Klinkt leuk Debie! Ik vind jou een echte juf met je creabea ideeën altijd Ben ik wel eens jaloers op. Ichy gecondoleerd meid. Ook al is het goed zo, zoiets is nooit leuk natuurlijk. Knuffel! Meiske hoeft de kids niet van school te halen, jeej! Hoe ver wonen jullie van school vandaan? Wij hebben net een brief gekregen van minister Rouvoet D) over het maken van een keuze voor de basisschool. Met een gids erbij. Moeten ons al een beetje gaan verdiepen. Er zit hier een school om de hoek. Een openbare die Daltononderwijs geeft. Denk dat de keuze dus snel gemaakt is, maar toch nog even goed orienteren. Om de afstand hoeven we het niet te doen, we wonen hier met een paar jaar toch niet meer als het goed is. Nouja, tijd zat nog. We zijn vanochtend met z'n drietjes naar de Prenatal en Babyplanet geweest. Heb nog wat zwangerschapskleding, 2 tshirts voor Lune en een setje voor Timme gekocht. We willen graag nog een ledikantje, van Lune staat bij mijn ouders en is een flutding (van m'n oma gekregen, komt bij de Ikea vandaan). Maar we hebben ook weer geen zin om er heel veel geld aan uit te geven. Hebben wel een leuke, simpele gezien van Bopita voor 190 euro. Is te doen. Nog even over nadenken.
Ik vind het trouwens ook maar lastig om kleertjes voor Timme te kopen. Het kan of 30 graden zijn of 18.. Heb dus 2 setjes met lange mouwen en een lang broekje in maat 56. Is toch wel genoeg eerst? Heb ook een iets dikker vestje in 56 voor als het frisser is. Maar nog geen tshirtjes ofzo. Als het echt warm is ligt hij toch alleen in een romper ws. Hmm.. Of zal ik wel een paar tshirts halen? En dan in 56? En ook in 50?
@maja die ziet er toch leuk uit! volgens mij heb ik hem wel eens in gezinnen gezien is prima kwaliteit en die brief van de scholen hebben wij ook gehad moet hem eens doorlezen @ debbie oke nu snap ik hem haha bryan gaat pas met 3 naar de volgende groep maar op zijn kdv is het dan ook anders je hebt een 0jarig groep dan 1jarig dan 2jarig en dan 3jarig ze hebben natuurlijk allemaal leuke namen voor de groepn maar die vergeet ik steeds hahaha zo nu ga ik snel iets doen tot later
@maja ik zou wel een of 2 tshirts in huis hebben het kan ook net ertussenin zijn he te koud voor romper en te warm voor lange mouwtjes met korte mouwtjes kun je altijd nog combineren met romper met lange mouw en dan tshirt erover
Bedenk me net.. Eigenlijk moet ik 2 setjes 'lang' hebben in maat 50 en 2 setjes 'kort' in maat 50. En 2 setjes 'lang' en 'kort' in 56. Dan mag ik nog wel even shoppen Lune werd in de winter geboren, stuk makkelijker
Goh, da's een goeie zeg. Je kan een tshirt natuurlijk ook over een romper met lange mouwen doen Lijkt ook nog eens stoer! Thanks Viv, je bent mijn held
Hmm, moet ik wel rompers met lange mouwen aanschaffen hahaha! Ow Lune is weer wakker, pluk haar er even uit.
maja mooi bedje toch. En idd hier ook vaak een t shirt met romper lange mouw. vivi hier idd ook drie groepen, 0-2, 2-3 en een groep 3-4 jaar. Deze laatste gaat ilse nu heen samen met nog een meisje van 1,5. Ze hebben meer interesse in die groep en gaan er steeds stiekem heen als ze de kans hebben. Ze heeft ook net geen jaar bij de vorige gezeten.
maja lekker shoppen. Bleh bedenk me net dat ik nog naar de brievenbus moet, heb een maandblad voor mijn pa gekocht, leuke reep chocola en dan een cadeaubon om te gaan blokarten, vliegeren en flyboarden op het strand maar zie mijn ouders dit weekend niet dus dan maar op de bus.
@debbie dat zou bryan ook wel willen hij heeft laatst bij de blokhut mogen spelen en dat vond hij geweldig maarja hier houden ze zich strikt eraan dus helaas hij moet nog ff wachten @maja jeee je held dat heb ik nu altijd willen zijn van iemand haha ik doe dat bij bryan ook vaker ook wel eens met een blouse en zit idd superstoer uit
over leuke cadeautjes gesproken kreeg van een kind een glazen pot met eigengemaakte pastasaus erin, dit stond op een diep bord en met een zak pasta. Er zat dan een gebruiksaanwijzing bij van pasta di mama........ en een houdbaarheidsdatum van 3 dagen. Dat kind had dan nog een eigen etiket erop gemaakt. Origineel he
vind het erg vroeg voor zo'n schoolgids ben er nog niet aan toe hahaha ach ja blader er eens doorheen en zie dan wel nou heb de woonkamer al gestofveegd en gestofzuigd nu wachten tot de stoomreiniger warm is dan kan ik "dweilen" en dan de keuken want vanavond komt iemand van de verzekering bleg helemaal geen zin in
Hoi, Vanmorgen vriendin op bezoek gehad en daarna naar de kapper geweest met Tessa. Ging weer prima en kan nu al zien dat het weer opgeknapt is. Veel minder pluizig. Het was echt nodig. Daarna even samen geslapen, ja, ik ook. Heerlijk. Nu zit ik aan de koffie en Tessa vermaakt zich met de blokfluit en de auto van little people. Debie, leuk zo'n juffendag. En erg origineel van die pastasaus. Ga ik zeker onthouden. En waar haal je glasverf? Of iig iets waarmee je op een beker of glas mok kan verven? Maja, leuk bedje toch? Maar kan hij niet meer in die van Lune? Of nee, Lune lag toch weer in haar ledikantje? Debie, Tessa ligt trouwens ook nog in haar ledikantje hoor. En als ik haar manier van slapen zie dan zou ze nog uit een groot bed rollen. Ik hoop dat we snel verhuizen en dan gaan we het eens proberen. Anders mag ze er in tot ze er niet meer in past. Ze heeft ook nog steeds geen deken. Altijd alleen maar een slaapzak. Ik geef ze af en toe wel eens een lakentje om te proberen, maar daar wikkelt ze zich helemaal in. Of ze gaat er boven op liggen.
Hier ook de brief van Andre gehad. Ik ga hem eens doorlezen. Is toch over 1.5 al. Ik ben graag goed voorbereid met dat soort dingen. Ik hoop natuurlijk dat ze in drenthe naar de kleuterschool kan...
boney xenos heeft glasverf, super makkelijk daarna even in de oven op 150 graden en dan is het vaatwasser proof, of drie dagen laten drogen. Heb er al veel leuke dingen mee gemaakt