Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN AANGENOMEN !!!!!

maandag starten :D ...

ik lees zo terug !!

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo lieve meiden

Zoals jullie op het nieuws wel hebben gezien is gisteravond ons dorp getroffen door een zware storm.
    Ik ben nog nooit zo bang geweest! Mijn keuken stond blank,al mijn tuinspullen kapot en weggewaaid,lekkage in de bijkeuken,de garage de straat vol water.
    Mijn kinderen vooral de oudste 2 helemaal in paniek.
    Ik hoop zoiets nooit meer mee te maken,gelukkig zijn er hier in het dorp geen gewonde gevallen maar wel heel veel materiele schade.
    Ik heb op mijn hyves foto´s en een filmpje geplaatst.

Liefs lianda

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje lianda, heftig! Ik zag het op het nieuws en kreeg er kippenvel van. Het schijn heel heftig te zijn geweest. Ik zag de beelden en het leek wel of het in het buitenland was. Die caravans in het water :$ Wat een natuur geweld.
    Sterkte ermee en ik hoop dat alle schade snel hersteld is.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje lianda wat erg zeg!! heb net je filmpje gekeken wat een ravage vreselijk gewoon!!!!! kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn.

kom straks verder reageren maar vond ff belangrijk

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mys, gefeliciteerd! Wat voor callcenter is het? Voor welk bedrijf? Leuk hoor.
    En je kreeg eerst training? Wat houd zo'n training in? Best lang 3 weken.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda jeetje meid kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. wij zijn na de storm/onweer nog ff weggeweest maar ongelofelijk hoe het er buiten allemaal uitzag

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat is echt wel een goed teken Boney! Voor de 3e keer kijken.. Dat kan haast niet mis gaan.. Maar eerst een handtekening;)

Lianda, kan me heel goed voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent! Ik vond de beelden ook heel heftig om te zien. Sterkte nog met de schade, het verwerken en de kinderen.

Mys, gefeliciteerd met je baan! Ben ook benieuwd waar je voor gaat werken. Ik heb tijdens mijn studie ook in callcenters gewerkt, op de klantenservice. En kreeg idd eerst een training, maar die duurde een week geloof ik. Hoewel, bij die andere 2 weken.

Eten op, Lune gedoucht (?) en op bed, Jeroen aan het grasmaaien en ik zit aan een bakje vla met aardbeien. Jammie. Heb net de meloen geslacht, die is ook lekker.
    We hebben het wiegje ook even in elkaar gezet, was zo gepiept gelukkig.
    Ik merk echt dat ik vanmiddag op pad ben geweest. Kan haast niet meer lopen van de bekkenpijn. Hele avond maar op de bank. Heus niet erg:D

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ff vraagje dames
    bryan heeft uitslag tussen zijn billen en het is nu een beetje schilferig lijkt niet echt op luier uitslag
    iemand idee wat het kan zijn

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Schimmeltje?

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Jeeeeej, we hebben weer internet. Nu draadloos. Sjonge, wat heb ik dat de afgelopen dagen gemist zeg!

Even snel teruggelezen.
    Arme Lune uit haar bedje gevallen. Snap dat jullie allemaal geschrokken zijn daarvan. En jij bent nu al 35 weken! Super zeg. Fijn dat je een bevalplan hebt en dat ze in het ziekenhuis weten wat je wel en vooral niet wilt!

Kikkert nog niet bevallen?

Mys, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Lianda, heftig zeg, dat noodweer.

Boney, dat is echt positief zeg, dat de kijkers nog een keer komen. Blijft spannend zo!
    Hoe is het met je neefje gegaan? Nog steeds aan de buis geplakt?
    Ik herken het. In onze oude straat had Kas een vriendje die ook zwaar van de kerk was. Hij kwam af en toe bij ons binnen spelen en wilde dan ook alleen maar tv kijken. Had dan echt geen aandacht meer voor iets of iemand. Kas dan boos, omdat hij boven op zijn kamer met hem wilde spelen.
    Super dat Tessa ook al zindelijk is!
    Sofie is nog lang niet zo ver. Ze is echt als de dood om op het potje of de wc te gaan zitten. Niet pushen, komt vanzelf.

Wat een lieve man heb je Ichtus. Zomaar een nieuwe fiets gekregen. Wauw!!

Verder iedereen een knuf, want meer heb ik niet onthouden.

Hier gaat alles prima. In huis is bijna alles opgeruimd. Alleen het oude huis moet nu nog leeggemaakt worden. Dat gaan we aankomend weekend doen. Helemaal geen zin meer in. Kan geen verhuisdoos meer zien.
    Ik zal morgen wat foto's maken van ons nieuwe stulpje.

Morgen weer met Kas zwemmen om 8 uur. En dan maandag lekker op vakantie. Heerlijk!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja daar was ik ook aan het denken, zou ik daarmee naar de ha moeten???

ik dacht net ff te gaan kijken bij bryan omdat ik toestraks wat meende te horen, is meneertje gewoon uit zijn bed geklomen en lag nu in ons bed te slapen hahaha dat gebeurt dus als ik het hekje wel dicht doe

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hoi hoi lieffies

Ben ik weer even
    Ik ga bij Energie direct werken , 30-38 uur , in best zitten hun :)
    Helemaal leuk
    2 weken Training , zou 3 weken zijn maar ze hebben het ingekort
    Ik heb er helemaal zin in !!

Ik heb beetje terug gelezen

@ lianda , jemig meis wa zul jij bang geweest zijn :( ... hopelijk komt dit niet meer voor !!! knuff

@ ichy wauwie wat een mooooi fiets !!!

@ botje ... geweldig van de kijkers !!! en knap van je kleine meid !

@ viv , ik zou zeggen dokter ! :)

@ de rest knufff

Hier ook supergoed met bryan zijn zindelijkheid
    ik vind het weg gaan zonder luier ook eng , maar wil het wel gaan proberen
    hij heeft gisteren bij het KDV zijn plaskaart mee gekregen , die was vol :) en zodra die vol is mag hij zonder luier lopen daar ... hij is gisteren dus heel de dag droog geweest !! heel trots weer op hem :D

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ha die Meiske! Lekker dat jullie nieuwe huis zo goed als klaar is!
    En idd, dan moet je je oude huis nog opruimen en schoonmaken, blegh!! Heb je dan echt geen zin meer in..
    Ben benieuwd naar de foto's:)

Ik duik zo m'n bed in, lekker nog even lezen.

Vraagje: ik heb een pak luiers gekocht in maatje 1. Dat is toch wel voldoende eerst? En maat 1 is toch de eerste maat? Lune had van die prematuurluiertjes, uit het ziekenhuis. Maar voor een voldragen kindje is maat 1 toch goed?

Trusten allemaal!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja voor een voldrgen kind is dt normaal gesproken voldoende tenzij timme erg licht is dan kan het zijn dat je toch nog prematuurtjes nodig hebt maar normaal gesproken niet

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, Tessa woog 3070 en was 49 cm. Nummer 1 waren best aan de grote kant, maar ik gebruikte ze gewoon. Ik denk dat die prematuur luiertjes misschien net weer te klein zijn.

Meiske, bijna vakantie! Heerlijk. Heb je verdiend. Ik heb je nummer volgens mij. Ik kom vaak genoeg vlak bij jullie camping... ;)

Ichtus, helemaal vergeten, maar vind het super lief van je liefie van die fiets. Echt een leuke verrassing.

Sorry, heb een zeef hoofd. Heb een glaasje wijn op en dat is nogal zwaar gevallen... :D Haha. Ik ga maar naar bed. doei

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Thanks! Ik hou het maar gewoon bij maatje 1. Mocht hij toch nog vroeg geboren worden hebben ze in het ziekenhuis wel kleine luiers.

Haha, Boney zoeperd:D Lekker geslapen op je glaasje wijn?

Lune heeft net een nieuwe pop gekregen. Ze werd erg vroeg wakker en was lekker chaggie. Dus denk, leuk een nieuwe pop. Kan ze even spelen. Maar nou moet ik steeds van alles doen. Dat was niet de bedoeling! En als ik niet direct de pop kleertjes aan doe of de speen in de mond doe wordt ze boos en gaat ze huilen. Tof idee;)

Jeroen moest een paar uur aan het werk dus we gaan straks maar even naar mijn ouders op de koffie. Heeft ze afleiding en kan ze daar na de boterham misschien even slapen.
    Ow, we moeten nog even langs de creche. Jeroen is haar vestje vergeten.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

wilde gisteravond nog ff reageren , maar bedacht dat ik me keuken kastjes wilde schoonmaken opruimen en veranderen;) en ja das niks met gwen erbij dus ben gisteravond tot 23.30 bezig geweest maar is wel klaar op 2 kastjes na:D

@Meiske fijn weer internet!

@maja leuk zo kadootje:D gwen heeft vanmorgen ook een kadootje gehad een dora puzzel met 24 stukjes en is al bijna klaar;)

@boontje wauw meid dat moet goed komen met die kijkers dat kan haast niet anders duim voor jullie:)

@Viv anders langs de ha

@Mys gefeliciteerd met je baan!! hoe ga je het met bryan doen naar kdv??

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. Anna was 2940 gram en ik heb echt een maand de prematuurluiers gebruikt.. maar ik had ze niet gekocht...
    Pas na de geboorte bleek nr 1 toch echt wel te groot dus toen hebn ik maar andere gehaald (nou ja ..ik.. ed dan he..)

Meiske lekker weer internet.. heerlijk

MYS.. gefeliciteerd met je nieuwe baan.. en Bryan Zindelijk.. SUPER

hier ff foto van anna showen..

kijk.. op handen en knieen..:D

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    okeej en nu???