Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zien jullie mijn banner ook niet... mmmm moet het zeker vaker gebruiken?

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga de tafel dekken en dan gaan we even een bammetje eten. Ik hoop dat Kas ook zo thuis komt. Hij is op de fiets naar onze oude straat. Mag hij eigenlijk niet, want dan moet hij een drukke weg oversteken.... Maar hij miste zijn buurjongetje waarmee hij vaak speelde. En voor ik kon zeggen dat hij niet alleen mocht, was de vogel al gevlogen....

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee Dwaas, ik zie ook geen banner.

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh das best eng Meiske... pffft dat loslaten ook van je kinderen lastig he...
    Ik sta elke avond voor het slapen gaan even stil bij het feit.. dat alles weer gezond en wel in zijn of haar bedje ligt..!!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mmmm wat naar nou geen banner... kan ik daar wat mee???

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier in huis, heerlijk even. Sofie ligt te slapen en de kinderen zijn spelen bij nichtjes en neefje.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ha, ha. Ik snap dat je het niet snapt. Ik ben net zo opgegroeid als Ed, denk ik. We keken selectief televisie en op zondag niet.
    Selectief wil zeggen: geen programma's die in strijd zijn met waarden uit ons christelijk geloof. Zoals programma's waar vloeken en schelden e.d. in komen of (veel) zinloos geweld. Of waar seks met jan-en-alleman goed gevonden wordt, etc. Iedereen maakt zijn eigen selectie, hoewel die vaak redelijk overeenkomt. Ouders willen hun kids beschermen voor kwade invloeden via de televisie. Zo zou ik mijn kind nooit dragonball-z laten kijken. De eerder genoemde onderwerpen worden 'werelds' genoemd. En daar wil je dan dus niet aan mee doen. Dat bedoelt Ichtus volgens mij.

Trouwens op zondag keken we geen tv, omdat die dag in het teken staat van God (en familie). En tv ook een soort van verslaving kan zijn. Als je veel tv kijkt en gauw naar de afstandsbediening grijpt, desnoods zinloos aan het zappen bent weerhoudt je dit van het doen van andere dingen. Bijvoorbeeld bezig zijn met geloof/ familie.
    Inmiddels kijkt iedereen van mijn generatie wel tv op zondag. Van mij hoeft dat niet zo. Sowieso ben ik niet zo van hangen voor de buis. Maar Erik wel.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kikkert... SUCCES MEID... je kunt t...

ik gok op 17/07... 04:34

euh.. THNX voor de complimenten over Anna.. tis werkelijk een zonnetje.. heerlijk meiske..altijd vrolijk.. onwijs makkelijk..
    en groot is ze niet hoor.. draag nu mtje 68..hihihi.. maar zo komt ze niet over idd...ze lijkt idd het meeste op Marijn....

ik moet zo werken dus niet veel tijd.. moet nog ff omkleden dus ben er weer van tussen..

oh ja.. DWAAS.. na veel onzekerheid.. eergister ongesteld geworden...dus niet zwanger.. of er iets heeft gezeten zal ik nooit zeker weten... de positest liegt niet zou je zeggen.. maar goed.. theeft niet zo moeten zijn iig.. duidelijkheid ben ik allang blij mee..
    Ed en ik zijn inmiddels goed in gesprek.. wat wil ik nu eigenlijk en wat wil hij nu echt.. misschien komen we tot een andere conclusie dan dat we hadden/hebben.. wie weet.. to be continued...

de rest KNUFFFEL!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

ja dat bedoelde ik...

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    So he.. lianda.. das heftig, dan was wat we hier hadden echt een briesje.

Boney de kijkers... spannend!!

Meiske, jeuh weer internet!

Vivi, naar van de pa van je vriendin, weet je al meer?

Dwaas kwam langs vliegen, fijn dat alles zover het kan naar wens verloopt.

Maja.. ik wil je bezoek combineren met een bezoek een vriendin in Groningen, maar moet nog even nadenken hoe en wat en overleggen. Ik vond nog een prematuur luiertje hier.. zal ik meenemen, heb je er in ieder geval 1 ;)

Anna de blitskikker zit al op dr knietjes! Nou, die kruipt wel met 9 mnd.

Mys: gefeliciteerd het met je baan, blij dat het bevalt!! En goed zeg bryan ook al zindelijk.

Hier gister voor het eerst met het hele gezin aan tafel gezeten, geweldig! Iedereen vond het helemaal leuk. Van pret heeft Suzanne veel gegeten, Elena zat op haar nieuwe stoel vond dat helemaal stoer en wij genoten natuurlijk van onze trotse vrolijke kids. En ineens is het dan ook zo echt, zo family, zo met zijn 4tjes aan tafel. Kweenie hoe k dat uit moet leggen!

Elena had laatst wel 's avonds in bed haar luier af gedaan en ging mij vertellen dat ze een schone nodig had omdat er een plas in zat. AHA.. zindelijkheid on its way!

Erik heeft de kolder in de kop... hij heeft vakantie en mn hele huis staat op zijn kop, omdat hij vindt dat alles opgeruimd moet worden. Ik zou er blij mee moeten zijn, en ergens ben ik dat zeker, maar de manier waarop is een beetje lastig voor me. Hij overlegt niets, geen afstemming met mijn plannen, ineens ligt me er dan toch een bende.. ach.. t is goed bedoelt. Alleen schuif ik stiekem het e.e.a. toch weer terug ;) ;)

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wanneer bevalt Kikkert?

Supermummy 17/07 00:24
    Meiske 16/07 21.43
    Maja 16/07 18.51
    Mom 16/07 20:14

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mom het viel gelukkig allemaal mee hij heeft hoop hechtingen en afgescheurde spier dus wel veel pijn maar verder heeft hij echt heel veel geluk gehad
    @zindelijk we zijn het hie aan het proberen zo nu en dan plast en poept hij wel op het potje dus hebben we een beloningskaart gemaakt merk nu wel dat hij graag op potje wil om sticker te plakken hahaha
    @ichy anna is echt een schatje en idd precies marijn
    @mys ik had je nog niet gefeliciteerd dus bij deze meid gefeliciteerd met je nieuwe baan
    @dwaas meid super toch dat je zo gelukkig bent maar wat wil je ook met zo'n schatten van kids!!

uhm uhm uhm verder weet ik het niet meer sorry

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo bryan is logeren wat zal dat raar worden dit weekend.
    weet zeker dat ik toch wel blij ben als het zondag is en mijn kereltje thuis is hahaha

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ik wilde ff melden ik ben Zo trots op mijn moppie heel de dag alles op het potje gedaan op 1 plasje na ze was net te laat , 2 keer weggeweest luier om gehad en droog gebleven:D

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga naar bed morgen werken knuffff voor allemaal

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen zo hier gereed voor te gaan werken!!

lees net op hyves dit kikkert is bevallen!!

vannacht om 02.46uur zijn wij trotse ouders & broer geworden van onze prachtige dochter chayenna!!!!! zowel mama & chayenna maken het goed

kikkert , man , dylan van harte met jullie dochter en zusje!!!!!!!! geniet ervan met zijn viertjes!!!!!!!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben weg doei fijne dag allemaal!!!!!!!!!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Kikkert , hubbie en dylan
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    sorry dat ik niets heb gemeld maar heb nog niets van haar gehoord als buddy zijnde
    maar dat geeft niets belangrijkste is dat alles goed is!!!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Kikkert en familie.. hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Hopelijk is iedereen gezond. Geniet van deze bijzondere tijd!!!

Deel Deze Pagina