uiteraard ook allemaal. Ik stond met een collega iber achter de drank en chips kraam, dus hadden een prima uitzicht op het grote scherm. De kids zaten op een speciaal gebouwde tribune, het sfeertje was GE-WEL-DIG! En de toeters waren IN school verboden, maar in de pauzes was het een lawaai joh....pffff. Nu weer even verder met de studie. Oja, Daisy gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
En dit is tijdens haar middagrustuurtje. Ze ging niet naar bed vandaag. Bekijk bijlage 78763 En dat terwijl ik helemaal niet van die oranje gekte hou. Maar Peter was in het oranje en was samen met Tessa op zolder gaan zoeken naar de tas met oranje spullen. Opblaas dingen enzo. Daar zat ook een doosje met verf in. Tja, dan moet je natuurlijk een vlag op je wang. Papa en mama ook...
Lijkt me geweldig met de kinderen voetbal kijken. Vind het ook echt leuk van een school dat ze met de kinderen kijken.
Geweldige foto's van Tessa als oranjefan Hier zijn ze tussen de middag nog snel even op de foto gegaan. Hij is niet super geworden vind ik, maar meer tijd kreeg ik niet. Ze wilden snel naar school
Geweldige foto's van Tessa en Meiske haar kids Leuk die oranje gekte bij die kleintjes. Lune kwam ook thuis met vlaggetjes op haar wangen haha! Boney, wou ik altijd al vragen.. Wat voor vloer hebben jullie? Oe, ik zit mezelf in de weg. Volgens mij ligt Timme heel hoog ofzo. Ben benauwd, heb maagzuur en heb het gevoel alsof mijn buik ineens veel dikker is. Staat ook helemaal gespannen, rotgevoel. Ik ga ff op de bank.